Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقه استعدادیابی «میدون» از پنجشنبه و جمعه این هفته روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، یک رقابت تلویزیونی استعدادیابی شغلی است که با هدف مشاوره و حمایت از کسب‌ و کارهای برتر نوپا، طراحی شده و با حضور ۵ داور متخصص و فعال در حوزه کسب و کار نوین پخش خود را آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخستین قسمت از این برنامه پنجشنبه و جمعه، ۴ و ۵ مهر ماه از ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن خواهد رفت.

همچنین پارسا خائف برگزیده مسابقه استعدادیابی «عصر جدید»، تیتراژ مسابقه تلویزیونی «میدون» را خواهد خواند. آهنگسازی این اثر را فرید سعادتمند عهده‌دار خواهد بود.

مینا مهرنوش عضو هیات علمی دانشگاه تهران، مدیرعامل چندین شتاب دهنده و مرکز استعدادیابی و خلاقیت کسب و کار، علیرضا یونچی عضو مجمع عالی واردات، پرویز کرمی دبیر ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان، امیرحسین اسدی مدیرعامل چندین شتاب دهنده و استارت آپ و علی‌رضا نبی از نام‌آوران حوزه اشتغال‌زایی اجتماعی ایران تیم داوری نخستین دوره از مسابقه بزرگ تلویزیونی «میدون» را تشکیل می‌دهند.

فصل نخست «میدون» به تهیه کنندگی سیدمحمدحسین هاشمی گلپایگانی در ۲۶ قسمت و به صورت ۲ روز در هفته روانه آنتن خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: برنامه میدون شبکه سه پارسا خائف عصر جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۹۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت صادقانه مقاومت و مظلومیت در به افق فلسطین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در ابتدا، علی گنجی مدیر گروه سیاسی شبکه افق، گفت: تلاش کردیم بعد از طوفان الاقصی صفر تا صد ماجرا را پوشش دهیم.

وی ادامه داد: تا الان ۲۰۰ برنامه به صورت مداوم روی آنتن شبکه افق رفته و در کنار به افق فلسطین، برنامه نقش جهان هم برای روایت درست و تحلیل وقایع غزه روی آنتن می‌رفت.
گنجی درباره حواشی ایجاد شده پس از تغییر عوامل برنامه افزود: تغییرات طبیعی است و مهم برای ما این بوده که صدای مردم فلسطین باشیم.

وی افزود: خیلی از قطعات برنامه ما، توسط بچه‌های جبهه مقاومت در شبکه‌های رسانه‌ای عرب زبان پخش می‌شود و این نشان می‌دهد، که ما در تبیین آرمان فلسطین و مظلومیت مردم غزه موفق بوده ایم؛ لذا تلاش ما انعکاس واقعیات جنگ غزه بوده است.
گنجی در بخش دیگر صحبت هایش هم درباره آینده این برنامه گفت: برای آینده برنامه تدارک داریم؛ پیشنهاد دوستان این بود که آیتمی را با نام به افق مقاومت به برنامه اضافه کنیم.
حسینی مجری برنامه هم در ادامه گفت: از جای جای کشور، از طریق سامانه ارتباطی ۱۶۲ تماس داشتیم و خوشبختانه برنامه به خوبی دیده و شنیده شده است و  قصد و نیت ما این بوده که مخاطب، یک روایت بی طرف و واقعی را ببیند.

دیگر خبرها

  • پخش یک سریال خارجی جدید از تلویزیون
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روز‌های نفسگیر در چهارمحال و بختیاری
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • بازگشت بهزاد خلج به تلویزیون/ «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • روایت صادقانه مقاومت و مظلومیت در به افق فلسطین
  • شوخی محمدرضا گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • فصل دوم مجموعه تلویزیونی «آقای قاضی» از شبکه دو 
  • شوخی گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی