Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دولت گفت: رئیس‌جمهور برای سفر به نیویورک تردید داشت. ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علی ربیعی سخنگوی دولت امروز در نشست خبری هفتگی خود با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: ما این هفته را گرامی میداریم، این هفته برای مردم و سیاست‌مداران درس دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:‌ امروز هم دولت دفاع مقدس خود را در دو جبهه دفاع در برابر اقدامات تجزیه طلبانه آمریکا و دفاع از معیشت مردم، بازنشستگان و اقشار ضعیف و کرامت انسانی دنبال می‌کند.

سخنگوی دولت با اشاره به سفر روحانی به نیویورک گفت: ایشان در ابتدا تردید داشتند این سفر انجام شود یا خیر و به همین دلیل در جلسات مختلف نظرات دوستان را می‌طلبید. به هرحال این سفر انجام شد و دلیل این سفر هم احقاق حقوق ملت ایران و رساندن پیام ایران به افکار عمومی دنیا بود.

این خبر تکمیل می‌شود...

انتهای پیام/

 

R1011158/P/S1,15/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۸۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور: عزم دولت برای تامین آب سمنان جدی است

به گزارش قدس آنلاین،  آیت‌الله رئیسی روز پنجشنبه در حاشیه مراسم بهره‌برداری از ۲ واحد گازی نیروگاه سیکل ترکیبی شهید باکری سمنان گفت: دولت نسبت به رفع دغدغه مردم در زمینه تأمین آب بخش‌های مختلف دغدغه جدی دارد و در استان سمنان نیز طرح‌های متعددی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: یکی از خواسته‌های اصلی مردم استان تامین آب است که نیاز آبی استان را برطرف کنیم. برای سه شهرستان ایوانکی، گرمسار و آرادان طرح‌هایی در حال انجام است. در شاهرود و دامغان هم اقداماتی پیگیری می‌شود.

رییس دولت سیزدهم خاطرنشان کرد: با این خط انتقال که امروز بهره‌برداری شد بخشی از نیازهای آبی استان برطرف ‌می‌شود و امیدواریم که در گام‌های بعدی هم بتوانیم مساله آب استان اعم از آب آشامیدنی، کشاورزی و صنعت را حل کنیم.

آیت‌الله رئیسی در اولین سفر استانی در سال ۱۴۰۳ و در چهاردهمین سفر از دور دوم سفرهای استانی دولت سیزدهم، از فرودگاه وارد سمنان شد و از سوی حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان مورد استقبال قرار گرفت.

حضور در نشست شورای اداری، نشست با نخبگان، بازدید و بهره‌برداری از چند طرح مصوب و تکمیل‌شده سفر اول دولت سیزدهم به استان، از برنامه‌های رییس جمهور در شهر سمنان است.

آیت الله رئیسی عصر امروز در سفر به شاهرود، دیدار مردمی در استادیوم این شهر دارد.

با حضور رییس جمهور جشن احیای ۲۰۰ واحد راکد استان در دولت سیزدهم در یکی از کارخانه‌ها، افتتاح نیروگاه سیکل ترکیبی، جشن واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت، و نشست «حل مساله» با محوریت تامین آب، فعالیت معادن و راه‌اندازی کارخانه‌های سهامی، در سفر یکروزه دولت سیزدهم برگزار می‌شود.

در دور دوم سفر آیت الله رئیسی به سمنان طرح‌هایی با درصد پیشرفت بالا و با اعتبار ۹۲ هزار و ۴۶۰ میلیارد ریال پیشنهاد شد که ۷۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال در مصوبات اولیه گنجانده شد.

در دور اول سفر آیت‌الله رئیسی رییس جمهور به سمنان در آبان ۱۴۰۰ بیش از ۱۰۶ درصد اعتبارات طرح‌های عمرانی جذب شد که بیشترین جذب اعتبار در سفرهای دور اول رییس‌جمهور بوده است. دور اول سفر هیات دولت به سمنان ۱۴۵ مصوبه داشت که بالغ بر۳۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی اختصاص یافت. از ۱۳۷ طرح دور اول سفر ۲۶ مصوبه کامل اجرا شد، ۸۶ مصوبه در حال اجرا و ۲۵ مصوبه در دست پیگیری است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • رشد اقتصادی نشان دهنده امید ملت ایران به آینده است
  • رئیس‌جمهور: عزم دولت برای تامین آب سمنان جدی است
  • ببینید | رئیس‌جمهور وارد سمنان شد
  • قدردانی وزیر دفاع از حمایت‌های راهبردی رئیس‌جمهور در عملیات «وعده صادق»
  • بایدن: ایران می خواهد تنها دولت یهودی موجود در جهان را محو کند | اکنون زمان مناسبی برای پشت کردن به اسرائیل نیست
  • قدردانی وزیر دفاع از رئیس جمهور در پی عملیات «وعده صادق»
  • وزیر دفاع: از حمایت‌های همه‌جانبه رئیس جمهور در عملیات «وعده صادق» تشکر می‌کنم
  • اعلام زمان به کارگیری واگن های وارداتی مترو تهران
  • نشست خبری سخنگوی اقتصادی دولت با حضور رئیس سازمان بودجه
  • به‌کارگیری واگن‌های وارداتی در زمستان امسال در خطوط مترو