Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص بازیکنان و باشگاه ها اعلام کرد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته وضعیت بازیکنان، آرای جدید خود را درخصوص تعدادی از پرونده‌های مطروحه در این کمیته اعلام کرد که به شرح زیر است:

* با توجه به شکایت مجید غلامی‌اصل از باشگاه گل‌گهر سیرجان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۷۲۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* در پی شکایت اسماعیل شریفات از باشگاه استقلال خوزستان، این باشگاه به پرداخت یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون بابت اصل خواسته و پرداخت ۳۰ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* براساس رأی صادره شده در پرونده شکایت رضا نجاری از باشگاه شهرداری تبریز، کمیته وضعیت این باشگاه را به پرداخت مبلغ ۳۰۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۶ میلیون و ۵۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم کرد.

* در پرونده شکایت ابوالفضل علایی از باشگاه پارس جنوبی جم، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ ۶۰ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق محکوم شد.

* با توجه به شکایت اکبر صغیری از باشگاه نساجی مازندران، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱۱۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان محکوم شد. همچنین با توجه به عدم مطالبه هزینه دادرسی از سوی خواهان، کمیته با تکلیفی مواجه نیست.

آرای صادره ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال، قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: بازیکنان فدراسیون فوتبال صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۸۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز کمک ۱۳ میلیاردی فدراسیون به استقلال فاش شد

به گزارش "ورزش سه"، اصلی ترین پرونده ای که استقلال برای دریافت مجوز حرفه ای با آن سر و کله می زند، بحث مربوط به طلب باشگاه سانتاکلارا از آبی هاست که در جریان انتقال محمد محبی علیه این تیم صادر شده است.

استقلالی ها برای پرداخت این ۵۰۰ هزار یورو، طی هفته های اخیر با فیفا مکاتبه کردند که در این زمینه نیز علی خطیر شخصا راهی سوئیس شد تا از نزدیک بتواند مشکلات آبی ها در این پرونده را حل کند.

مدیران باشگاه استقلال در تلاش بودند تا ۳۰۰ هزار یورو از طلب خود در فیفا را به حساب سانتاکلارا واریز کنند که این موضوع مورد موافقت قرار گفت.

در روزهای اخیر خبری منتشر شد مبنی بر اینکه فدراسیون فوتبال ۲۰۰ هزار یورو باقیمانده را به باشگاه استقلال کمک مالی کرده تا ۵۰۰ هزار یورو سانتاکلارا به صورت کامل پرداخت شود که حالا جزئیات این موضوع مشخص شده است.

آنگونه که ایسنا به نقل از منابع موثق خود نوشته، فدراسیون فوتبال معادل ۲۰۰ هزار یورو از محل مطالبات دلاری خود نزد فیفا، به حساب باشگاه سانتاکلارا پرتغال پرداخت کرده تا به این ترتیب بخش باقیمانده از بدهی استقلال به این باشگاه پرتغالی تسویه شود.

در قبال این کار، باشگاه استقلال هم با ارسال نامه‌ای به AFC، از کنفدراسیون فوتبال آسیا خواسته که معادل ۲۰۰ هزار یورو از محل مطالبات دلاری این باشگاه نزد AFC، به حساب فدراسیون فوتبال منتقل شود.

باشگاه استقلال معادل ۳۰۰ هزار یورو هم از فیفا بابت حضور بازیکنانش در جام‌جهانی طلبکار است و می‌خواهد با احتساب این پول و پرداختی ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال، بدهی خود به باشگاه سانتاکلارای پرتغال را بابت انتقال محمد محبی پرداخت کند.

دیگر خبرها

  • صدور آرای جدید کمیته استیناف فدراسیون فوتبال
  • پرسپولیس پول اسدی را فراهم کرد
  • شوک سال جدید به استقلال، زود خنثی شد!
  • مهلت بارگذاری مدارک مالی باشگاه‌ها برای اخذ مجوز حرفه‌ای
  • محکومیت چهار میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در همدان
  • راز کمک ۱۳ میلیاردی فدراسیون به استقلال فاش شد
  • حبس ابد برای رئیس فدراسیون فوتبال چین
  • درآمد سال ۱۴۰۲ البرز بیش از ۱۸۵ هزار میلیارد ریال بود
  • آرای کمیته استیناف؛ شکایت پرسپولیس علیه استقلال و بلانکو رد شد
  • اعلام آرای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال