Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@22:52:13 GMT

ماجرای خنده‌دار کتک‌خوردن جکی چان از بروس لی

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۹۴۷۳

ماجرای خنده‌دار کتک‌خوردن جکی چان از بروس لی

جکی چان به‌تازگی خاطره‌ای جالب در مورد همکاری‌اش با بروس لی در فیلم «اژدها وارد می‌شود» گفته است که توسط خانواده بروس لی به اشتراک گذاشته شد.

به گزارش ایسنا، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هالیوود ریپورتر نوشت: «به نظر می‌رسد هر کسی که با بروس لی کار کرده از طرفداران همیشگی او محسوب شده و این قاعده شامل جکی چان هم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو بازیگر مشهور فیلم‌های اکشن در فیلم سینمایی «اژد‌ها وارد می‌شود» با یکدیگر بازی کرده‌اند؛ هر چند برای چند سکانس کوتاه. بروس لی در آن فیلم نقش اول بود و چان جوان در بین تبهکار‌هایی که به‌راحتی توسط شخصیت لی شکست داده شد.

جکی چان به‌تازگی خاطره‌ای جالب در مورد همکاری‌اش با بروس لی در فیلم «اژد‌ها وارد می‌شود» گفته است که توسط خانواده بروس لی به اشتراک گذاشته شد. در این فیلم بروس لی به‌صورت اتفاقی در یک مبارزه به چان صدمه می‌زند. جکی چان در این باره گفت: «پشت دوربین و در حال تماشای بروس لی بودم. بعد به طور ناگهانی به سمت او دویدم اما خیلی سریع همه چیز جلو چشم‌هایم سیاه شد. او یک ضربه درست به سر من وارد کرد. احساس گیجی می‌کردم و به بروس لی خیره بودم تا زمانی که کارگردان گفت «کات» او در حال ایفای نقش بود! سپس دور و برش را نگاه کرد و گفت: «وای خدای من!» و به سمت من دوید و به من گفت که متاسف است اما من تظاهر کردم که هنوز درد دارم تا به این بهانه بروس لی بیشتر در کنار من بماند! من در تمام روز در حال تظاهر کردن بودم.

پس از انتشار فیلم «روز و روزگاری در هالیوود» صحبت‌های زیادی در مورد بروس لی مطرح شده است و نزدیکان او از به تصویر کشیدن بروس لی به عنوان یک شخصیت مغرور انتقاد کردند اما تارانتینو در جواب اعلام کرد که بروس لی واقعاً مغرور بود!

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جکی چان بروس لی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۹۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر صدا و چهره رحمان و رحیم سریال پایتخت بعد ۹ سال (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سکانس خنده دار از پایتخت ۶؛ وقتی ارسطو از زندان بر می‌گردد و دنبال کار است (فیلم) سکانس خنده دار پایتخت؛ واکنش بهتاش به ماجرای خواستگاری رحمت از مادرش (فیلم) سوارکاری نیکای سریال پایتخت با یک اسب (فیلم)

دیگر خبرها

  • (ویدئو) خنده‌های زیرپوستی عباس جدیدی هنگام سخنرانی علیرضا دبیر
  • فیلم ضدحال خنده‌دار دختر دانش آموز به معلم بابت ماه تولد
  • خنده‌دارترین لحظات «خدنگ‌ها» در حیات وحش (عکس)
  • قلیان با گاز خنده!
  • نوشیدن آب هنگام خوردن مفید است یا مضر؟ + فیلم
  • خنده های یورگن کلوپ پس از گل دوم اورتون به لیورپول / فیلم
  • کل‌کل خنده‌دار پدر و پسر کشتی ایران بر سر استقلال و پرسپولیس (فیلم)
  • تغییر صدا و چهره رحمان و رحیم سریال پایتخت بعد ۹ سال (فیلم)
  • ببینید | کل‌کل خنده‌دار پدر و پسر کشتی ایران بر سر استقلال و پرسپولیس
  • کامنت عجیب سیاوش یزدانی زیر پست الهلال با ایموجی خنده! + عکس