Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور در جلسه هماهنگی ستاد اربعین با بیان اینکه تبلیغات و اطلاع‌رسانی حتما باید با هماهنگی ستاد و کمیته مربوطه باشد، گفت: باید از این ظرفیت در همکاری و هماهنگی استفاده شود و مردم هم به راهنمایی‌های دوستان در حوزه‌های مختلف توجه کنند و صدا و سیما باید نقش اصلی را داشته و در اوج هماهنگی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما در سال گذشته در مدت زمان ۲۰ روز دو میلیون و ۵۰۰ هزار زائر را داشتیم که امسال پیش‌بینی می‌کنیم ۳ میلیون نفر یا بیشتر زائر باشد؛ در بازه زمانی ۲۰ روزه جابجایی ۳ میلیون نفر به همراه تامین امنیت و خدمات و جابجایی و اسکان و غیره امری دشواری و کار بزرگی است.

وزیر کشور با بیان اینکه ۲۰۰ هزار نفر از زائران از کشورهای خارجی و از چهار معبر اصلی می‌آیند که می‌بایست با سیستم اطلاعاتی ما هماهنگ شوند، گفت: در سال‌های قبل برنامه‌ریزی لازم برای میهمانانی که از کشورهای دیگر می‌آیند انجام شده برای امسال هم انجام خواهد شد و با دولت‌های آنها نیز هماهنگی‌های لازم صورت خواهد گرفت.

وی درباره قاچاق کالاهایی نظیر گوشی و مواد مخدر گفت: نیروی انتظامی و ستاد مبارزه با مواد مخدر   بازرسی، کنترل، برسی و رصد کنند. 

رحمانی فضلی تاکید کرد: استان‌های معین باید وظایفشان مشخص باشد و باید تحت فرماندهی استان‌های میزبان خوزستان، ایلام و کرمانشاه قرار بگیرند و مسئولانی که اختیارات خود را واگذار کرده‌اند بدانند که در هیچ شرایطی مسئولیت را منوط به مدیران استانی نمی‌دانیم یعنی به اینگونه نیست که اگر من به استان خوزستان رفتم مسئولیت از استاندار یا مدیران میانی به من واگذار شود، ما فقط می‌توانیم پیشنهاد دهیم.

وی تاکید کرد: در موضوع هماهنگی بین دو کشور استانداران و مرزبانان باید حداقل دو جلسه با مسئولان عراقی بگذارند و همچنین باید با در سفارت‌ها هماهنگی بیشتر انجام شود و با توجه به اینکه ۵۰ درصد کار در خاک عراق است همه باید هماهنگ باشند و بهتر است با توجه به اینکه وزیر کشور آنها دو سفر به ایران داشته است ما نیز جلسه‌ای با آنها، استانداران و علما از مسیر مهران تا کربلا داشته باشیم.

وزیر کشور افزود: صدا و سیما در خصوص نشان دادن مردمی بودن این نهضت باید تلاش مضاعف کند و در برنامه‌های پرمخاطب بر این مساله تاکید کنند. ما یک کار بزرگ ۳ میلیون نفری را ظرف ۲۰ روز انجام می‌دهیم با اینکه زائران برای خدمات خوب نمی‌آیند اما وظیفه ما است که این کارها را انجام دهیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: وزیر کشور رحمانی فضلی ستاد اربعین ایران عراق اربعین98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۹۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، گفت: بیش از ۴۰ راهپیمایی و اجتماع مردمی در حمایت از مردم مظلوم غزه در سطح استان کرمان برگزار شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حسین انجم شعاع صبح امروز در دیدار حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اعضا و مدیران مجمع نمایندگان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و فعالین مردمی استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار داشت: در سال گذشته تمام برنامه‌های ملی مذهبی در سطح استان به‌ویژه راهپیمایی‌ها باشکوه خاص برگزار شد و مردم با توجه به مشکلاتی که وجود داشت حضور حماسی داشتند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 26 مراسم رسمی در کرمان برگزار شد که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان محور این مراسم بوده است، گفت: بیش از 40 راهپیمایی و اجتماع مردمی در حمایت از مردم مظلوم غزه در سطح استان کرمان برگزار شد که آخرین آن جمعه گذشته بعد از نماز جمعه در حمایت از حمله کوبنده سپاه به اسرائیل در پاسخ حمله متجاوزانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، عنوان کرد: در بسیاری از برنامه‌های فرهنگی مذهبی استان سایر نهادها نیز مشارکت داشتند و همکاری خوبی شده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های اجرا شده با حضور باشکوه مردم خیلی خوب و باشکوه برگزار شده است، افزود: از ظرفیت‌های مردمی و گروه‌های مردمی در حوزه‌های مختلف در برنامه‌ها استفاده می‌شود و آنها هم استقبال می‌کنند که جای تقدیر دارد.

انجم‌شعاع با اشاره به اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی استان که می‌توانند در برنامه‌های ملی و مذهبی نقش داشته باشند در اجرای برنامه‌ها استفاده می‌شود و عضو کمیته‌های تخصصی شورا هستند، گفت: برای هر برنامه‌ای که قرار است اجرا شود جلسات نقد و بررسی هم برگزار می‌شود و تمام تلاش خود را می‌گذاریم که برنامه‌ها بدون آسیب اجرایی شود و رضایت مردمی را داشته باشد.

وی از برنامه‌ریزی برای بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در خرداد ماه خبر داد و گفت: ستاد این مراسم تشکیل شده و در حال برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌ها هستیم.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • بیشترین نگرانی ما در اربعین کمبود ناوگان حمل و نقل است
  • ۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • اختصاص ۱۴ هزار میلیارد به زیرساخت‌های اربعین
  • لزوم انجام کار مطالعاتی دقیق بر روی پل‌ها و جاده‌ها
  • برتری استان یزد در کسب جایگاه بالاترین ضریب نفوذ بیمه در کشور
  • ۱۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات پیمانکاران در سال جاری پرداخت می شود
  • شناسایی ۱۳۰ نقطه پرخطر در مسیر گذرگاه‌های اربعین
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه