Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با پایان یافتن ماموریت رویا اسماعیلی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین، طی حکمی اسماعیل جانعلی پور را به‌عنوان سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی و رئیس دبیرخانه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان قزوین منصوب کرد.

در این حکم آمده است: نظر به تخصص، تجربیات و تعهد جناب عالی در عرصه فرهنگی و با توجه به تصویب کمیته انتصاب مدیران کل، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی و رئیس دبیرخانه انجمن کتابخانه های عمومی استان قزوین منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است در سایه توجهات ذات باریتعالی و بهره مندی از همکاری و همدلی با مقامات محترم استان، اعضای محترم انجمن ها و همکاران گرامی در تحقق اهداف و سیاست های توسعه کمی و کیفی کتابخانه های عمومی کشور و اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

مختار پور همچنین از رویا اسماعیلی که  از سال ۱۳۹۵ مدیریت کتابخانه های عمومی استان قزوین را بر عهده داشت قدردانی کرد.

کد خبر 4726459

منبع: مهر

کلیدواژه: کتابخانه های عمومی قزوین حکم انتصاب هفته دفاع مقدس قزوین اربعین حسینی بوشهر شهرکرد شیراز اربعین 98 خطبه های نماز جمعه گرگان سانحه تصادف بیرجند ایلام استانداری سمنان بازگشایی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۹۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شاخص‌های کتابخانه‌ای در ۲ سال گذشته

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، آقای محمدرضا هراتی درباره دستاورد‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور افزود: همه کتابخانه‌های عمومی کشور بخش جداگانه کودک و نوجوان دارند و برای گروه‌های خاص نیز برنامه ریزی شده است. در حال تجهیز بخش‌های سالمندان، نابینایان و مادران در کتابخانه‌های عمومی کشور هستیم.

بیش از ۳ هزار و هشتصد کتابخانه عمومی در کشور وجود دارد که حدود ۱۲ میلیون نفر در آن عضویت دارند.

همچنین افزایش ۵۰ درصدی کتابخانه‌های سیار به ویژه در روستا‌ها و نقاط کم برخوردار از دیگر دستاورد‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در ۲ سال گذشته است.

در حال حاضر ایران از لحاظ توسعه شبکه کتابخانه‌ای در بین کشور‌های برتر منطقه قرار دارد.

سیدحسین قریشی گزارش می‌دهد:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شهرستان مهر میزبان شاعران
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد
  • رابطه بین دانش و صنعت تقویت شود
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • «محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد
  • افزایش شاخص‌های کتابخانه‌ای در ۲ سال گذشته
  • برنامه های حفظ تخصصی، عمومی و موضوعی قرآن تشریح می شود