Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه با اشاره به ارزیابی مسیر 316 کیلومتری تردد زوار اربعین از ورودی استان تا مرز خسروی گفت: طی ارزیابی صورت گرفته با استفاده از سیم کارت اپراتورهای مختلف، مشکل حاد ارتباطی در این مسیر گزارش نشده است.

شهریار بهنیا در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، با اشاره به بازگشایی مرز خسروی برای تردد زوار در اربعین امسال گفت: در همین راستا مسیر 316 کیلومتری تردد زوار از کنگاور تا مرز خسروی را مورد ارزیابی قرار دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بهنیا خاطرنشان کرد: بحث ارتباط در این مسیر با سیم کارت‌های مختلف مورد ارزیابی قرار گرفته تا نقاطی که دچار ضعف و یا قطع سیگنال هستند، مشخص شود.


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه افزود: خوشبختانه طبق بررسی صورت گرفته در طول این مسیر مشکل حاد ارتباطی نداریم و تنها در برخی نقاط قطع اتصال به علت انتقال ارتباط از یک سایت به سایت دیگر گزارش شده که  با نقطه کور متفاوت است.


وی تصریح کرد: نقطه کور به نقطه‌ای گفته می شود که هیچ سیگنالی در آنجا دریافت نشود که این شرایط در هیچ نقطه ای از مسیر راه کربلا از ورودی استان تا مرز خسروی مشاهده نشده است.


بهنیا افزود: در طول این مسیر سایت‌ها کنار هم قرار دارند و زمانی که قرار است ارتباط از یک سایت به سایت دیگر منتقل شود قطعی مختصری در ارتباط حادث میشود و هرجا تراکم سایت ها مانند شهرها بیشتر باشد این قطعی کمتر شده و  یامشاهده نمی‌شود.


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به استقرار 90 سایت همراه اول و ایرانسل در مسیر تردد زوار به سمت مرز خسروی گفت: جهت تقویت بیش از پیش ارتباط در این مسیر قرار است در طول مدت خدمات رسانی اربعین که از 13 مهرماه رسما شروع می‌شود، 10 سایت سیار در مسیر مستقر شود.


بهنیا افزود: همچنین سه سایت ثابت در کمربندی شرقی کرمانشاه، در جاده منتهی به قصرشیرین و در کمربندی قصرشیرین جهت تقویت ارتباط در مسیر زوار راه اندازی می‌شود.


وی همچنین از نصب دو مسیر فیبرنوری از قصرشیرین تا خسروی به طول هرکدام 20 کیلومتر خبر داد و افزود: در مرز خسروی از 13 تا 30 مهر، اینترنت 4G بصورت رایگان در اختیار زوار قرار می‌گیرد.


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه از تلاش برای استقرار "بالن ارتباطی" در مرز خسروی هم خبر داد وافزود: تنها یک بالن ارتباطی در کشور موجود است که تلاش داریم آن را به مرز خسروی بیاوریم و با وجود این بالن اینترنت پرسرعت رایگان در اختیار زوار قرار گرفته و تمام امور اینترنتی با سرعت بسیار انجام می‌شود.


این مسئول با تاکید بر پای کار بودن تمام نیروها در ایام اربعین، گفت: خوشبختانه تاکنون مشکل حادی در بحث ارتباطات در مسیر تردد زوار و در مرز خسروی نداشته ایم و امیدواریم با تلاش همه نیروها و دستگاه های مرتبط تا پایان اربعین بحث ارتباط زوار بدون مشکل انجام شود.

انتهای

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اربعین 98 كرمانشاه ارتباطات استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۹۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طغیان رودخانه ها راه ارتباطی ۳۸ روستا در هرمزگان را مسدود کرد

مهرداد حسن‌زاده اظهار کرد: تیم های امداد و خدمات رسان در ستاد مدیریت بحران استان همچنان پیگیر بازگشایی این راه های ارتباطی هستند.
وی بیان کرد: از ابتدای شروع بارندگی ها به علت وزش باد شدید، برق، ۴۰ روستا در هرمزگان قطع شد که با تلاش تیم های خدمات رسان مشکل ۱۶ روستا هم اکنون برطرف شده است.
مدیرکل مدیریت بحران هرمزگان ادامه داد: برای رفع مشکل برق ۲۴ روستای دیگر نیز نیروهای امدادی و خدماتی در منطقه حضور دارند و در حال فعالیت هستند.
حسن زاده، همچنین از رفع مشکل فیبر نوری در رودان خبر داد و گفت: فیبرنوری این شهرستان که به علت بارندگی و وزش باد قطع شده بود با تلاش تیم های خدمات رسان رفع شده است.
وی همچنین به مشکل قطعی آب چندین روستا در استان اشاره و تصریح کرد: تیم های خدمات رسانی به مناطق مورد نظر اعزام شدند و در حال فعالیت جهت رفع مشکل آب رسانی به روستاها هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تردد روزانه بیش از هزار زائر از مرز خسروی
  • ۲۴۳ خانوار روستایی لرستان به اینترنت پرسرعت متصل شدند
  • ۳۱ فروردین آخرین مهلت ثبت نام رایگان مادران روستایی و عشایر غیرشاغل در صندوق بیمه
  • بسته شدن راه ارتباطی ۳۰۰ روستا، در جنوب سیستان و بلوچستان
  • سیل و بارندگی‌ و قطع ارتباط با ۷۳ روستا در قصرقند
  • انسداد ارتباط بیش از۴۵ محور روستایی و ۱۲ جاده فرعی جنوب سیستان وبلوچستان
  • ارتباط بیش از ۴۵ محور روستایی و ۱۲ جاده فرعی مسدود شده است
  • طغیان رودخانه‌ها راه ارتباطی ۳۸ روستا در هرمزگان را مسدود کرد
  • طغیان رودخانه ها راه ارتباطی ۳۸ روستا در هرمزگان را مسدود کرد
  • راه اندازی ۱۱ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی