Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان گفت: 40 کاروان راوی با حضور در مدارس سمنان، دفاع مقدس را روایت می‌کنند.

سرهنگ محمدحسن سلامی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: این راویان با همکاری سپاه استان سمنان وقایع هشت سال دفاع مقدس را در طول این هفته روایت می کنند.

وی با بیان اینکه روایان دفاع مقدس با حضور در مکان‌های مختلف وقایع هشت سال دفاع را برای مردم و گروهان مخاطب روایت می‌کنند افزود: روایتگران دفاع مقدس در خیابان، میادین و معابر شهری، مساجد، مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه دلاورمردی‌های فرزندان این مرزوبوم را در هشت سال جنگ تحمیلی برای مردم بازگو می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان با اشاره به ضرورت روایت کردن دفاع مقدس برای اقشار مختلف جامعه گفت: امسال در اقدامی متفاوت راویان دفاع مقدس در زندان‌های استان نیز حضور یافته و روایتگری می کنند.

سرهنگ سلامی با بیان اینکه امروز دشمن از طریق جنگ نرم وارد شده و به دنبال تغییر سبک زندگی مردم و به ویژه نسل جدید است گفت: روایت دفاع مقدس و دلاورمردی‌های شهدا و رزمندگان و ایثارگران می‌تواند توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کند.

وی با بیان اینکه همه ما باید در راه شهدا گام برداریم گفت: با حرکت در مسیر شهدا و الگو گیری از این گنج‌های گران بها می‌توان به فرداهای روشن‌تر رسید.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان با اشاره به برنامه ها و اقدامات متعدد این اداره کل برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس در جامعه گفت: در حال حاضر درس دفاع مقدس در90 درصد دانشگاه‌های استان سمنان تدریس می‌شود به طوری که تاکنون 50 هزار دانشجو این درس را فرا می گیرند.

به گزارش ایسنا هم زمان با هفته دفاع مقدس 2000 برنامه در استان سمنان اجرایی می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس استان سمنان کاروان روایتگری هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۰۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در تکاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، بمناسبت سال جدید سرهنگ صیاد کرامتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب ، حجت الاسلام ناجی مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تکاب ، مسلم فکری رئیس اداره بنیادشهید و امور ایثارگران و جمعی از پرسنل سپاه با حضور در منزل جانبازان سرافراز باب اله برجی و حاج یحیی صادقی و رزمندگان دوران دفاع مقدس آقایان محمود دولتی و جواد مولودی از ایثار و فداکاری و صبر و استقامت آنان تجلیل کردند.

سرهنگ کرامتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب در این دیدارها ضمن تجلیل از ایثار و فداکاری جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس آنان را سند افتخار انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس مردم سرافراز ایران اسلامی دانسته و گفت : جانبازان عزیز و رزمندگان دفاع مقدس برگ افتخار ایران اسلامی و نشانه عزت و اقتدار ملتند .

 

دیگر خبرها

  • داستان جمکران| روایت تصویری بنای مسجد مقدس جمکران
  • برنامه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای شب‌های قدر
  • دیدار با جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در تکاب
  • آیا همه رزمنده‌ها روزه می‌گرفتند؟
  • «اروند» دریایی که حال و هوایش فرق می‌کند
  • بازدید ۵۰ هزار زائر و گردشگر از یادمان‌های دفاع مقدس ایلام
  • شهر مقدس قم میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود
  • بیش از ۵۰ هزار نفر زائر و گردشگر از یادمان‌های دفاع مقدس ایلام بازدید کردند
  • ارسال کاروان تجهیزات آموزشی و سرمایشی مدارس به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ارسال کاروان تجهیزات آموزشی و سرمایشی مدارس به مناطق سیل زده سیستان وبلوچستان