Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از گذشت ۴ هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال شهر خودرو خراسان و پرسپولیس تهران با ۹ امتیاز در صدر جدول قرار دارند و سپاهان و تراکتور نیز با ۸ امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

سرخپوشان بر خلاف بازی‌های دوستانه پیش فصل، در ۴ بازی ابتدایی لیگ نوزدهم تنها ۲ رگل به ثمر رساندند که آمار ضعیفی است و به همین دلیل گابریل کالدرون، سرمربی آرژانتینی پرسپولیس به دنبال راهکاری است تا بتواند آمار گلزنی خود را افزایش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: پنالتی استقلال اشتباه بود

در بازی نخست مقابل پارس جنوبی جم، مهدی ترابی به عنوان یک هافبک برای سرخپوشان گلزنی کرد و در ادامه محمد حسین کنعانی زادگان مقابل صنعت نفت برای سرخ‌ها گلزنی کرد تا علی علیپور و جونیور براندائو، به عنوان مهاجمان پرسپولیس تاکنون موفق نشوند در لیگ برتر گلزنی کنند.

البته سرمربی آرژانتینی راهکاری در پیش گرفته و قرار است در بازی با سپاهان از مهدی عبدی و امیر روستایی در نیمه دوم استفاده کند تا روند گلزنی پرسپولیسی‌ها بهتر از قبل شود.

درحال حاضر در پرسپولیس علی علیپور، جونیور براندائو، مهدی عبدی و امیر روستایی در پست مهاجم بازی می‌کنند و همچنین مهدی ترابی و سیامک نعمتی نیز می‌توانند با صلاحدید کادرفنی در این پست به میدان بروند.

بیشتر بخوانید: عصبانیت استراماچونی از علی کریمی + عکس

انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۹۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرورش سوسک شغل جدید بازیکن تیم ملی ژاپن!

به گزارش ورزش سه، تاکایوکی موریموتو پیپو اینزاگی فوتبال آسیا، جوان ترین بازیکنی بود که بازی در لیگ ژاپن را تجربه کرد. البته این چهره محبوب فوتبال ژاپن در تیم ملی، لیگ قهرمانان و همچنین از حیث گلزنی تمام عنوان هایی که مربوط به جوانان بود را تصاحب کرده بود.

سن بسیار کمش، از همان ابتدا مشخص بود که موریموتو رابطه خاصی با گلزنی دارد؛ عادتی که او به گلزنی داشت اصلی ترین دلیل بود تا کارشناسان موریموتو را در قیاس با اینزاگی در نظر بگیرند.

در سال ۲۰۰۶، کاتانیا نامش یکی از تیم های مورد اتهام در پرونده کالچو پولی بود و به همین دلیل تصمیم گرفت این بازیکن را به صورت قرضی جذب کنند. او در اولین بازی خود در سری آ مقابل آتالانتا در دقیقه 83 به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و پنج دقیقه بعد گل تساوی را به ثمر رساند و بلافاصله استعداد عالی خود را برای گلزنی نشان داد. متأسفانه او مدت کوتاهی پس از آن رباط صلیبی زانوی چپش پاره شد و دیگر قادر به بازی در زمین نبود اما با وجود این مصدومیت، کاتانیا تصمیم گرفت او را برای همیشه به خدمت بگیرد.

در اولین بازی پس از بازگشت از مصدومیت، به پارما، یوونتوس و رم سه تیم خاص فوتبال ایتالیا گل زد اما با حضور سیمئونه در این تیم، زمان بازی مرد ژاپنی کمتر شد تا راهی جز جدایی مقابل خود نبیند. به صورت قرضی به نوارا فرستاده شد، که با آن شهرت خود را به عنوان یک مهاجم حفظ کرد و در 18 بازی 4 گل به ثمر رساند. سال بعد او به کاتانیا بازگشت اما او به مرحله پایانی فوتبال خود رسیده بود.

مرد ژاپنی ابتدا به امارات متحده عربی نقل مکان کرد تا در النصر با مربی سابق خود والتر زنگا و هم تیمی سابقش ماسکارا ملاقات کند؛ پس از آن به ژاپن برگشت و حالا در ۳۶ سالگی او در سری D فوتبال ایتالیا مشغول بازی کردن است. تیم آگریجنتو بازیکن سابق کاتانیا را به خدمت گرفته اما بازی در سطح چهارم فوتبال ایتالیا باعث می‌شود تا شما به دنبال تجربیات جدید باشید و اوقات فراغت خودتان را دنبال کنید؛ عجیب است اما بازیکنان سابق تیم ملی ژاپن این روزها در ایتالیا مشغول پرورش سوسک است و در مصاحبه‌ای که به تازگی با کالچو‌ مرکاتو انجام داده بود، این کار را دلیل آرامش خودش عنوان کرده است!

دیگر خبرها

  • مصدومیت یک پرسپولیسی در فیفادی
  • مهدی قایدی بهترین شد
  • مقدماتی جام جهانی | پیروزی ازبکستان با گلزنی ستاره پرسپولیس
  • ازبکستان با گلزنی ستاره پرسپولیس به جام ملت‌ها رسید
  • گلزنی ستاره ازبک پرسپولیس مقابل هنگ کنگ
  • توفانی که باعث اخراج ۸ پرسپولیسی شد
  • علاقه شدید یک بازیکن برای پرسپولیسی شدن | یاغی سابق سرخپوش می شود؟
  • حاشیه جدید البلیهی: رونالدو نه، مثل خودم شادی می‌کنم!
  • روایت خدابنده‌لو از رد پیشنهاد استقلال
  • پرورش سوسک شغل جدید بازیکن تیم ملی ژاپن!