Web Analytics Made Easy - Statcounter

قبادی دانا گفت: بهزیستی به دنبال ارایه برنامه های متناسب با روستا مهدها و مهدهای حاشیه ای می باشد و ارایه حداقل یک وعده غذای گرم روزانه در دستور کار ما قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، «وحید قبادی دانا» در آیین نواختن زنگ مهر مهد کودک های استان تهران که در مهد کودک ایران مهر برگزار شد، گفت: هم اکنون بیش از 15 هزار مهد کودک در سراسر کشور فعالیت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند در سال های گذشته کارهای بزرگی در کشور صورت گرفته است اما ما نباید به شرایط موجود قانع باشیم.

 

رییس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه در بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب نگاه به آینده وجود دارد، افزود: ما هر چقدر در مهدهای کودک سرمایه گذاری کنیم، به همان میزان می توانیم در آینده کشور تاثیرگذار باشیم.

 

وی با بیان اینکه بعضا سردرگمی در خصوص فعالیت های آموزش و پرورش و بهزیستی در حوزه مهدهای کودک وجود دارد، گفت: باید با همکاری سازمان های دست اندرکار بتوانیم در جهت ارتقا و تعامل مهدهای کودک در کشور گام برداریم.

 

قبادی دانا گفت: هم اکنون ارایه یک وعده غذای گرم در مهدهای حاشیه ای در دستور کار سازمان بهزیستی کشور قرار دارد و ما باید در حوزه روستا مهدها و مهدهای حاشیه ای فعالیت های مثمرثمری داشته باشیم.

 

رییس سازمان بهزیستی با بیان اینکه هرچند محتوای تربیتی و آموزشی و پرورشی مهدهای کودک بر عهده آموزش و پرورش است، گفت: خانواده ها نقش بسیار پررنگ و مهمی در آموزش و پرورش کودکان دارند و ما به لحاظ کمی نیازمند گسترش فعالیت ها برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی هستیم.

 

وی افزود: پیشگیری از آسیب های اجتماعی باید از هم اکنون به صورت غیر مستقیم در برنامه آموزشی مهد کودک ها قرار داده شود و اگر بخواهیم در آینده شاهد انسانیت نهادینه شده در جامعه و نظم شهری باشیم، باید بتوانیم این نگرش را از هم اکنون در کودک ایجاد کنیم.

 

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح دفاع مقدس اردبیل اربعین حسینی کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد روزنامه مسجد طراز اسلامی وحید قبادی دانا مهدکودک بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۸۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی

پروین محمدپوری مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی با اشاره اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در استان، گفت: در این مدت ۵ هزار و ۱۲۳ تماس با دفتر مشاوره و خدمات روان‌شناختی بهزیستی برای مشاوره تلفنی با خط ۱۴۸۰ انجام و همچنین طرح آگاه‌سازی با تأکید ویژه بر خود مراقبتی برای هزار و ۳۳۱ نفر از دختران و زنان استان از سوی دفتر پیشگیری از آسیب‌های‌اجتماعی اجرا شده است.

وی با بیان اینکه مأموریت اصلی دفتر امور آسیب‌دیدگان‌اجتماعی، توانمندسازی افراد در معرض آسیب و آسیب‌دیده‌اجتماعی است، افزود: ارائه خدمات تخصصی به موقع به گروه‌های هدف، مطالعه و تحلیل وضعیت موجود آسیب‌های‌اجتماعی، ارائه راهکار لازم به نهاد‌های مربوطه و شناسایی مناطق آسیب‌زا در انجام مداخلات لازم را از اهداف دفتر آسیب‌دیدگان اجتماعی بهزیستی اعلام کرد.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی با اشاره به فعالیت اورژانس اجتماعی استان هم طی پارسال، گفت: در این مدت ۹ هزار و ۶۵۳ تماس شامل اختلالات حادخانوادگی، کودک‌آزاری، سالمند‌آزاری، همسرآزاری و معلول‌آزاری با اورژانس‌اجتماعی استان برقرار شده که از این تعداد ۳ هزار مورد پذیرش مداخله انجام شده و ۵ هزار نفر از خدمات‌سیار بهره‌مند شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • آغاز لوله گذاری آبرسانی در مناطق حاشیه ای خرمشهر
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • اوتیسم؛ بیماری ناشناخته و بدون درمان!
  • ۶۷۸ خیر حامی کودکان تحت حمایت بهزیستی هستند
  • اوتیسم؛ اختلالی که ناشناخته ماند
  • ۶۷۸ کودک بهزیستی زنجان تحت حمایت حامیان قرار دارند
  • نگرانی نماینده چابهار درباره وضعیت سیل زدگان سیستان و بلوچستان: راه‌های ارتباطی حدود 400 روستا مسدود شده/ از سیل اسفند 1402 تا کنون زیرساخت ها اصلاح نشده/ دولت فقط وعده داد و عمل نکرد
  • جزئیات واریز ۲ میلیون تومانی برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد