Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-20@00:09:01 GMT

توجه به تربیت اسلامی دانش آموزان ضروری است

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۹۷۲۰

توجه به تربیت اسلامی دانش آموزان ضروری است

فرماندار بروجرد، با اشاره به تقارن شروع سال تحصیلی با محرم حسینی، گفت: توجه به تربیت دینی و اسلامی دانش آموزان در مدارس ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « عبدالرحیم رحیمی» امروز(1 مهر) در آیین نواخته شدن زنگ مهر در دبیرستان دوره دوم دخترانه حضرت مریم (س)، افزود: توجه به تعلیم و تربیت صحیح دانش آموزان ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار بروجرد با اشاره به تقارن شروع سال تحصیلی با محرم حسینی و هفته دفاع مقدس، اظهارداشت:  نهادینه سازی فرهنگ دینی و فرهنگ ایثار مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

رحیمی با اشاره به اهمیت بیان زندگی نامه شهدا و اهداف قیام حسینی برای دانش آموزان، بیان کرد: انتظار می رود دانش آموزان با تاسی از سیره زندگی ائمه معصومین (ع) و الگو گیری از سبک زندگی شهدا در مسیر کسب علم، دانش و اخلاق نیکو تلاش کنند.

 

معاون استاندار لرستان دانش آموزان را آینده سازان وطن نامید و افزود: این قشر با تلاش برای کسب علم و دانش در حال جهاد هستند.

 

رحیمی شروع سال تحصیلی را  سرآغاز آموختن علم و دانش دانست و بیان کرد: دانش آموزان باید برای درس خواندن هدف داشته باشند و با جدیدت برای رسیدن به اهداف خود تلاش کنند.

 

وی همچنین با تاکید بر ضرورت توجه معلمان و مربیان به آموزش و پرورش دانس آموزان، به نقش معلمان و مدرسه در تربیت دانش آموزان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: اولیای مدرسه باید به این امر توجه داشته باشند که تربیت صحیح دانش آموزان در سایه تربیت اسلامی امکان پذیر است.

 

رحیمی اضافه کرد: معلمان، مربیان و مدیران در آموزش و پرورش باید در راستای ایجاد روحیه امید و نشاط در بین دانش آموزان و نهادینه کردن روح آزادگی و آزاد اندیشی در بیان واقعیت ها و پیگیری مطالبه های منطقی در جامعه تلاش کنند.
 

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دفاع مقدس کانون های مساجد رژه نیروهای مسلح دفاع مقدس کانون های فرهنگی هنری مساجد روزنامه موکب اربعین اربعین حسینی نشریه شبستان آغاز سال تحصیلی جدید مدارس دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۹۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم آموزش یک رشته ورزشى

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،صادق ستارى فرد به اولویت هاى معاونت تربیت بدنى و سلامت آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: مدرسه محل کشف استعداد دانش آموزان است، براى تحقق این مهم محتوا و کتاب هاى درسى کافى نیست لذا آموزش و مهارت آموزى یک رشته ورزشى برای هر دانش آموز را در دستور کار و اولویت قرار دادیم.

وى گفت: براى سیر تحول در نظام آموزشى کشور، سه بعد نیروی انسانی، برنامه و محتواى مناسب و فضا و تجهیزات کافی باید مدنظر قرار گیرد، برنامه‌هاى مختلف باید در بخش‌هاى توانمندسازى معلمان و ایجاد بستر و زیر ساخت لازم براى تحقق این موضوع را هدف گذاری کرده ایم.

ستارى فرد ادامه داد: مدرسه اتاق عملیات براى تحقق ساحت هاى ٦ گانه تربیتى مورد اشاره در سند تحول بنیادی است، با کاهش هرچه بیشتر فاصله بین معلم و دانش آموز میتوانیم در تربیت صحیح و کاهش آسیب‌های اجتماعى را شاهد باشیم.

دیگر خبرها

  • کتک زدن معلم در کلاس توسط دانش آموز بی تربیت
  • خلاقیت و نوآوری در میان دانش‌آموزان تقویت شود
  • نام نویسی دانش آموزان برای تحصیل در حوزه‌های علمیه هرمزگان
  • نیمی از دانش‌آموزان مقطع متوسطه به سمت تحصیل در هنرستان رفتند
  • پایگاه هوانیروز مشهد ۷۵ عملیات پروازی مردم‌یاری انجام داد
  • لزوم آموزش یک رشته ورزشى
  • آموزش یک رشته ورزشی برای دانش‌آموزان در برنامه هفتم توسعه از الزامات است
  • نشاط حاصل از فهم فناوری؛ بزرگترین دستاورد هجدهمین دوره از مسابقات بین المللی ربوکاپ/ مسابقات تزئینی نیستند، حمایت دولت ضروری است
  • نشاط حاصل از فهم فناوری؛ بزرگترین دستاورد این دوره از مسابقات بین المللی ربوکاپ است/ مسابقات تزئینی نیستند، حمایت دولت ضروری است
  • دانش‌آموزان در برابر هجمه دشمن هوشیار باشند