Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان شرقی در سالروز آغاز جنگ تحمیلی و اولین روز از هفته دفاع مقدس، با حضور در منزل دو خانواده ایثارگر در تبریز، یاد و خاطره شهیدان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت.

به گزارش ایسنا، محمدرضا پورمحمدی عصر یکشنبه در منزل خانواده شهید احمد پورمحمد روحی حضور یافت و با همسر این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این دیدار با قدردانی از صبر و استقامت خانواده‌های شهدا، امنیت و آرامش کشور را مدیون جان‌فشانی رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس دانست.

پورمحمدی،  شهدا را مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی عنوان کرد و گفت: همه باید ادامه‌دهنده راه شهدا و پاسدار دستاوردهای انقلاب اسلامی باشیم.

شهید احمد پورمحمد روحی از شهدای نیروی هوایی است که در دوم مهر ماه سال 1359 و در سن 39 سالگی، در بمباران پایگاه شکاری تبریز به درجه رفیع شهادت نائل شد.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین با حضور در منزل خانواده حاج محسن فروغی خسروشاهی، با این جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس در فضایی صمیمی دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار نیز بر اهمیت احیای فرهنگ دفاع مقدس تأکید کرد و گفت:‌ استکبار جهانی از روحیه انقلابی ملت ایران واهمه دارد.

پورمحمدی با بیان اینکه تداوم انقلاب در گرو ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، افزود: ما در قبال جامعه ایثارگران مسئول هستیم و باید با خدمت صادقانه و پاسداری از حریم نظام به‌ خوبی از امانت شهدا حفاظت کنیم‌.

فرمانده پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری آذربایجان شرقی نیز در این دیدارها حضور داشتند.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۰۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد رودهن با خانواده شهید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، فریده دوکانه‌ای فرد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن به همراه هیئت رئیسه این واحد دانشگاهی با حضور در منزل شهید  قربان علی حسینی با قدرانی از تلاش همسر این شهید به دلیل سال‌ها مراقبت از این شهید والا مقام که از جانبازان جنگ تحمیلی بود، اظهار کرد: خانواده شهدا میراثی گران‌بها و الگو برای جامعه دانشگاهی هستند؛ بنابراین دیدار و خدمت به خانواده شهیدان افتخار بزرگی است.

وی افزود: آسایش، آرامش و امنیت ایران اسلامی مدیون جان‌فشانی‌ها و سلحشوری‌های رزمندگان و شهدای دفاع مقدس است و همسران شهدا به واسطه نقشی که در تربیت فرزندان خود داشته‌اند سرمایه‌ای ارزشمند برای نظام اسلامی بوده که باید به درستی نقش و جایگاه آنان تبیین شود.

به گزارش آنا، شهید قربانعلی حسینی پس از سال‌ها تحمل درد ناشی از جراحات جنگی، در فرودین ماه سال ۱۴۰۳ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گرامیداشت فرزندان گلکون کفن ۲ شهرستان گیلان
  • چرا پدافند هوایی در تبریز فعال شده بود؟
  • معاون استاندار آذربایجان‌شرقی: هیچ نفوذ ریزپرنده یا غیره رخ نداده
  • شهید «محسن صداقت» اخلاص بسیاری داشت
  • دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد رودهن با خانواده شهید
  • استحکام پایه‌های جامعه از نور و انرژی شهدا است
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران در استان بوشهر انجام شود
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران انجام شود
  • برگزاری رقابت‌های کشتی خردسالان و نونهالان آذربایجان شرقی در شهر تبریز
  • تدوین دانشنامه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد استان فارس