Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@04:34:17 GMT

ارزهای پشتیبان لیبرا مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۸۳۸۵

ارزهای پشتیبان لیبرا مشخص شدند

به گزارش ایسکانیوز به نقل از انگجت، همزمان با افزایش محبوبیت انواع ارزهای دیجیتال، فیس بوک نیز وارد این بازار شده و علیرغم انتقادها و حملات انجام شده به خود با ارسال نامه ای خطاب به فابیو دی ماسی سیاستمدار آلمانی مشخص نموده که میزان پشتیبانی هر یک از واحدهای پول جهانی از لیبرا به چه میزان خواهد بود.

بر اساس محتوای این نامه دلار آمریکا تا ۵۰ درصد از لیبرا پشتیبانی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ۵۰ درصد پشتیبانی باقی مانده ۱۸ درصد به یورو، ۱۴ درصد به ین ژاپن، ۱۱ درصد به پوند انگلیس و ۷ درصد به دلار سنگاپور اختصاص یافته است.

عرضه ارز دیجیتال لیبرا توسط فیس بوک مخالفان زیادی در دنیا دارد که نگران افزایش انحصارطلبی این شبکه اجتماعی از طریق عرضه ارز دیجیتال اختصاصی هستند. اما فیس بوک با اعلام این خبر جدید امیدوار است تا حدی فعالان مهم عرصه فناوری و کسب و کار را با خود همراه کند.

نکته مهم در این زمینه غیبت واحد پول چین است که نشان می دهد فیس بوک با این کار تلاش کرده دولت امریکا را که به لیبرا روی خوشی نشان نداده با خود همراه کند. در این میان مشخص نیست کشورهای دیگری مانند فرانسه و آلمان که به دنبال ترویج ارزهای دیجیتال خود هستند تا چه حد از لیبرا استقبال کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

159 / 159

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۸۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد

سهامداران جدید باشگاه پرسپولیس درباره ترکیب هیئت مدیره این باشگاه به توافق رسیدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، 6 بانک شهر (30 درصد)، تجارت و ملت (هر کدام 20 درصد) و رفاه، اقتصاد نوین و صادرات (هر کدام 5 درصد) از سهام باشگاه پرسپولیس را به طور رسمی خریداری کردند تا واگذاری 85 درصدی مالکیت پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی با موفقیت انجام شود.

مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد

بر اساس توافقی که بین بانک‌های خریدار باشگاه پرسپولیس انجام شده، سه بانک رفاه، اقتصاد نوین و صادرات که سهام 5 درصدی از این باشگاه دارند، سهم خود در انتخاب هیئت مدیره را به بانک شهر واگذار کردند تا به این ترتیب بانک شهر 3 عضو و بانک‌های تجارت و ملت نیز هر کدام یک عضو در هیئت مدیره 5 نفره پیش‌روی سرخپوشان داشته باشند.

پروسه انتقال سهام باشگاه پرسپولیس به بانک‌های مذکور امروز نهایی شد. طبق اعلام مدیرعامل بانک شهر هیئت مدیره و مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل جاری به کارشان ادامه می‌دهند. بدین ترتیب تغییرات به پایان فصل موکول شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیا ارز دیجیتال حلال است؟
  • بهترین روش آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال برای ورود به بازار رمزارزها
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران
  • «تتر» جایگزین دلار می شود؟
  • سایت های معتبر تحلیل ارز دیجیتال
  • بیت‌کوین در آستانه رکوردی جدید / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • بیت کوین به قیمت جدید رسید/ ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار
  • آموزش رایگان ارزهای دیجیتال برای مبتدی ها: از باز کردن حساب تا معامله و سود ( اطلاع رسانی تبلیغی)