Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای اسلامی شهر تهران، تسویه حساب سیاسی و استفاده ابزاری از نام شهدا و مصادره آنان برای منافع جناحی را ظلم به نظام اسلامی و شهدا خواند.

به گزارش ایسنا، محمد سالاری ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای گرانقدر دوران مبارزه، جنگ تحمیلی و مدافع حرم، با اشاره به موضوع حذف کلمه شهید از تعداد اندکی از تابلوهای معابر سطح پایتخت تاکید کرد: از نظر مدیریت شهری تهران، سهل انگاری که منجر به حذف کلمه شهید از تعداد اندکی از تابلوهای پرچمی معابر شده است، غیرقابل چشم پوشی بوده و بلافاصله نیز نسبت به اصلاح آن اقدامات لازم صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرغم تعداد بسیار اندک آن نسبت به هزاران تابلویی که مزین به نام شهدا است.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران ادامه داد: آنچه در روزهای اخیر و به بهانه این رخداد شهری در حال وقوع است، بی‌تردید نوعی تسویه حساب سیاسی و استفاده ابزاری از شهدا برای تامین منافع جناحی و رفتاری غیرقابل پذیرش و ظلم به نظام اسلامی و شهدای گرانقدر است؛ چرا که رفع این مشکل می‌توانست بدون جنجال سازی و هیاهوی کاذب رسانه‌ای صورت گیرد.

قائم مقام حزب همبستگی ایران اسلامی، با تقبیح تفکری که سعی دارد مدیران کشور را به خودی و غیرخودی تقسیم کند، گفت: تفکری خطرناک در کشور در تلاش است تا با مصادره شهدا و دفاع مقدس، جناح مخالف خود و رقبای سیاسی‌اش را  در تقابل با ارزش‌های اسلامی و انقلاب معرفی کند و با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای که در اختیار دارد به خط کشی میان مسئولان پرداخته و از آب گل آلود دو قطبی سازی، ماهی‌های انتخاباتی بگیرد.

سالاری با اشاره به اینکه گستردگی هجمه های اخیر به مدیریت شهری تهران هیچ توازن و تناسبی با حذف کلمه شهید از چند تابلو در کلانشهری به وسعت تهران علی رغم وجود هزاران تابلو مزین به نام شهدا، ندارد، اظهار داشت: باید گفت اشتباه صورت گرفته مربوط به مدیریت فعلی شهرداری تهران نبوده و اکثرا مربوط به دوره مدیریت گذشته است که قطعا در آن زمان نیز عمدی در کار نبوده و اساسا این موضوع توجیه مناسبی برای رفتارهای افراط گونه و انتساب القابی همچون شهیدزادیی به یک جناح سیاسی در جهت تخریب مدیران کشور با حجم گسترده‌ای از خبرسازی و اتهام زنی‌های خلاف واقع نیست.

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات افزود: متاسفانه شاهد اخلاق‌گریزی در میان برخی جناح‌های سیاسی و رسانه‌های منتسب به آنان هستیم که نمونه تاسف آور آن را می‌توان در اتهامات سخیفی که در مورد یکی از بانوان اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی و در روزهای اخیر صورت گرفت، مشاهده کرد.

به گزارش روابط عمومی شورای شهر تهران، سالاری در پایان با اشاره به اینکه هرچه به زمان انتخابات نزدیک می‌شویم برخی تندروهای اصولگرا رفتارهای تهاجمی‌تری نسبت به اصلاح طلبان می‌گیرند، تاکید کرد: مخالفان جریان اصلاحات از یک سو عملکرد دولت و مدیران اصلاح طلب را باعث ریزش آرای آنان دانسته و زودهنگام خود را پیروز قطعی انتخابات آینده معرفی می‌کنند و از سوی دیگر ناامیدانه از هیچ رفتار غیراخلاقی و اتهام زنی نسبت به مدیران اصلاح طلب برای تخریب آنان در میان مردم کوتاهی نمی‌کنند و این تناقضی است که از پایگاه سست آنان در میان مردم حکایت داشته و به همین دلیل هم از هر ترفند سالم و ناسالمی برای رسیدن به قدرت استفاده می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوراي شهر تهران شهرداري تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۹۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح اصلاح مجازات سرقت‌ها و جرائم زیر ۲۰ میلیون تومان تصویب شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات و جزییات طرح اصلاح ماده (۱۰۴) قانون مجازات اسلامی که درباره مجازات سرقت‌ها و جرائم زیر ۲۰ میلیون تومان است، موافقت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در جلسه علنی روز سه‌شنبه - ۲۸ فروردین - مجلس شورای اسلامی، گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد طرح اصلاح ماده (۱۰۴) قانون مجازات اسلامی در دستور کار قرار گرفت و نمایندگان با کلیات و جزییات این طرح موافقت کردند.

کد خبر 745121

دیگر خبرها

  • خسروپناه: مجوز کسب و کارهای بازی محور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شد/ دانشگاه تهران مسئول برگزاری بزرگداشت سنت دانشگاهی و نظام آموزش عالی ایران
  • اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه‌ها مخالفت کرد
  • مخالفت اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه‌ها به جای شنبه‌ها
  • طرح اصلاح مجازات سرقت‌ها و جرایم زیر ۲۰ میلیون تومان تصویب شد
  • طرح اصلاح مجازات سرقت‌ها و جرائم زیر ۲۰ میلیون تومان تصویب شد
  • اصلاح موادی از لایحه تجارت در مجلس
  • چرا همه چیز از نظر رادیکال‌ها «سیاه» است؟
  • شهدا نماد عزت و اقتدار نظام اسلامی هستند
  • اصلاح موادی از لایحه تجارت در صحن مجلس
  • حجاریان به عنوان سرباز نتانیاهو در ایران اعلام موضع می‌کند / مواضع اخیر حجاریان ترجمه شعار «نه غزه، نه لبنان» است