Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@06:09:50 GMT

تبریک شورای المپیک آسیا به حسن یزدانی

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۸۵۲۵

تبریک شورای المپیک آسیا به حسن یزدانی

شورای المپیک آسیا قهرمانی حسن یزدانی در مسابقات جهانی کشتی آزاد را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، حسن یزدانی آزادکار ایران در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۱۹ موفق شد به عنوان قهرمانی برسد. پس از این اتفاق شورای المپیک آسیا (OCA) این قهرمانی را به یزدانی تبریک گفت.

 شورای المپیک آسیا با انتشار تصویری از یزدانی نوشت: حسن یزدانی قهرمان بازی های آسیا ۲۰۱۸ توانست قهرمان جهان در وزن ۸۶ کیلوگرم شود و این قهرمانی را به او تبریک می‌گوییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یزدانی با قهرمانی در مسابقات جهانی قزاقستان توانست دومین مدال طلای جهانی خود را بگیرد و البته در این مسابقات موفق به کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ نیز شد.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كشتی آزاد حسن یزدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۸۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی‌ آقامیرزایی جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کرد

با برگزاری رقابت فینال علی آقامیرزایی در فینال کایاک ۱۰۰۰ متر مردان سوم شد و با کسب مدال برنز مسابقات آبهای آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات آبهای آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک امروز در روز سوم مسابقات در توکیو ژاپن دنبال می‌شود.

تیم قایقرانی آبهای آرام با 6 ورزشکار و 4 مربی در مسابقات قهرمانی آسیا و ‌انتخابی المپیک حضور دارد.

علی آقامیرزایی در فینال کایاک 1000 متر مردان در رقابت با حریفانی از سنگاپور، ازبکستان، ژاپن، چین، قزاقستان، عراق و کره رقابت کرد و با زمان 3:50.282 دقیقه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و با کسب مدال برنز مسابقات جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کرد.

با توجه به کسب سهمیه قایق دونفره قزاقستان و طبق قوانین فدراسیون جهانی اولیت سهمیه با قایق گروهی است و به همین دلیل سهمیه قایق تکنفره قزاقستان که دوم شده بود به نفر سوم تعلق میگیرد.

با برگزاری این رقابت کار نمایدگان آبهای‌آرام ایران در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک با کسب دو سهمیه به پایان رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیوید تیلور، عددی نبود!/ پیش‌بینی پارسال محقق شد
  • دیوید تیلور عددی نبود!
  • یزدانی تغییر وزن می‌دهد؟ تصمیم کشتی‌گیر ملی پوش ایران
  • علی‌ آقامیرزایی مسافر پاریس شد
  • نبی رضایی در کانوی 1000 متر المپیکی شد
  • معمای تیلور حل نشد؛ جادوگر حضور در المپیک پاریس را از دست داد
  • علی‌ آقامیرزایی جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کرد
  • نگاه رهبری به کشتی ریزبینانه و دقیق است/ هدف اصلی المپیک است
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱ اردیبهشت
  • صعود ۲ قایقران ایرانی به فینال مسابقات قهرمانی آسیا