Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شانا _ گروه فیلم: سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست روز یکشنبه (31 شهریورماه) با حضور بیژن زنگنه، وزیر نفت، رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت و بهزاد محمدی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گشایش یافت.
دریافت 36 MB
.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۸۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی دهمین نمایشگاه گل و گیاه در یزد

ایسنا/یزد دهمین نمایشگاه گل و گیاه، نهال، گیاهان زینتی، ادوات باغبانی، سم، کود و بذر از فردا یکشنبه به مدت شش روز در شهرک نمایشگاه بین‌المللی یزد دایر می‌شود.

«احمد قافی» مدیر عامل نمایشگاه بین المللی یزد در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: دهمین نمایشگاه گل و گیاه، نهال، گیاهان زینتی، ادوات باغبانی، سم، کود و بذر با حضور ۵۸ تولیدکننده در فضایی به وسعت پنج هزار مترمربع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی یزد برگزار می‌شود.

وی گفت: این نمایشگاه با هدف ایجاد شادابی و نشاط و  تاثیر مثبت بر زندگی شهروندان، همچنین عرضه مستقیم و بدون واسطه محصولات به مردم و حمایت از تولید کنندگان داخلی دایر خواهد شد.

این مسئول افزود: تولیدکنندگان حاضر در این نمایشگاه از استان‌های یزد، تهران، مازندران، گلستان، مرکزی، اصفهان، کرمان، آذربایجان شرقی، گیلان و البرز هستند که محصولات خود را با تخفیف ۲۰ درصدی عرضه می کنند.

قافی در پایان اظهار کرد: دهمین نمایشگاه گل و گیاه استان یزد از تاریخ ۲۶ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ از ساعت ۱۷ الی ۲۲ پذیرای علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نسبت نمایشگاه کتاب تهران با گردشگری ادبی چیست؟
  • رونق توریسم و مبادلات فرهنگی با رویداد‌های ادبی / نسبت نمایشگاه کتاب تهران با گردشگری ادبی چیست؟
  • گشایش نمایشگاه گل وگیاه در یزد
  • گشایش نمایشگاه عکس مردم دَرّوددر نیشابور
  • «ببعی» با یک انیمیشن تلویزیونی دیگر راهی هند شد
  • چشم هند به «ببعی» روشن می‌شود
  • استان یزد حضور قوی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ خواهد داشت
  • گشایش نمایشگاه سازه‌های رزینی در نیشابور
  • برپایی دهمین نمایشگاه گل و گیاه در یزد
  • نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، دانشگاه خودشناسی است/ دیپلماسی میان ایران و تاجیکستان مبتنی بر عشق است