Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت ریسه مجلس شورای اسلامی در صفحه توییتر خود آورده است: ‏ایران‬⁩ اگرچه رسانه مسلط ندارد اما ⁧‫دیپلماسی‬⁩ برتر و فعال ما تضعیف فزاینده تحریم‌ها را اینبار از نیویورک کلید خواهد زد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا رحیمی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در صفحه توییتر خود آورده است: «سناریوی آ‫مریکا‬⁩ در آستانه اجلاس مجمع عمومی ⁧‫سازمان ملل‬⁩، ایجاد تنش حداکثری در منطقه ⁧‫خلیج فارس‬⁩ و فرار به جلو و توسل به شورای ⁧‫امنیت‬⁩ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


‏⁧‫ایران‬⁩ اگرچه رسانه مسلط ندارد اما ⁧‫دیپلماسی‬⁩ برتر و فعال ما تضعیف فزاینده تحریمها را اینبار از نیویورک کلید خواهد زد.»

کد خبر 390613

منبع: ایمنا

کلیدواژه: توییتر نماینده مجلس شورای اسلامی دیپلماسی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۰۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه چین

ایالات متحده در اقدامی مشترک با انگلیس از اعمال تحریم‌هایی علیه یک شرکت و ۲ فرد در ارتباط چین به بهانه حملات سایبری علیه هر ۲ کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، مقامات آمریکا و انگلیسی روز دوشنبه مدعی شدند شرکت و افراد تحریم‌شده مسئول هک‌هایی هستند که ممکن است به آن‌ها اجازه دسترسی به اطلاعات ده‌ها میلیون رای‌دهنده انگلیسی را داده باشد.

آن‌ها همچنین ادعا کردند که این شرکت و اشخاص مسئول حملات علیه قانون‌گذاران انگلیسی و آمریکایی هستند که در رابطه‌ با تهدیدهای چین هشدار داده بودند.

انگلیس نیز هکرهای چینی را به تلاش برای نفوذ به ایمیل قانون‌گذاران منتقد به چین متهم کرد.

در همین رابطه، لندن قوانینی را در زمینه مبارزه با جاسوسی تشدید خواهد کرد و لایحه مربوطه، امروز در مجلس عوام انگلیس بررسی خواهد شد.

بر اساس ادعاهای موجود، هکرهای چینی سرورهای کمیسیون انتخابات انگلیس را هک و سعی کردند به اطلاعات شخصی برخی از اعضای مجلس عوام و مجلس علیای این کشور  دسترسی پیدا کنند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • بازدارندگی آمریکا در مقابل ایران تضعیف شده است
  • وزارت خارجه باید کمپین تحریم رژیم صهیونیستی را راه بیاندازد
  • امیرعبداللهیان: عازم ترکمنستان هستم
  • سند برش استان خوزستان رونمایی شد
  • کنعانی‌مقدم: سوداگران کرسی ریاست مجلس، وقت خود را تلف می کنند / تحریم‌کنندگان انتخابات میت سیاسی هستند + فیلم
  • کنعانی‌مقدم: سوداگران کرسی ریاست مجلس وقت خود را تلف می کنند / تحریم‌کنندگان انتخابات میت سیاسی محسوب می‌شوند + فیلم
  • سند برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی خوزستان رونمایی شد
  • تحریم‌ های جدید آمریکا و انگلیس علیه چین
  • تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه چین
  • ادعای دولت انگلیس: ایران، روسیه و چین درپی تضعیف سلطنت در بریتانیا هستند