Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@23:05:29 GMT

دیدار مهم موگرینی و ظریف در نیویورک

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۸۵۱۹

دیدار مهم موگرینی و ظریف در نیویورک

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «فدریکا موگرینی»، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان بامداد سه شنبه به وقت تهران در نیویورک دیدار می‌کند.

قرار است نشست مشترک برجام با حضور وزیران خارجه ۴+۱ در نیویورک برگزار شود.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سیاست خارجی اتحادیه اروپا مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیویورک وزیر امور خارجه برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۸۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امیرعبداللهیان با وزیر خارجه ترکمنستان

به گزارش حوزه سیاست خبرگزاری تقریب: "حسین امیرعبداللهیان" وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه دیدارهای خود در عشق‌آباد، روز پنجشنبه و در محل وزارت خارجه این کشور مورد استقبال "رشید مردوف" معاون رئیس کابینه وزرا و وزیر خارجه ترکمنستان قرار گرفت.

 وزیر خارجه ایران پیش از این با رئیس‌جمهور و رئیس مصلحت خلق ترکمنستان دیدار کرده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها