Web Analytics Made Easy - Statcounter

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پیشین پرسپولیس گفت که گلزن دربی ۹۰ تهران را به خوبی می‌شناسد و از این مهاجم به عنوان یک بازیکن خوب برای گابریل کالدرون یاد کرد. ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پرسپولیس با گابریل کالدرون دربی 90 را برد آن هم در شرایطی که که یک بازیکن جوان در اولین تجربه دربی‌اش موفق شد تک گل مسابقه را به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقریباً مشابه همین اتفاق هم در اولین دربی پرسپولیس با برانکو رخ داد و علی علیپور جوان در اولین بازی خود موفق شد تک گل بازی را به ثمر برساند.

برانکو ایوانکوویچ که بعد از جدایی عجیب از باشگاه الاهلی عربستان این روز‌ها به استراحت می‌پردازد درباره دربی 90 و برتری تیم سابقش در این مسابقه به خبرنگار ورزشی تسنیم گفت: فرصت تماشای دربی را پیدا نکردم، اما وقتی نتیجه را شنیدم، خوشحال شدم. پیروزی در دربی برای هواداران خیلی شیرین است و به خاطر همین مسئله من هم خوشحالم.

وی در واکنش به این سؤال که «آیا گل زن دربی را می‌شناسید؟»، خاطر نشان کرد: بله، مهدی عبدی را از زمانی که در تیم جوانان پرسپولیس بود زیر نظر داشتم. او بازیکن جوان و آینده‌داری است که گلزنی را خیلی خوب بلد است. عبدی می‌تواند یک بازیکن خوب برای گابریل کالدرون باشد.

سرمربی پیشین پرسپولیس در واکنش به این مسئله که دربی 90 کیفیت پایینی داشت، اما یک گل همه چیز را تغییر داد، یادآور شد: اصولا دربی‌ها به همین شکل است و یک گل می‌تواند همه چیز را تغییر دهد.

برانکو: نمی‌دانم باشگاه الاهلی چه توجیهی برای تصمیم عجیبش دارد/ هیچ حسی بهتر از برد در دربی نیست/ پیشنهادی از چین ندارم

 

انتهای پیام/

R1331/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس تهران برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۸۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لائوتارو: تاریخ‌ساز شدیم، نباید این خوشحالی تمام شود

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در بازی هفته سی و سوم سری A به مصاف میلان رفت و با نتیجه 2-1 در دربی حساس برنده شد.

اینتر با این برتری در دربی میلان موفق شد قهرمانی زودهنگام را چهار هفته مانده به پایان فصل مسجل کند و مقابل طرفداران میلان این دستاورد بزرگ را جشن بگیرد.

لائوتارو مارتینز، مهاجم اینتر، با ابراز خوشحالی از این قهرمانی گفت: "ما خیلی تلاش کردیم و شایسته این خوشحالی هستیم. این قهرمانی را به خانواده‌‌ام، هم‌تیمی‌ها و هواداران تقدیم می‌کنم. قبل از بازی به بازیکنان گفتم که چنین فرصتی (کسب قهرمانی بیستم) قبلا پیش نیامده و باید از فرصت استفاده کنیم. حالا ورزشگاه در اختیار ماست و تاریخ‌ساز شدیم."

کار با سیمونه اینزاگی؟

سفر زیبایی داشتیم و باید به این مسیر ادامه دهیم. ما یک سفر را آغاز کردیم، به بردهای زیادی با اینتر رسیدم و باید همینطور ادامه دهیم.

آینده؟

باید به توافق برسیم. الان می‌خواهم از این برد لذت ببرم، ما خیلی تلاش کردیم و در ابتدای فصل 12 بازیکن تیم تغییر کردند. این خوشحالی نباید هرگز تمام شود.

کاپیتانی؟

اینکه کاپیتان چنین باشگاه بزرگی باشی، باورنکردنی است. همه این‌ها برای هواداران و کل مجموعه اینتر است.

دیگر خبرها

  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • خطیر: واگذاری استقلال بزرگ ترین اتفاق بعد از قهرمانی آسیا بود
  • خطیر آماده تحویل مدیرعاملی به مالک استقلال
  • علی خطیر: امروز بزرگ‌ترین اتفاق برای باشگاه استقلال بعد از قهرمانی آسیا رقم خورد
  • خطیر: خوشحالم واگذاری استقلال در زمان مدیریت من رقم خورد
  • خطیر: چه باشم و چه نباشم برای استقلال خوشحالم
  • کنایه هاکان چالهان اوعلو به هواداران میلان بعد از فتح اسکودتو / عکس
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • لائوتارو: تاریخ‌ساز شدیم، نباید این خوشحالی تمام شود
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو