Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم ملی فرانسه معتقد است جزییات بودند که نتیجه بازی روز گذشته در استمفوردبریج را رقم زدند. 

طرفداری- «کسب هشت امتیاز از ۱۸ امتیاز ممکن، چیزی نیست که چلسی از ابتدای فصل ۲۰-۲۰۱۹ انتظار داشت.» این صحبت‌های انگولو کانته در مورد وضعیت آبی‌ها در فصل جدید است.

به گزارش سایت گل، پس از باخت ۲-۱ چلسی مقابل لیورپول، کانته اکنون تیمش را در رده یازدهم جدول رده بندی لیگ برتر می‌بیند و طبیعی است که از شرایط راضی نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شروعی عالی نیست و ما باید تلاش بیشتری انجام بدهیم. در جایگاهی نیستیم که می‌خواستیم ولی می‌توانیم با جنگیدن در بازی‌های آینده این وضعیت را تغییر دهیم. 

عملکرد عالی هافبک ۲۸ ساله چلسی با زدن تک گل تیمش در استمفوردبریج کامل شد تا این بازیکن در تکمیل صحبت‌هایش بگوید:

خوشحال بودم که در حضور دیدگان طرفداران‌مان و برای این بازی مهم به ترکیب تیم برگشتم. از نتیجه رقم خورده ناراحتم ولی خوشحالم که برگشته‌ام تا به تیم خودم در راستای کسب پیروزی کمک کنم. در طول بازی تمام تلاش‌مان را به کار گرفتیم و از نتیجه رقم خورده مأیوس هستیم. حریف با دو گل از روی ضربات ایستگاهی، ما را در وضعیت سختی قرار داد ولی فرصت‌های خوبی به دست آوردیم. به محض این که حرف گل دوم را زد، با این باور راهی رختکن شدیم که می‌توانیم به بازی برگردیم و به محض این که خودم گلزنی کردم، همین فرصت را داشتیم ولی نتوانستیم نتیجه دلخواه را کسب کنیم. 

گل‌های ترنت الکساندر آرنولد و روبرتو فیرمینو در نیمه اول کار را برای شاگردان فرانک لمپارد سخت کرد. کانته در پایان افزود:

گل اول زیبا بود ولی شاید می‌توانستیم روی گل دوم بهتر کار کنیم. در نهایت خوب بازی کردیم و تلاش‌مان بر این بود که به بازی برگردیم ولی لیورپول با استفاده از ضربات ایستگاهی برنده شد. در نیمه دوم خیلی خوب بازی کردیم. توانستیم یک گل بزنیم اما به گل دوم دست نیافتیم. این بازی نکات مثبتی داشت و برای نتیجه گیری در بازی آینده، باید این نکات را به خاطر داشته باشیم. اگر به همین روند ادامه بدهیم، در بازی بعدی برنده از زمین خارج خواهیم شد.

چلسی قبل از رویارویی با برایتون در شنبه آینده، چهارشنبه این هفته باید در دور سوم لیگ کاپ با گریمزبی رو به رو شود. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۰۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوچتینو: پالمر قدردان گواردیولا است؛ وجود لیمو در دفترم خرافه نیست

مائوریسیو پوچتینو از قهرمانی در ومبلی به عنوان رویای مربیگری‌اش یاد کرد. 

طرفداری | نشست خبری مائوریسیو پوچتینو برگزار شد. 

در یک جام داخلی دیگر، مائوریسیو پوچتینو و چلسی مدعی قهرمانی هستند. آن‌ها در فینال لیگ کاپ مقابل لیورپول شکست خوردند و اکنون در نیمه نهایی اف‌ای کاپ در ومبلی به مصاف منچسترسیتی خواهند رفت. آبی‌ها در بازی‌های اخیر با وجود تساوی‌های ناامیدکننده مقابل برنلی و شفیلد یونایتد، نتایج قابل قبولی کسب کرده‌ و وضعیت بهتری دارند. پوچتینو در بخش اول نشست خبری خود به موضوعات زیر پرداخته است:

اتفاقات پنالتی دیدار با اورتون

بعد از دوشنبه گفت‌وگو زیادی در این مورد داشتیم. تمرین پنالتی داشتیم و صحبت کردیم. بعد از بازی وضعیت نهایی این موضوع را مشخص کردیم. جلسه‌ای با بازیکنان و کارکنان داشتیم و مدیران ورزشی، پل وینستنلی و لارنس استوارت هم آنجا بودند.

حالا باید به جلو حرکت کنیم. این موضوع به هوش بستگی دارد. بازیکنان باهوش هستند و شرایط را درک کردند. در یک نقطه، تصویری نبود که دوست داشته باشیم، اما از طرفی هم خوب است که بازیکنان می‌خواهند مسئولیت‌پذیر باشند. اما آن‌ها باید به قوانین تیم نیز احترام بگذارند. نظم بسیار مهم است.

احتمال ضربات پنالتی در دیدار نیمه نهایی

آماده‌ایم. هرگز نمی‌دانید چه اتفاقی می‌افتد اما تمرین کرده‌ایم. ایده روشنی داریم. پیش‌بینی اتفاقات سخت است اما آماده‌ایم. 

درخشش کول پالمر در چلسی

این درخشش نتیجه‌ شوت‌های کول و هم‌تیمی‌هایش است که توپ را در لحظه‌ مناسب به او پاس می‌دهند. صادقانه بگویم، ما هرگز بازیکنانی را که جذب می‌کنیم، در همان نقطه قضاوت نمی‌کنیم، اما درست است که او عملکرد بسیار خوبی دارد. این اولین فصل بازی پیوسته اوست، همچنین باید مراقب باشیم چون کول جوان بوده و در حال رشد و ارتقا در بخش‌های مختلف بازی‌اش است. پالمر قبلا دو بار مقابل منچسترسیتی بازی کرده است. او از منچسترسیتی و پپ گواردیولا بسیار سپاسگزار است و همیشه به خوبی از آن‌ها یاد می‌کند. او از آن دسته بازیکن‌هایی نیست که کینه‌ای داشته باشد. او کاملا درک کرد که شاید به دلایل مختلف می‌خواست خودش را در باشگاه دیگری ثابت کند. از منچسترسیتی به خاطر فرصتی که به او برای رفتن به باشگاه دیگری دادند، تشکر می‌کنم.

اعتراض‌ها به حذف بازی تکراری جام حذفی انگلیس

ببینید، من یک مربی خوش‌شانس هستم که فرصت مربی‌گری در سطوح مختلف را داشته‌ام، نه فقط در باشگاه‌های بزرگ. می‌توانم ناامیدی باشگاه‌های مختلف برای حذف بازی‌های تکراری را درک کنم. 

 لیمو در اتاق مائوریسیو پوچتینو 

دوست دارم در دفترم لیمو داشته باشم. این خرافه نیست. نیاز دارم به چیزی ایمان داشته باشم، چه کمک کند یا نه، احساس راحتی می‌کنم. حالا این دفتر مثل خانه‌ من است.

 گری نویل و نام بردن از چلسی به عنوان تیم یک میلیارد پوندی همیشه بازنده 

اثبات چلسی به نویل؟ ببینید، من آدمی نیستم که با اتفاقات بد احساس بدی پیدا کنم، چون شرایط خاصی است. امیدوارم بتوانیم برنده شویم و به فینال برسیم، اما با فکر کردن به این موضوع به آنجا نمی‌روم. خاطرات خوب زیادی از ومبلی دارم. امیدوارم یک روز بتوانیم در آنجا جام قهرمانی را بالای سر ببریم، این رویای من است. 

آخرین وضعیت کریستوفر انکونکو

کریستوفر را به صورت روزانه ارزیابی می‌کنند و در چند روز گذشته او توانسته در بخش‌هایی از جلسات تمرینی شرکت کند. حالا باید واکنش بدن او را ببینیم و چگونگی پیشرفت او را بررسی کنیم. امیدواریم انکونکو بتواند به زودی به تیم اضافه شود. 

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • رقیبان سیتی به دنبال جذب هالند جدید
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی و چلسی برای بازی در جام حذفی انگلیس
  • پوچتینو: پالمر قدردان گواردیولا است؛ وجود لیمو در دفترم خرافه نیست
  • گواردیولا: پالمر برای دو فصل درخواست خروج داد؛ حذف از اروپا را باید پذیرفت
  • (ویدئو) خلاصه بازی آتالانتا ۰ - لیورپول ۱؛ پایان کار آقای معمولی در اروپا
  • خلاصه بازی بایرن لیورپول و آتالانتا + فیلم
  • پالس جدید برای انتقال محمد صلاح به عربستان
  • آخرین وضعیت مصدومان چلسی قبل از بازی با منچسترسیتی
  • دستیار یورگن کلوپ گزینه هدایت بشیکتاش
  • آلیسون: بازگشت تاریخی مقابل بارسا خیلی فرق داشت