Web Analytics Made Easy - Statcounter

بابک نگاهداری رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار دانشگاه ایسکانیوز درباره تسهیلات این باشگاه به نخبگان گفت: تسهیلات زیادی را برای نخبگان خود در نظر داریم که توانمندسازی آن‌ها برای حضور در پست‌های مدیریتی، مهمترین تسهیلاتی است که برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: افراد منتخب باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، استعدادهای درخشان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی هستند و در جریان فعالیت‌های این باشگاه یک سری آموزش‌های خاص‌تر دیده و توانمندسازی‌های ویژه ای پیدا می کنند، بنابراین شاید این افراد بهترین انتخاب‌ها باشند وقتی ما دنبال هیات علمی برای دانشگاه هستیم. همچنین شاید یکی از بهترین انتخاب‌ها برای حوزه های مختلف مدیریت آموزشی، پژوهشی ، فناوری و... باشند.

نگاهداری تاکید کرد: بنابراین اگر برنامه ریزی‌های باشگاه به درستی انجام شود و در مسیر درست حرکت کند به طور قطع منتخبان می توانند انتخاب خوبی برای تصدی این نوع مسئولیت و فعالیت‌ها باشند.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی با بیان این که تسهیلات واقعی توانمندسازی این افراد است ادامه داد: اگر بخواهیم به نخبگان و استعدادهای درخشان تسهیلات واقعی ارائه دهیم باید زمینه فعالیت و بروز بهتر و بیشتر استعدادهای آن‌ها را در آینده فراهم کنیم. شاید تسهیلات واقعی این نباشد که در یک مناسبت بن کتاب یا وام و امکان رفاهی برای نخبه و یک استعداد درخشان در نظر بگیریم بلکه معتقدم بزرگترین و بهترین خدمت این است که مسیر رشد و تعالی و اشتغال آن‌ها را فراهم کنیم تا استعدادهایشان به روز شود.

او تاکید کرد: بنابراین در حال برنامه ریزی هستیم تا این افراد در محل مسائل کشور و مدیریت امور آموزشی، پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی یا به عنوان عضو هیات علمی آموزشی و فناوری در مراکز نوآوری و سراهای نوآوری ما فعال شوند.

نگاهداری گفت: در باشگاه پژوهشگران جوان در تلاش هستیم تا در دانشگاه آزاد اسلامی این موضوع را پیگیری و نهادینه کرده و در مجموعه مقررات و مصوبات دانشگاه تعریف کنیم تا بتوانیم این نوع ظرفیت‌ها و تسهیلات واقعی را تا جایی که بتوانیم در اخیتار نخبگان منتخب باشگاه پژوهشگران قرار دهیم.

او در ادامه اضافه کرد: قرار است یک سری برنامه ریزی‌ها روی این افراد انجام می شود تا توانمندی‌های ویژه ای پیدا کنند. به عبارتی نخبگان باشگاه در یک سری فعالیت‌ها، مسابقات و رقابت‌ها شرکت می کنند که آن‌ها را برای انجام یک سری از مسئولیت ها و یا اجرای کارهای تحقیقاتی و فناوری ورزیده تر و آماده تر می‌کند.

رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاه و رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص جزئیات صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه سخن گفت. به گفته او این صندوق با دستور دکتر طهرانچی در مراحل آخر راه‌اندازی است و می‌توان گفت که یکی از بزرگترین صندوق پژوهش و فناوری کشور خواهد بود. این صندوق و دیگر صندوق‌های پژوهش و فناوری، ماهیتی خصوصی با فعالیت اقتصادی در حوزه دانش‌بنیان دارند.

آغاز به کار صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه با 200 میلیارد تومان سرمایه

نگاهداری توضیح داد: تمام واحدها در صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی سهامی را سرمایه گذاری کردند؛ معاونت فناوری و علمی ریاست جمهوری نیز 7 میلیارد تومان در حال سرمایه گذاری است، صندوق نوآوری و شکوفایی نیز حدود سه برابر مجموعه اندوخته ای که از سرمایه گذاری های دانشگاه است در این صندوق بارگذاری کرده است.

او ادامه داد: شروع به فعالیت این صندوق نزدیک است و تاکنون نزدیک 200 میلیارد تومان اندوخته مالی دارد که این اندوخته به سرمایه گذاری در فعالیت‌های فناورانه و نوآورانه دانشگاه آزاد اسلامی و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و محصولات دانش بنیانی که دانشگاه آزاد اسلامی تولید می شود اختصاص دارد.

رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاه و رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی در پایان گفت: در واقع سرمایه گذاری‌ها به این جهت است که بتوانیم محصولات دانش بنیان را به خط تولید رسانده و روند صنعتی کردن آن‌ها را انجام دهیم. در حال حاضر سرمایه گذاری صندوق صورت گرفته و آماده به شروع فعالیت است. این صندوق برای سرمایه‌گذاری بر روی فعالیت‌های دانش‌بنیان که تولید ارزش افزوده اجتماعی یا اقتصادی دارند راه‌اندازی شده است و تمام واحدهای استان در این صندوق سهم دارند.

انتهای پیام /

341 / 167 نگاهداری نخبگان صندوق پژوهش و فناوری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: نگاهداری نخبگان صندوق پژوهش و فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۰۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک داور قدیمی دیگر با کت و شلوار مدیریتی!

به گزارش "ورزش سه"، در روزهایی که حضور داوران قدیمی در باشگاه‌های لیگ برتری به یک اپیدمی تبدیل شده و تعداد زیادی از آنها در سمت های مختلف مدیریتی باشگاه‌ها فعالیت می‌کنند، یک داور بازنشسته دیگر هم به لیگ برتر اضافه شده است.

روز گذشته باشگاه شمس‌آذر قزوین علی میرزابیگی کمک داور بین‌المللی سابق فوتبال ایران را به عنوان معاون این باشگاه معرفی کرد.

میرزابیگی که چند روزی است کارش را به عنوان معاون شهاب زندی مدیرعامل باشگاه شمس‌آذر شروع کرده، در بازی اخیر این تیم مقابل فولاد هم حضور داشت و با کت و شلوار مدیریتی در جایگاه ویژه نشست.

دیگر خبرها

  • بزرگترین مزیت جمهوری اسلامی وجود نیروی جوان و نخبه است
  • لزوم نگارش پیوست عملیاتی تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد و مدارس استان قم
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس و واحد تهران شرق
  • هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ ایران با ۱۸۰۰ شرکت‌کننده آغاز به‌کار می‌کند
  • تجهیز کارگاه ساخت و تولید دانشگاه آزاد خوی به ماشین‌آلات پیشرفته
  • بانوان فعال و دانشجویان دختر وارد فضای اشتغال دانش‌بنیان می‌شوند
  • یک داور قدیمی دیگر با کت و شلوار مدیریتی!
  • حمایت از ایده‌های استارت‌آپی در مرکز خلاقیت و نوآوری سازمان بسیج علمی
  • همکاری مشترک دانشگاه آزاد کرمانشاه با دانشگاه‌های خارجی
  • همکاری مشترک دانشگاه آزاد کرمانشاه با برخی دانشگاه‌های خارج کشور