Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در جلسه اعضای شورای سیاستگذاری سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران درباره زمان برگزاری این نمایشگاه بحث و تبادل نظر شد و با توجه به تقارن تقویم نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با ایام ماه مبارک رمضان، سه گزینه زمانی برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران مطرح شد؛ برگزاری نمایشگاه کتاب تهران همزمان با ماه مبارک رمضان، برگزاری نمایشگاه کتاب تهران در نیمه دوم سال و برگزاری نمایشگاه کتاب بر اساس تقویم نمایشگاه با جابجایی چند روزه  پس از مشورت اعضا، دو گزینه‌ برگزاری نمایشگاه کتاب تهران در نیمه دوم سال به دلیل تقارن با ماه مبارک رمضان به دلایل مسائل فنی و اجرایی منتفی و در نهایت تاریخ ۲۶ فرودین تا ۵ اردیبهشت سال۹۹ به عنوان زمان برگزاری سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این جلسه مصوب شد فراخوان انتخاب شعار نمایشگاه کتاب تهران از طریق موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران منتشر شود.

در نخستین جلسه شورای سیاست‌گذرای سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که با ریاست دکتر محسن جوادی برگزار شد، مهدی فیروزان، هومان حسن‌پور، مهدی اسماعیلی‌راد، محسن چینی‌فروشان، ایرج ضرغام، میثم نیلی، علیرضا سبحانی نسب، فریدون عموزاده خلیلی، محمد جواد مرادی‌نیا، ابراهیم حیدری، قادر آشنا و ایوب دهقانکار حضور داشتند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ادبیات معرفی کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۸۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر زمان پرواز‌های فرودگاه سهند از ۱۳ فروردین

احمدی گفت: پرواز‌های این فرودگاه روز‌های دوشنبه و جمعه ساعت ۶ صبح از تهران به سمت فرودگاه سهند حرکت و ساعت ۸ و ۳۰ از این فرودگاه به مهرآباد باز خواهد گشت.

او افزود: پرواز‌های این فرودگاه در زمستان ظهر‌ها انجام می‌شد که در بهار و تابستان به صبح خت تغییر خواهد یافت.

به گفته  وی از زمان شروع مسافرت‌های نوروزی تا هفتم فروردین چهار پرواز رفت و برگشت به فرودگاه سهند انجام شده است.

فرودگاه سهند در سال ۱۳۷۴ تاسیس شد و تنها فرودگاه اقماری آذربایجان شرقی محسوب می‌شود که در جنوب این استان قرار گرفته است.

سالانه بیش از ۶ هزار نفر مسافر از تهران به فرودگاه سهند و بالعکس جا به جا می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تصاویری از فعالیت بخش حوزوی در نمایشگاه بین المللی قرآن
  • تغییر زمان پرواز‌های فرودگاه سهند از ۱۳ فروردین
  • اهدای بیش از ۱۷۰۰ جلد کتاب به کتابخانه عمومی دانشجو ملایر
  • استقبال از نمایشگاه قرآن بیش از حد انتظار بود
  • استقبال از نمایشگاه قرآن فراتر از انتظار است
  • وزیر ارشاد: استقبال از نمایشگاه قرآن فراتر از انتظار است
  • مراسم عقد تا رونمایی کتاب سر دلبران در نمایشگاه قرآن + عکس
  • افزایش پارکینگ‌های مصلی برای نمایشگاه کتاب
  • از مجموعه کتاب‌های «سر دلبران» رونمایی شد
  • بخش بین الملل نمایشگاه قرآن