Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-19@08:33:10 GMT

کاهش ۱۵ درصدی قیمت انواع میوه در بازار

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۸۳۵۸

به گزارش مهر، مصطفی دارایی نژاد درباره قیمت انواع صیفی و سبزی پرمصرف در بازار گفت: انبه از کیلویی ۱۰۰۰۰ تا ۱۷۰۰۰ تومان، گوجه فرنگی از ۱۲۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان، فلفل تند ریز از ۵۰۰۰ تا ۸۰۰۰ تومان، بادمجان قلمی از ۱۰۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان، پیاز زرد از ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان، پیاز شیری از ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان، فلفل دلمه‌ای سبز از ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان، کاهو پیچ سالادی از ۳۰۰۰ تا ۴۵۰۰ تومان، کاهو رسمی از ۱۵۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان، کدو مسمایی از ۲۵۰۰ تا ۵۰۰۰ تومان، گل کلم گلخانه‌ای از ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان، کرفس از ۱۵۰۰ تا ۳۵۰۰ تومان، کلم سفید از ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان، کلم قرمز از ۱۰۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان، لوبیا سبز از ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان، هویج از ۱۵۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان، سیب زمینی نو از ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان، سبزی خوردن از ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان و سبزی جور از ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان، فروخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: لیمو ترش میناب از ۸۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰ تومان، موز از ۸۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ تومان عرضه می‌شود.

رئیس اتحادیه بار فروشان ادامه داد: انگور بی دانه قرمز ۷۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰ تومان انگور بی دانه زرد ۵۰۰۰ تا ۹۰۰۰ تومان انگور شاهانی ۴۰۰۰ تا ۷۰۰۰ تومان انگور صاحبی ۴۰۰۰ تا ۹۰۰۰ تومان انگور عسگری ۵۰۰۰ تا ۷۰۰۰ تومان، آلو سانترال ۵۰۰۰ تا ۹۰۰۰ تومان، آلو شابلون ۴۰۰۰ تا ۸۰۰۰ تومان، شلیل شبرنگ ۶۰۰۰ تا ۹۰۰۰ تومان، شلیل شمس ۶۰۰۰ تا ۱۱۰۰۰ تومان، طالبی از کیلویی ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان، هلو هسته جدا ۴۰۰۰ تا ۹۰۰۰ تومان، هلو انجیری ۴۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ تومان، هلو انواع ۴۰۰۰ تا ۶۰۰۰ تومان، نارنگی تخم ژاپنی ۴۰۰۰ تا ۷۰۰۰ تومان، نارنگی انشو ۳۰۰۰ تا ۶۰۰۰ تومان، گلابی شاه میوه ۸۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰ تومان، گلابی بیروتی ۸۰۰۰ تا ۱۶۰۰۰ تومان، سیب لبنانی ۳۵۰۰ تا ۷۰۰۰ تومان عرضه می شود.

به گفته وی همچنین هرکیلوگرم خیار رسمی از ۲۰۰۰ تا ۴۵۰۰ تومان، سیب گلاب ۳۰۰۰ تا ۷۰۰۰ تومان، سیب دو رنگ ۴۰۰۰ تا ۶۰۰۰ تومان و هندوانه از ۴۰۰ تا ۹۰۰ تومان، اناناس از کیلویی ۱۶۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ تومان، خیار گلخانه از ۲۰۰۰ تا ۴۵۰۰ تومان، بادمجان گلخانه‌ای ۳۰۰۰ تا ۵۰۰۰ تومان، کلم بروکلی از ۱۰۰۰۰ تا ۱۴۰۰۰ تومان، خربزه از ۱۵۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان، فلفل شیرین از ۵۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ تومان، سیب گلاب ۶۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰ تومان، ذغال اخته ۱۵۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰ تومان، پسته تازه ۳۰۰۰۰ تا ۴۰۰۰۰ تومان، انار ۳۵۰۰ تا ۷۰۰۰ تومان، انجیر زرد ۸۰۰۰ تا ۱۳۰۰۰ تومان، انجیر سیاه ۳۰۰۰ تا ۷۰۰۰ تومان عرضه می‌شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۸۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حدود ۲۰ درصدی قیمت انواع شیرینی شب عید

محمدرضا ناصری رئیس اتحادیه قنادان کرمانشاه با بیان اینکه هنوز خرید شیرینی شب عید رونق نگرفته، گفت : البته این وضعیت مختص به کرمانشاه نیست و در سایر شهر‌های کشور بازار فروش شیرینی چندان داغ نیست که شاید علت آن همزمانی نوروز با ماه مبارک رمضان باشد که مردم بیشتر به خرید زولبیا و بامیه روی می‌آورند.

وی ابراز امیدواری کرد طی روز‌های آینده وضعیت بازار کمی بهتر شود و افزود: مردم برای اینکه شیرینی کهنه نشود، معمولا در ۴۸ ساعت آخر شیرینی شب عید می‌خرند.

رئیس اتحادیه قنادان کرمانشاه انواع شیرینی‌های نخودی که این روز‌ها تنوع قابل توجهی تا نزدیک به ۵۰ مدل دارد را بیشترین شیرینی مورد تقاضای مردم برای عید دانست و خاطرنشان کرد: عمده خرید شیرینی مردم از قنادی‌های ممتاز و درجه یک است که قیمت شیرینی نخود در قنادی ممتاز کیلویی ۱۴۶ هزار تومان و در قنادی درجه یک ۱۳۲ هزار تومان است.

به گفته ناصری، برخی دیگر از انواع شیرینی خشک که ماندگاری بیشتری دارد نیز در این ایام تقاضا دارد که قیمت این نوع شیرینی‌ها نیز در محدوده کیلویی ۱۵۰ هزار تومان است.

وی از افزایش حدود ۲۰ درصدی قیمت انواع شیرینی نسبت به سال گذشته نیز یاد کرد و ادامه داد: برای حفظ فروش قنادی‌ها و رفاه مردم، قیمت شیرینی را متناسب با افزایش هزینه‌هایی که داشتیم بالا نبردیم.

رئیس اتحادیه قنادان کرمانشاه از فعالیت ۱۷۵ قنادی در کرمانشاه یاد کرد که حدود ۱۲ تا ۱۳ مورد از آنها ممتاز بوده و مابقی عمدتا درجه یک هستند و از مردم خواست حتما شیرینی شب عید را از قنادی‌های مجاز بخرند.

ناصری تاکید کرد: در این ایام نظارت بر فعالیت قنادی‌ها به لحاظ کیفیت، قیمت و رعایت موازین بهداشتی افزایش می‌یابد.

وی از مردم تقاضا کرد، از خرید شیرینی‌های بدون نشان و بسته‌بندی خودداری کنند و حتما شیرینی را از قنادی بخرند که امکان نظارت بر آنها وجود دارد، نه مراکز غیرمجاز و زیرزمینی که امکان رصد و نظارت بر آنها نیست .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲+جدول
  • اعلام قیمت انواع میوه در میادین میوه و تره بار در آستانه سال نو
  • قیمت انواع میوه در میادین در آستانه سال نو اعلام شد
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازار‌های میوه و تره بار در آستانه سال نو اعلام شد
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ +جدول
  • قیمت میوه شب عید اعلام شد
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۲۷ اسفند ۱۴۰۲+جدول
  • افزایش حدود ۲۰ درصدی قیمت انواع شیرینی شب عید
  • اعلام قیمت انواع میوه وسبزیجات در میادین میوه و تره بار در آستانه نوروز