Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صفحه منتسب رهبر معظم انقلاب در اینستاگرام مطلبی را به مناسبت سفر روحانی به نیویورک منتشر کرد.

در این مطلب آمده است:

"اگر بخواهیم سخن را در دو جمله خلاصه کنیم، یک جمله این است که:‌

مذاکره با آمریکا یعنی تحمیل خواسته‌های آمریکا بر جمهوری اسلامی ایران؛

 دوم اینکه مذاکره یعنی نمایش موفقیت سیاست فشار حداکثری از سوی آمریکا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



برای همین هم هست که مشاهده کردید رئیس‌جمهور محترم، وزیر خارجه، مسئولین کشور همه یک‌صدا، یک‌زبان گفتند که ما با آمریکا مذاکره نخواهیم کرد؛ نه مذاکره‌ی دوجانبه، نه مذاکره‌ی چندجانبه. اگر آمریکا حرف خودش را پس گرفت و به آن معاهده‌ هسته‌ای که نقض کرده بود برگشت و توبه کرد و شد عضو کشور‌های معاهده‌کننده، آن وقت در جمع کشور‌های معاهده‌کننده که شرکت می‌کنند و با ایران صحبت می‌کنند، او هم شرکت کند؛ بدون آن، هیچ گونه مذاکره‌ای در هیچ سطحی بین مسئولین جمهوری اسلامی و آمریکایی‌ها اتفاق نخواهد افتاد؛ نه در سفر نیویورک، نه در غیر سفر نیویورک؛ این را هم رئیس‌جمهور محترم تصریح کرد، هم وزیر خارجه گفت، هم دیشب دیدم در تلویزیون، سخنگوی محترم وزارت خارجه گفت؛ این‌ها نشان‌دهنده‌ این است که جمهوری اسلامی می‌داند چه کار خواهد کرد."

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رهبر انقلاب مذاکرات اینستاگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۸۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ تنبیهی به اسرائیل به دستور رهبری و خواسته مردمی بود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ سروان پاسدار حیدر بردبارنسب در نشست سیاسی تیپ عملیاتی امام صادق (ع) افزود: مردم ایران اسلامی و تمامی آزادی‌خواهان جهان کار نیمه‌تمام شهید سلیمانی و آرمان و آرزوی تمامی شهدای اسلام را که آزادی قدس شریف، نابودی اسرائیل و کوتاه شدن دست آمریکا از منطقه بود را به پایان خواهند رساند.

وی بیان کرد: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران همواره در برابر دشمن آمادگی لازم را دارند و به موقع پاسخ شرارت‌های دشمن خبیث را می‌دهند.

وی افزود: درود خدا بر مردم شریف و نجیب ایران عزیز اسلامی که با وجود برخی کمبود‌ها و مشکلات با حضور و حمایت همیشگی خود وحدت را حفظ کرده و پای کار جبهه حق ثابت قدم هستند.

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان در نیویورک : ریزپرنده‌های ساقط‌ شده هیچ خسارت مالی و جانی در بر نداشته‌اند
  • اولین تصویر از دیدار وزاری خارجه ایران و اردن در نیویورک
  • نشست شورای امنیت درباره غزه 
  • پاسخ تنبیهی به اسرائیل به دستور رهبری و خواسته مردمی بود
  • امیرعبداللهیان وارد نیویورک شد
  • وزیر خارجه ایران وارد نیویورک شد
  • امیر عبداللهیان عازم نیویورک شد
  • وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
  • استقبال باشکوه مردم سمنان از رییس دولت سیزدهم
  • استقبال باشکوه مردم سمنان از رئیس دولت سیزدهم