Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، کریستن امانپور، خبرنگار شبکه سی.ان.ان در دو پیام توییتری بخش‌هایی از گفت‌وگویش با محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران را منتشر کرده و به نقل از وی نوشت: محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران امروز به من گفت که روحانی، رئیس جمهور ایران حاضر است با ترامپ، رئیس‌جمهور[آمریکا] این هفته در نیویورک دیدار کند، به شرط این که رئیس جمهور ترامپ آماده باشد کاری را که لازم است انجام بدهد،[که آن] لغو تحریم‌ها در ازای نظارت دائمی بر تاسیسات [هسته‌ای] ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر مهدی محمدی از مخالفان دیپلماسی دولت در توئیتی نوشته بود در "آستانه توافق بسیار بد" هستیم.

مدرسی در توئیتی با اشاره به توئیت های محمدی و  امانپور، پیش کشیدن بحث مذاکره ایران و آمریکا را پازلی برای بهم ریختن فضای روانی داخلی و خارجی ایران دانسته بود.

فرید مدرسی در توئیتی دیگر بخشی از بیانات رهبر انقلاب، درباره عدم مذاکره با آمریکا را منتشر کرده و نوشته است؛آیت الله خامنه ای، رهبر انقلاب گفتند: با آمریکا مذاکره نخواهیم کرد...نه در نیویورک و نه غیر آن...چناچه آمریکا...به معاهده هسته ای که آن را نقض کرده بازگشت، آن وقت در جمع کشورهای عضو معاهده.. می تواند شرکت کند. رئیس جمهور و وزیر خارجه این را باور دارند؛ چه در نیویورک چه در ایران.


۲۷۲۱۵

کد خبر 1302625

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مذاکره مذاکرات فرید مدرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۹۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تلویزیون سعودی از مذاکره محرمانه ایران و آمریکا

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 تلویزیون سعودی در گزارشی در گفت و گو با یک کارشناس سعودی درباره پشت پرده مذاکرات محرمانه ایران و عمان میان ایران و آمریکا گفت. این کارشناس مدعی شد: «سلاح ایرانی نبود، روسیه از پس اوکراین برنمی‌آمد... همین سلاح امروز در دست یمنی‌ها است... غربی ها قادر به توقف حوثی ها نیستند و به همین دلیل به مذاکره محرمانه با ایران در کشور عمان روی آورده‌اند...» روایت کامل این کارشناس را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • پیام سخنگوی وزارت خارجه خطاب به شهید مدافع حرم
  • دیدار وزیر خارجه با رئیس جمهور ترکمنستان
  • عاقبت کسی که برای هموطنانش از ترامپ درخواست تحریم کرد+عکس
  • پیام معاون رئیس‌جمهور برای درگذشت زهرا شجاعی
  • برخی وزرا مانند وزیر کشور و اطلاعات و امور خارجه با هماهنگی رهبری معرفی می‌شوند؛ در دولت دوازدهم به دلایلی رئیس سازمان برنامه و بودجه هم با ایشان هماهنگ شد
  • امیرعبداللهیان عازم عشق‌آباد شد
  • شروط روسیه برای مذاکره با آمریکا درباره اوکراین/قرار گرفتن رئیس اطلاعات نظامی اوکراین در لیست ترور روسیه
  • بایدن، پوتین را «قصاب» خطاب کرد!
  • عقب‌نشینی کیهان از ادعای «خواب روحانی» در شب حمله به عین‌الاسد
  • گزارش تلویزیون سعودی از مذاکره محرمانه ایران و آمریکا