Web Analytics Made Easy - Statcounter

برناردو هدفش از ماندن در ورزشگاه اتحاد را رقابت کردن برای کسب جام‌های مختلف عنوان کرده است.

طرفداری- برناردو سیلوا می‌گوید پر کردن جای داوید سیلوا در ترکیب منچسترسیتی برایش دشوار خواهد بود.

به نقل از FFT، سیلوای اسپانیایی که این روزها دهمین فصل حضورش در جمع سیتیزن‌ها را سپری می‌کند، گفته است که در پایان فصل ورزشگاه اتحاد را ترک خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیساز سابق والنسیا نقش پررنگی در موفقیت‌های منچسترسیتی طی دهه گذشته داشته است و با این باشگاه چهار قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کرده است. اما برناردو می‌داند کار آسانی برای ادامه دادن راه هم تیمی‌اش پیش رو ندارد.

پر کردن جای او ماموریت بسیار بزرگی است. گاهی من و داوید در پست‌ مشابهی بازی می‌کنیم و سبک یکسانی هم داریم ولی به نظرم برای داوید غیر منصفانه است که با من مقایسه شود زیرا طی ۱۵ سال در بالاترین سطح بازی کرده است و من تازه در ابتدای راه هستم. تیم به راهش ادامه خواهد داد. یحیی (توره) رفت، وینی (وینسنت کمپانی) فصل قبل رفت و روزی سرخیو (آگوئرو) هم می‌رود. بازیکنان با علم به این که کار سختی دارند، تلاش می‌کنند جای آن‌ها را پر کنند چون آن‌ها برخی از بهترین بازیکنان تاریخ این باشگاه هستند. اما اگر روزی از من بخواهند پا جای پای داوید بگذارم، تمام تلاشم را انجام خواهم داد. 

برناردو سیلوا افزود:

من با تیم قراردادی تا سال ۲۰۲۵ امضا کرده‌ام و اگر نمی‌خواستم اینجا بمانم، آن کار را نمی‌کردم. این که بدانید اگر بمانید طی ۱۰ سال آینده برای کسب جام‌ها و عناوین مختلف مبارزه خواهید کرد، به شما میل و خواست ماندن را می‌بخشد؛ همچنین باعث می‌شود انگیزه زیادی داشته باشید تا خود را به عنصری مهم برای باشگاه تبدیل کنید. فکر می‌کنم سرخیو و داوید به همین خاطر سالیان سال در باشگاه مانده‌اند. فکر می‌کنم حالا در حال رسیدن به مقطعی هستیم که بتوانیم برای کسب جام‌های اروپایی هم رقابت کنیم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۸۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال - پرسپولیس؛ این بازی تاریخی قهرمان را مشخص می کند!

 

طرفداری | به نظر می رسد قهرمان لیگ 23 یکی از تیم های استقلال یا پرسپولیس خواهد بود.

هفت فینال تا پایان رقابت های لیگ برتر باقی مانده و در برنامه آن تایم امروز مسیر سرخابی ها برای رسیدن به قهرمانی را بررسی کردیم و اینکه کار کدام تیم برای رسیدن به جام قهرمانی راحت تر است.

نکته اینکه با توجه به قوانین سازمان لیگ، بعد از امتیاز، بازی رو در رو ملاک تعیین قهرمان است و با توجه به اینکه گل زده در خانه حریف در بازی رو در رو اهمیت ندارد، بازی رو در روی سرخابی ها مساوی است.

پس تفاضل گل و گل زده معیارهای بعدی تعیین قهرمان هستند که اگر در این دو هم مساوی شوند، یک بازی در زمین بی طرف بین دو تیم برگزار می شود تا قهرمان مشخص شود که این موضوع می تواند تاریخی باشد.

بهمن رضایی کارگردان این برنامه است و حسین باقرشاهی، اجرا و نویسندگی برنامه را برعهده دارد. علیرضا منوچهری (تصویربردار و تدوین‌گر) و حسین خسروی (طراح گرافیک) دیگر دست‌اندرکاران این برنامه بوده‌اند.

دعوت می کنیم برنامه آن تایم این هفته را تماشا کنید...

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • انیمیشن فان عمر مومنی از پنالتی برناردو سیلوا مقابل رئال مادرید / فیلم
  • انتقاد فان باستن از برناردو سیلوا: او بدترین ضربه پنالتی ممکن را زد
  • راز پیروزی حیرت‌انگیز رئال در جهنم اتحاد
  • هنر پنالتی زدن: راز پیروزی حیرت‌انگیز رئال در اتحاد
  • استقلال - پرسپولیس؛ این بازی تاریخی قهرمان را مشخص می کند!
  • حذف قهرمان دوره قبل، رسیدن رئال و بایرن به مرحله نیمه نهایی
  • ضربه ضعیف برناردو سیلوا در ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید / فیلم
  • هری کین: تقابل با رئال مادرید؟ نیمه‌نهایی خیلی خیلی بزرگی می‌شود
  • بهت بازیکنان سیتی: سیلوا این چه ضربه‌ای بود! (عکس)
  • دیدار پرسپولیس و نفت؛ ماموریت‌ متفاوت برای قهرمانی و بقا