Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به اقدامات انجام شده به منظور تسهیل تردد زوار اربعین گفت: راه‌های کرمانشاه برای تردد زوار اربعین آماده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، فریبرز کرمی با اشاره به اقدامات انجام شده در راه‌های کرمانشاه در آستانه ایام اربعین، گفت: بیش از 80 میلیارد ریال برای عملیات روکش آسفالت راه‌های استان در محورهای شریانی استان به طول حدود 50 کیلومتر هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بیش از 14 هزار تن آسفالت نیز در راه‌های استان برای لکه‌گیری و پرگردن چاله‌ها مصرف شده که در این بخش نیز 580 میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از پاکسازی مبادی ورودی و خروجی شهرها از نخاله‌های ساختمانی به طول ۱۵ کیلومتر هم خبر داد و اضافه کرد: خط‌کشی در بزرگراه‌ها و راه‌های شریانی در کل حوزه استحفاظی استان به‌ ویژه در محور بزرگراه کربلا نیز در حال انجام است.

به گفته این مسئول، تا کنون بیش از 67 کیلومتر از راه‌های استان خط‌کشی شده است. کرمی همچنین از ایمن‌سازی و آشکارسازی ۳۱ نقطه از دوربرگردان و تقاطع‌ها  نیز خبر داد.

مدیرکل راهداری و ححمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه درباره اقدمات انجام شده در مرز خسروی نیز افزود: افزایش گیت‌های گذرنامه و تجهیز آن‌ها، ایجاد ۱۰۰ چشمه سرویس بهداشتی سیار و ۱۰۰ چشمه ثابت داخل محوطه، ایجاد یک دستگاه مخزن آب ذخیره به مقدار ۷۵ هزار لیتر و تجهیز گیت‌های گذرنامه از لحاظ سیستم سرمایشی و گرمایشی از جمله اقدامات انجام شده در مرز خسروی است.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مرز خسروی زوار اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۹۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زائران کرمانی ۸ اردیبهشت به حج عمره اعزام می‌شوند

محمد علی ایرانمنش گفت: با تلاش و پیگیری‌های انجام شده به همت سازمان و حج و زیارت، وزارت امور خارجه و اعلام شرکت هواپیمایی ایران‌ایر مبنی بر موافقت‌ با مجوز‌های پروازی، اعزام زائران عمره از ۳ اردیبهشت آغاز می‌شود.

وی افزود: برای استان کرمان، ۳ کاروان ۸۵ نفره در قالب یک پرواز تخصیص داده شد و توزیع این کاوران‌ها براساس امتیاز و تعداد زائران ثبت نامی که زودتر واریز وجوه داشتند به شهر‌های کرمان  یک کاروان، رفسنجان یک کاروان و زرند یک کاروان صورت پذیرفت که براساس لیست ابلاغی سازمان با زائران مشمول تماس گرفته شد و این زائران در کاروان‌های بیان شده ثبت نام شدند.

مدیر حج زیارت استان کرمان اضافه کرد: با برنامه ریزی به عمل آمده و پس از صدور روادید، اعزام زائران کرمانی به حج عمره در قالب یک پرواز در ۸ اردیبهشت ماه از ایستگاه پروازی کرمان انجام خواهد شد.

وی بیان داشت : مدت سفر حج عمره، ۱۰ روزه و هزینه سفر، بین ۴۲ تا ۴۳ میلیون تومان اعلام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تردد روزانه بیش از هزار زائر از مرز خسروی
  • احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
  • نیازهای حمل و نقل سفر زوار اربعین در مریوان تامین شود
  • کردستان برای سومین سال میزبان زائران اربعین شد
  • ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در استان کرمانشاه صرفه‌جویی شد
  • زائران کرمانی ۸ اردیبهشت به حج عمره اعزام می‌شوند
  • نقش مدیریت مردم در پیاده روی اربعین پر رنگ از پیش شود
  • استفاده از تمامی ظرفیتها برای میزبانی از بزرگترین پیاده روی جهان
  • ضرورت آمادگی برای میزبانی شایسته در سالگرد حماسه «بازی دراز»
  • برگزاری جلسه برنامه‌ریزی بزرگداشت سالگرد عملیات بازی دراز