Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،قدرت اله طمیمیان معاون  فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند روز دوشنبه در آیین آغاز سال جدید تحصیلی در دبیرستان شهیده مریم فرهانیان به شناسایی ۶ هزار و ۴۰۰ دانش آموز خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی در آبادان و خرمشهر اشاره کرد و گفت: بسته‌های حمایتی شامل کیف و لوازم التحریر بین این دانش آموزان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد:سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال صرف خرید بسته های حمایتی برای دانش آموزان بی بضاعت شهرستان های آبادان و خرمشهر شد.

معاون  فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند به اختصاص ۲میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به عنوان سرانه دانش آموزی مدارس آبادان  و خرمشهر اشاره کرد و افزود:این سرانه شامل دانش آموزان شهرهای اروندکنار و چوئبده نیز می شود.

طمیمیان گفت:کمک هایی نیز در بخش های ورزشی و پرورشی برای آموزش و پرورش شهرستان های آبادان و خرمشهر از سوی سازمان منطقه آزاد اروند در نظر گرفته شده که در طول سال تحصیلی در اختیار آنها قرار می گیرد.

حبیب الله رمضانی مدیر آموزش و پرورش آبادان نیز در آیین نواختن زنگ مهر گفت: کتاب‌های درسی مورد نیاز دانش‌آموزان به طور کامل تامین شده و مشکلی در توزیع کتاب‌ درسی در آبادان وجود ندارد.

 او افزود: کار آماده سازی و نوسازی مدارس به طور کامل انجام شده و دانش آموزان و خانواده های آنها دغدغه ای در این زمینه نداشته باشند.

با آغاز سال جدید تحصیلی ۱۰۷ هزار دانش آموز در آبادان و خرمشهر راهی مدارس شدند.

انتهای پیام/ د

شناسایی خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد آموزش وپرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۸۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا

به گزارش خبرگزاری  صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ بخشدار بخش برزک گفت: این بسته‌ها شامل مسواک و خمیر دندان، ماسک و لوازم بهداشتی است که یک شرکت تولیدی تهیه و بین دانش آموزان توزیع کرده است.


نادعلی هدف از توزیع این بسته‌های بهداشتی را ارتقاء و توسعه سطح سلامت جسمی و بهداشتی دانش آموزان پسر ودختر مدارس به‌منظور پیشگیری از بروز بیماری‌های خاص دوران بلوغ، و افزایش سطح انگیزشی دانش آموزان به حفظ سلامت وتوجه به رعایت مراقبت‌های بهداشتی و درمانی بیان کرد.


ویدوجا روستایی در نزدیکی شهر برزک و در ۵۵ کیلومتری غرب کاشان است.

دیگر خبرها

  • پلیس پیشگام در بهره‌مندی از ظرفیت دانش‌آموزان در گسترش قانونمندی
  • تاکید دانش آموزان آبادان و خرمشهر بر حفظ زمین پاک
  • ترویج فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه آزاد با ایجاد محیط‌های حمایتی
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • اوج گیری گرما در اروند
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر
  • برگزاری مراسم روز زمین پاک در ارومیه همزمان با روز جهانی زمین پاک
  • برگزاری همایش آموزشی حجاج در منطقه آزاد اروند
  • بهره‌مندی اصحاب فرهنگ و هنر از خدمات بیمه تأمین اجتماعی