Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه قدس گیلان گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس، نخستین نرم‌افزار چندرسانه‌ای اندرویدی شهدای مدافع حرم گیلان با عنوان نرم‌افزار «ستاره‌ها» رونمایی می‌شود. ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سجاد ستوده امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز امنیت، آسایش و توسعه جامعه را مدیون انسان‌های مجاهدی هستیم که در این مسیر از خودگذشتگی‌ها کردند و برای حفظ و امنیت کشور از جان خود گذشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه قدس گیلان از رونمایی نخستین نرم‌افزار چندرسانه‌ای اندرویدی شهدای مدافع حرم گیلان خبر داد و افزود: این نرم‌افزار 2 مهرماه در همایش فعالان فضای مجازی شرق استان گیلان با حضور فرمانده سپاه قدس گیلان و خانواده‌‌های معزز شهدا رونمایی می‌شود.

ستوده با اشاره به ضرورت معرفی شهدای مدافع حرم به جوانان خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم از لحاظ سنی به نسل جوان امروز نزدیک‌ هستند از این رو معرفی این شهدا می‌تواند بستری برای معرفی الگوهای مناسب و قابل دسترس برای نسل جوان را فراهم کند.

«اردیبهشت نام دیگر توست»؛ عاشقانه‌ای دیگر از مدافعان حرموداع باشکوه مردم با پیکر شهید جنتی، «حاج حیدر» مدافعان حرم+عکس و فیلمبرنامه‌های نخستین دوره جایزه شهید همدانی تشریح شد/ تشویق نویسندگان به ثبت خاطرات مدافعان حرم

وی به شاخصه‌های نرم افزار چندرسانه‌ای اندرویدی شهدای مدافع حرم گیلان اشاره کرد و ابراز داشت: در این نرم‌افزار، تصاویر، فیلم‌ها‌، خاطرات، زندگی‌نامه‌ها و دست‌نوشته‌های منتخب از شهدای مدافع حرم استان گیلان جهت استفاده عموم در نظر گرفته شده است.

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه نرم‌افزار ذکر شده با عنوان "ستاره‌ها" در مارکت‌های اندوریدی مختلف قابل دانلود است گفت: این نرم‌افزار به ‎صورت مشترک توسط سازمان فضای مجازی سپاه قدس گیلان و کنگره هشت هزار شهید دفاع مقدس استان طراحی و تولید شده است.

وی با بیان اینکه نرم‌افزار"ستاره‌ها" به‎ صورت تعاملی طراحی شده است افزود: در تولید این نرم‌افزار به نحوی تلاش شد تا با استفاده از شیوه‌های نوین طراحی و کدنویسی، محصولی ساده و جدید ارائه شود تا مخاطبان ضمن دسترسی راحت به محتوای متنوع آن، بتوانند از بخش‌های مختلف آن نیز بهره‌مند شوند.

ستوده به شیوه استفاده مخاطبان از نرم‌افزار "ستاره‌ها" اشاره کرد و عنوان داشت: اگر مخاطبان تصاویر، خاطرات و آثار جدید و منتشر نشده‌ای از شهدای مدافع حرم استان گیلان داشته باشند می‌توانند این آثار را از طریق رابط کاربری طراحی شده برای برنامه"ستاره‌ها" ارسال کنند.

وی با اشاره به رشد روزافزون تکنولوژی‌ و استفاده فراگیر اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان از فضای مجازی تصریح کرد: نرم‌افزار "ستاره‌ها" با توجه به رشد روزافزون تکنولوژی و فراگیری آن بستر مناسبی را برای ارائه محتوای فاخر ملی و مذهبی فراهم می‌کند.

ستوده به ضرورت و اهمیت سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی در رابطه با تولید نرم‌افزارهایی با محتوای فاخر ملی اشاره و بیان کرد: باید بتوانیم با برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری مناسب، تولیدات مختلف فرهنگی با محتوای فاخر ملی و مذهبی جهت استفاده عموم داشته باشیم.

انتهای پیام/ ت

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۹۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دروغ‌پردازی با عکس ۷ سال پیش پارک دانشجو

به تازگی تصویری در شبکه‌های اجتماعی تحت عنوان «سیل عظیم نیرو‌های گشت ارشاد در پارک دانشجو» در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در حال دست به دست شدن است.

بر این اساس حتی برخی چهره‌ها نیز دست به تحلیل و ارائه نظر کردند..

این درحالی است که تصویر ادعایی مربوط به سال ۱۳۹۶ است و ارتباطی به این روز‌ها ندارد.

نکته تامل برانگیزتر این است که برخی دیگربا سوءاستفاده از این تصویر، بار دیگر تسویه حساب سیاسی کردند و عکس سال ۹۶ را به علیرضا زاکانی نسبت دادند.

از هفته گذشته که طرح نور توسط نیروی انتظامی آغاز شده است، اخبار غیر دقیق و شایعاتی در فضای مجازی منتشر شده است، حتی در روز‌های گذشته کشته شدن یکی از اراذل قمه به دست نیز به عنوان دختر جان باخته در طرح عفاف و حجاب جا زده شده بود.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • ضرورت هوشیاری در خرید‌ از فضای مجازی
  • رونمایی از مجموعه شعر «پیراهن تو کنار پیراهن من» در صومعه‌سرا
  • دروغ‌پردازی با عکس ۷ سال پیش پارک دانشجو
  • واکنش طنز کاربران فضای مجازی به حضور ریزپرنده‌ها در آسمان اصفهان
  • دروغ‌پردازی اسرائیلی‌ها سوژه کاربران فضای مجازی شد
  • بزرگداشت شهدای کنسولگری ایران در قم
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای کنسولگری ایران در قم
  • بهنوش بختیاری بازیگر با ظاهری متفاوت ؛ سوژه جدید فضای مجازی (عکس)
  • سردار پورجمشیدیان: با متجاوز به خاک ایران مماشات نخواهیم کرد
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم در بیجار