Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، رئیس فرهنگسرای رسانه از برپایی مراسم عزاداری «جلوه حسین(ع)» با همکاری معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد. مهدی محمدی با دعوت از اهالی رسانه و فرهنگ برای حضور در این برنامه گفت: مراسم عزاداری «جلوه حسین(ع)» روزهای سه‌شنبه تا پنجشنبه دوم تا چهارم مهرماه از اذان مغرب در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود و حجت‌الاسلام رضا غلامی، مدرس حوزه و دانشگاه و حجت‌الاسلام حبیب‌رضا ارزانی، رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سخنرانان آن خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فرهنگسرای رسانه ادامه داد: شعرخوانی شاعران آیینی از دیگر بخش‌های مراسم است و مرتضی امیری‌اسفندقه، احمد علوی، احمد بابایی، سیدمحمدجواد شرافت، حامد خاکی، سجاد شاکری، نغمه مستشارنظامی و فاطمه بیرامی در شب اول، محمود حبیبی‌کسبی، حجت‌الاسلام جواد محمدزمانی، علی داودی، حسین صیامی، پیمان طالبی، فریبا یوسفی و افسانه غیاثوند در شب دوم و سیدحمیدرضا برقعی، سعید بیابانکی، قاسم صرافان، حامد عسکری، عباس محمدی، فاطمه افشاریان و نفیسه‌سادات موسوی در شب سوم برای حاضران شعر می‌خوانند.

برپایی نماز جماعت مغرب و عشا، قرائت زیارت عاشورا و ذکر مصیبت و مداحی با حضور مداحان اهل بیت(ع) از دیگر بخش‌های مراسم عزاداری «جلوه حسین(ع)» است. محمدی در پایان بار دیگر از تمامی اهالی رسانه و فرهنگ دعوت کرد با حضور در این مراسم به آستان حضرت سیدالشهدا(ع) عرض ارادت کنند. فرهنگسرای رسانه در خیابان پاسداران، خیابان شهید گل‌نبی، خیابان شهید ناطق‌نوری، میدان قبا واقع شده است.

کد خبر 455999 برچسب‌ها فرهنگسرای رسانه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فرهنگسرای رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۹۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ همزمان با روز رادیو و برگزاری جشنی در صداو سیمای مرکز زنجان،  با همکاری اهالی رسانه و همراهان همیشگی رادیو استانی زنجان دو نفر از زندانیان جرائم مالی غیر عمد آزاد شدند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه
  • نبود تیر برق در محله ای از روستای اوغلی تبریز
  • رئیس‌جمهور وارد تهران شد
  • مسئولان قضایی با اهالی فن در موضوعات مختلف مشورت کنند
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از حجت الاسلام رئیسی
  • مسئولان قضایی با متخصصین و اهالی فن در موضوعات مختلف مشورت کنند
  • مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟
  • برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت حمزه سیدالشهدا(ع)
  • حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا