Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌رضا ارزانی رئیس ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور  با اعلام این خبر گفت: این برنامه روز چهارشنبه 25 محرم با پیام مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی و با حضور شخصیت‌هایی همچون آیت‌الله "شیخ عیسی قاسم" رهبر شیعیان بحرین، "آنتوان بارا" نویسنده و مولف مسیحی از کشور سوریه، شیخ هلال بن حسن از کشور عمان و "یوناتت بت‌کنیا" نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی در استان هرمزگان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نهمین کنگره بین‌المللی امام سجاد (ع) از شبکه‌های سراسری قرآن، شما، رادیو قرآن و سیمای خلیج فارس به صورت زنده پخش می‌شود و قرار است 9 زندانی جرائم غیرعمد همزمان با روز برگزاری کنگره آزاد شوند؛ این سنّت حسنه در سال‌های گذشته نیز از سوی مسئولان اجرایی این کنگره اجرا شده است.

کنگره بین‌المللی امام سجاد (ع) از 9 سال پیش همه ساله با هدف معرفی شخصیت نورانی امام سجاد(ع)، تبیین سیره آن حضرت، نقش آن امام همام در پاسداری و انتقال پیام عاشورا، بررسی دوران امامت سیدالساجدین، روش مبارزه حضرت با حکام ظلم و جور، شناساندن آثار ارزشمند امام سجاد (ع) از جمله صحیفه سجادیه و رساله حقوق به میزبانی استان هرمزگان می‌شود.

هشتمین دوره برگزاری این کنگره نیز سال گذشته با همکاری مجمع جهانی اهل‌‌بیت (ع) و با شرکت 4 نفر از برجسته‌ترین اندیشمندان و محققان کشورهای خارجی برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۹۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز مساجد و مدارس به توجه ویژه‌ای نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله حبیب الله شعبانی در جمع امامان جماعت ادارات، با بیان اینکه نباید تنها به نماز خواندن در ادارات اکتفا شود، اظهار داشت: خوب است که نیم ساعت قبل از اذان در ادارات حاضر شوید تا با کارمندان و افراد حاضر در آنجا به گفت‌وگو بپردازید.

وی با تأکید بر اینکه این حضور فرصت مغتنمی است که باید به نحو احسن از آن استفاده شود، گفت: پیامبر گرامی اسلام و امام علی (ع) نه با سخنرانی تنها که با لبخند و مهربانی، بسیاری از افراد را جذب کردند.

امام جمعه همدان، با اشاره به اینکه در سیره علمای ما نیز این رفتار وجود داشته است، یادآور شد: مرحوم آیت الله آخوند (ره) نام فرزندان افرادی که در مسجد حضور داشتند را نیز می‌دانستند و پیگیری احوال آنها بودند.

وی با تاکید بر اینکه این کشور متعلق به همه مردم است و همه ما در کنار هم برای پیشرفت آن تلاش می‌کنیم، خاطرنشان کرد: خوب است اگر خدای نکرده یک نفر از کارکنان اداره که در آن حضور دارید بیمار شد، به عیادت او بروید و پیگیر درمان او شوید.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، با بیان اینکه از این فرصت برای تبلیغ دین خدا استفاده کنید، اظهار کرد: میزان موفقیت در این کار را در نمازخانه ادارات می‌توان مشاهده کرد.

وی همچنین با بیان اینکه نسبت به نماز مساجد و مدارس نیز باید توجه ویژه‌ای شود، ابراز کرد: در طول هفته یک روز را در مسجد و یا مدرسه‌ای که در نزدیک اداره قرار دارد نیز حاضر شوید.

کد خبر 6083981

دیگر خبرها

  • پیام تشکر بیت آیت الله امامی کاشانی ازرهبر معظم انقلاب وآحاد مردم
  • پیام ویژه حزب‌الله به اسرائیل!
  • بافق، میزبان اولین کنگره بین المللی شتر در کشور
  • استان یزد میزبان اولین کنگره بین المللی شتر در کشور می‌شود
  • ببینید | سبب غائب شدن امام زمان(عج) کیست؟
  • قدردانی خانواده مرحوم آیت الله امامی کاشانی از مردم و مسئولان
  • دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس
  • نماز مساجد و مدارس به توجه ویژه‌ای نیاز دارد
  • نعیم قاسم: پیام «وعده صادق» به اسرائیل و حامیانش رسید
  • پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه