Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@11:31:13 GMT

کنایه ایکاردی به اینترمیلان

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۹۰۸۰

کنایه ایکاردی به اینترمیلان

مائورو ایکاردی می‌گوید برای فتح جامهای قهرمانی از اینتر به PSG پیوسته چرا که بعد از سالها بازی در اینترمیلان حتی نتوانسته به یک جام دست پیدا کند.

به گزارش مشرق، مائورو ایکاردی، ستاره آرژانتینی که از شروع فصل جاری با ترک اینتر میلان به پاری سن ژرمن پیوست تا از این پس برای این تیم فرانسوی به میدان برود می‌گوید با هدف فتح جامهای قهرمانی راهی PSG شده چرا که معتقد است به مرحله‌ای از دوران فوتبالی خود رسیده که نیاز به فتح جام دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

توافق بازیکن جنجالی اینتر با پاریسن ژرمن

ایکاردی با یک قرارداد قرضی یک‌ساله راهی پاریس شده اما بر اساس گزارشها PSG این حق را دارد که در پایان این مدت او را با پرداخت 65 میلیون یورو خریداری کند. ایکاردی در دوران حضورش در اینتر برای این تیم در رقابتهای مختلف 124 گل به ثمر رسانده و هشتمین گلزن برتر تاریخ باشگاه است.

ایکاردی در این باره گفت:" من برای بازی کردن به اینجا آمده‌ام. وقتی بازیکنی با قرارداد قرضی و گزینه خرید در پایان قرارداد به یک باشگاه ملحق می‌شود باید با تمام وجود تلاش کند تا باشگاه را راضی کند او را در پایان فصل فورا خریداری کند. باید ببینیم تابستان آینده چه پیش می‌آید".

ستاره آرژانتینی در ادامه گفت:" من هفتمین سال حضورم در اینتر را پشت سر می‌گذاشتم و رویایم بازی در لیگ قهرمانان با اینتر بود که فصل گذشته به آن رسیدم. ولی ما با اینتر هیچوقت جامی نبردیم. به این فکر افتادم که وقت آن رسیده که به باشگاهی ملحق شوم که جام می‌برد و می‌تواند برای فتح جامهای قهرمانی تلاش کند و نامزد جدی قهرمانی باشد".

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اخبار خودرو دربی90 تحولات یمن ایکاردی پاریسن ژرمن فوتبال اینتر میلان لوشامپیونه سری A ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۹۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس از قرارداد با اسپانسر جدید چقدر کاسب شد؟

آفتاب‌‌نیوز :

باشگاه پرسپولیس اخیرا قرارداد اسپانسری جدید را به امضا رسانده و حالا امروز رضا درویش سند آن را در اختیار فرابورس قرار داده است.

نکته مهم اینکه قرارداد جدید پرسپولیس از اسفند ۱۴۰۲ تا پایان این فصل اعتبار خواهد داشت و بر اساس اعلام باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پنج میلیارد تومان از این بابت دریافت خواهند کرد.

باشگاه پرسپولیس این فصل پنج اسپانسر مختلف داشته که مجموع دریافتی از این اسپانسر‌ها حداکثر به ۲۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید که البته باید دید این عدد تا پایان فصل وصول خواهد شد یا خیر.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • کنایه آرش رضاوند به سهیل مهدی؛ قانون، قانون جنگل است!
  • یوونتوس، رقیب اینتر در راه جذب آنتونی مارسیال
  • جدایی قطعی آنتونی مارسیال از منچستریونایتد در پایان فصل جاری
  • پایان کار خمس در تراکتور
  • تساوی خانگی اینترمیلان
  • خلاصه بازی اینتر و کالیاری + فیلم
  • احتمال رویایی برای اینتر: میلان را ببر و قهرمان شو
  • پرسپولیس از قرارداد با اسپانسر جدید چقدر کاسب شد؟
  • هدف فصل اینزاگی و اینتر: رسیدن به ۱۰۳ امتیاز
  • طارمی در راه انتقال به اینتر عربستان!