Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@11:54:19 GMT

حضور پرشور کودکان قشمی در جشن قصه‌ها

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۱۰۲۰۹

حضور پرشور کودکان قشمی در جشن قصه‌ها

مربی مسئول کانون پرورش فکری قشم در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،گفت: جشن قصه‌ها به میزبانی کانون پرورش فکری  و با حضور پرشور کودکان قشمی برگزار شد.

فرحناز شهنوازی افزود: مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری قشم با برگزاری کارگاه‌های قصه‌گویی درتابستان به شناسایی اعضای قصه‌گو پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: جشن‌ها و جشنواره‌ها همیشه فرصتی طلایی برای بروز توانمندی‌های اعضا و مربیان کانون است.

مربی مسئول کانون پرورش فکری قشم گفت: محمد امین رئوفی با قصه‌ی " کلاغ خنزرپنزری" و با استفاده از ابزار و عروسک دست‌ساخت و محمد جواد کارگر با قصه "هدیه فرمانروا" و زینب تقی زاده با قصه‌ی " دخترک موفرفری" و فاطمه صالح زاده با قصه "خاله پیرزن " با استفاده از ابزار در بخش صحنه‌ای قصه گفتند.

فرحناز شهنوازی افزود: سعید سرودی با قصه " شغال وشتر" و اسنا سرودی با قصه‌ی "خاطرات گل‌های خانه‌ام" در بخش ۹۰ ثانیه قصه گفتند.

مرحله استانی بیست ودومین جشنواره بین المللی قصه‌گویی ۱۷ و ۱۸ مهر ماه در مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری بندرعباس واقع در خیابان آیت‌الله غفاری برگزارمی‌شود.

انتهای پیام/ز

برگزاری جشن قصه گویی در قشم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار هنرمندان حاشیه های هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۰۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، این تماشاخانه سیار کانون با نمایش «کلاغ بلا، توپ طلا» امروز میهمان کودکان و نوجوانان در منطقه خضر و شهرک مدنی همدان بود.

این برنامه با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی برای کودکان و نوجوانان و بیان مفاهیم تربیتی در قالب تئاتر و نمایش و نیز به منظور آشنایی خانواده‌ها با فعالیت‌های جذاب در کانون پرورش فکری انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • قصه گویی و اجرای نمایش برای کودکان
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • طرح تحول در انتشارات کانون پرورش فکری کلید خورد
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟
  • تقدیر باشگاه سپاهان از هواداران در انزلی (عکس)