Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@14:08:29 GMT

ارتقای کارآفرینی صنعت فضایی

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۱۰۱۳۲

ارتقای کارآفرینی صنعت فضایی

رویداد مسابقه‌محور چالش منظومه ماهواره‌ای با همکاری پارک علم و فناوری پردیس قصد دارد تا به طراحان و ایده‌پردازان صنعت فضایی، با ارتقای طراحی و توسعه کسب‌وکارهای موجود یا در حال راه‌اندازی خود حمایت کند. این رویداد ۱۱ مهرماه آغاز و ۱۴ بهمن ماه نیز اختتامیه آن برگزار خواهد شد.

به گزارش مرکز نوآوری فضایی کیهان، ارائه فناوری‌های بومی در حوزه طراحی منظومه ماهواره‌ها و ارائه تسهیلات به طرح‌هایی که در آن‌ها از فناوری‌های طراحی منظومه ماهواره‌ها استفاده شده باشد، از جمله برنامه‌های این مرکز جهت ارتقای صنعت فضایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرکز نواوری فضایی کیهان و گروه رویدادهای فاطر، رویداد مسابقه‌محور منظومه را به‌منظور گردهمایی دانشجویان، طراحان، تولیدکنندگان، دست‌اندکاران، صاحب‌نظران و علاقه‌مندان این حوزه در امسال برگزار خواهد کرد. در طی فرایند این رویداد، «کارگاه طراحی ماموریت فضایی و آشنایی با نرم‌افزار STK»، «کارگاه طراحی سیستمی» و «کارگاه توسعه طرح تجاری فضایی» برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد باید در مرحله پیش‌رویداد ثبت‌نام کنند. برای این کار کافیست وارد وب‌سایت www.manzoumeh۲۰۱۹.ir شده و مراحل ثبت‌نام را تکمیل کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر در شبکه‌های اجتماعی با نشانی @manzoumeh۲۰۱۹ در ارتباط باشند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پژوهشگاه فضایی ایران شهرداری تهران پارک علم و فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۰۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مربی بام ایران در در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور

آقای سلیمی اظهار داشت: دومین کارگاه آموزشی سرمربیان پایه کشتی استان‌ها در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی کمپ تیم‌های ملی شهید سلیمانی برگزار شد.

وی افزود: مرتضی زمانی مربی کشتی چهارمحال و بختیاری در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور شرکت کرد.

بیشتر بخوانید

دعوت داور چهارمحال و بختیاری به رقابت‌های کشتی فرنگی

سلیمی اضافه کرد: در این دوره که زیر نظر انستیتو کشتی برگزار و سرمربیان پایه استان‌های کشور در کارگاه‌های مختلف آموزشی از جمله سنجش و ارزیابی کشتی‌گیران پایه، چارچوب استعدادیابی، پیشگیری از آسیب‌های ورزشی، اصول و مبانی روانشناسی در کشتی‌گیران، تغذیه ورزشی و آموزش فنی در کشتی حضور یافتند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • مدل تلسکوپ فضایی جیمز وب با اندازه واقعی به نمایش در می‌آید
  • فرمانده مرکز تولید نزاجا: تجهیزات جدیدی به نیروی زمینی ارتش الحاق می‌شوند
  • حضور مربی بام ایران در در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • کارگاه طراحی در دانشگاه دولتی بجنورد برگزار می‌شود
  • صنعت اسباب بازی، مسئله جدی دانشگاه‌های جهان
  • اشتغال دانشجویان در واحدهای بزرگ تولیدی بر مبنای توانایی/ پایان‌نامه‌ها را کاربردی کردیم
  • نخستین نشست رسمی کمیسیون بانوان بنیاد کارآفرینی گام دوم برگزار شد
  • تولدی دیگر در شورآباد
  • رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد