Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج سازندگی سپاه الغدیر استان یزد گفت: امسال با همت بسیجیان و دانش آموزان بسیجی یزد 36 مدرسه مرمت و تکمیل شدند که از این تعداد 6 مدرسه مربوط به مناطق سیل زده و مابقی اقدامات در زمینه مدارس استان بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید صادقی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، در خصوص اقدامات بسیج سازندگی سپاه الغدیر استان یزد در خصوص تعمیر، بازسازی و مرمت مدارس گفت: امسال با همت بسیجیان و دانش آموزان بسیجی یزد 36 مدرسه مرمت و تکمیل شدند که از این تعداد 6 مدرسه مربوط به مناطق سیل زده و مابقی اقدامات در زمینه مدارس استان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اقدامات بسیجیان استان در مناطق سیل زده ادامه داد: از ابتدای وقوع سیل تاکنون چهار هزار و 600 نفر روز بسیجی استان در قالب گروه‌های جهادی در مناطق لرستان از جمله پل دختر و معلولان و دیگر مناطق سیل زده از جمله مازندران و خوزستان فعال بوده‌اند و در این زمینه 530 بسیجی یزدی در امر کمک رسانی به سیل زدگان حضور یافته‌اند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه الغدیر استان یزد در خصوص جمع‌آوری کمک‌های مردمی به مناطق سیل زده گفت: تاکنون 6 هزار مترمربع کاشی میبد به ارزش 180 میلیون تومان به مناطق سیل زده خوزستان و یک هزار و 500 مترمربع کاشی به ارزش 45 میلیون تومان به مناطق سیل زده لرستان ارسال شده است.

صادقی افزود: علاوه بر این میزان کمک، یک تریلی کاشی و سرامیک دو روز پیش به منطقه پلدختر لرستان ارسال شد و تقریبا 10 تریلی کاشی و موزائیک اهدایی از کارخانجات میبد و اردکان نیز آماده شده و طی چند روز آینده استان خوزستان ارسال می‌شود.

وی با اشاره به طرح «هر مسجد، یک خانه» در قالب جهاد همبستگی ملی گفت: در قالب این طرح، بیش از 500 میلیون تومان از سراسر استان جمع آوری شده و در اختیار استان‌های خوزستان، البرز و فارس به عنوان استان‌های معین خوزستان قرار گرفته است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه الغدیر استان یزد عنوان کرد: بسیج سازندگی از ابتدای سال تاکنون در بحث کمک به نیازمندان استان 460 بسته به ارزش 165 میلیون تومان در اختیار نیازمندان قرار داده است.

صادقی با  اشاره به برنامه‌های بسیج سانزدگی در زمینه اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی گفت: با توجه به اینکه هر شهرستان استان با توجه به مزیت‌ها و ظرفیت‌هایی که دارد به عنوان  یک قطب مشخص شده است برای نمونه اشکذر در زمینه تولید نون خشک، ابرکوه در زمینه تولید برگه زردالو، اردکان در تولید حلوا ارده و ... قطب اقتصاد مقاومتی شده‌اند، کلاس‌های اموزش‌ی مختلفی با کمک فنی و حرفه‌ای و مربیان در 9 رشته اقتصاد مقاومتی درسراسر استان برگزار شد که 777 نفر از آن بهره‌مند شدند و نزدیک به دوهزار نفر نیز از آموزش‌های عمومی این نهاد استفاده کردند.

وی با اشاره به اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم استان گفت: اردوهای جهادی در استان جغرافیا محور شده است به این شکل که مناطق محروم استان در هر شهرستان مشخص شده است و گروه‌های جهادی به طور مستمر در این مناطق فعالیت دارند و اقدامات بسیار خوبی در زمینه محرومیت زایی در این مناطق انجام شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه الغدیر یزد خاطرنشان کرد: همایش جهادگران استان یزد با حضور مسئولان استان و همراه با قرائت پیام مقام معظم رهبری به جهادگران بسیجی سه شنبه دوم مهرماه ساعت 10 صبح در محل فرهنگسرای غدیر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۹۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| امضای اسناد همکاری بین هیئت‌های عالی‌رتبهٔ ایران و پاکستان

دریافت 16 MB

موافقت‌نامه‌های همکاری امنیتی، معاضدت قضایی در امور مدنی و تجاری، همکاری در زمینهٔ دامپزشکی و بهداشت دامی، یادداشت‌های تفاهم همکاری مشترک در زمینهٔ ایجاد مناطق آزاد یا مناطق ویژهٔ اقتصادی، همکاری بین وزارت کار ایران و وزارت پاکستانی‌های خارج از این کشور، تبادل فیلم و همکاری سینمایی، تفاهم شناسایی متقابل استاندارد و همکاری مشترک حقوقی با حضور هیئت‌های عالی‌رتبهٔ ایران و پاکستان امضا شد.

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • دانشگاهیان با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان موجب خودکفایی کشور می‌شوند
  • مناطق حفاظت شده در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • جهادگر اردبیلی عنوان برگزیده آیین جایزه نوبل ایرانی را کسب کرد
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • بسیج جامعه پزشکی مهاباد خدمات رایگان ارائه کردند
  • خدمات صادقانه و بی منت در منطقه سیدآباد مهاباد
  • جهادگر اردبیلی «جایزه البرز» در سال ۱۴۰۳ را کسب کرد
  • فیلم| امضای اسناد همکاری بین هیئت‌های عالی‌رتبهٔ ایران و پاکستان
  • خدمت پزشکان قمی، به بیش از ۵ هزار نفر در اندیکا