Web Analytics Made Easy - Statcounter

ولی الله حیاتی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با همکاری و هم افزایی فرمانداران بخشداران و دهیاران روستاها، تلاش داریم تا امسال هیچ کودک ۶ ساله ای از تحصیل بازنماند.  

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی افزود: اقدام دیگر ما، جذب تمام بی سوادان بدون توجه به سن و جنسیت است و این افراد در یک برنامه دو ساله، سواد خواندن و نوشتن می آموزند البته در این زمینه نیازمند همکاری علما و روحانیان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی میان دانش‌آموزان، طرح یاری‌گران زندگی در مدارس خراسان شمالی اجرایی می‌شود که اعتبارات مورد نیاز آن به همت نهاد ریاست جمهوری تامین می‌شود.  

حیاتی گفت:  به همین منظور، ستادی در مدارس تشکیل می شود و با کمک متخصصان و مشاوران،  آسیب های اجتماعی هر آموزشگاه،  شناسایی و با اولویت بندی، برای حل آن برنامه ریزی می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی اظهار داشت: به فراخور آسیب اجتماعی، در هر مدرسه مشکلات،  حل و فصل می شود.

وی اظهار داشت: برای پیشگیری از ابتلای دانش آموزان به آسیب های اجتماعی،  فضاهای پیرامون مدارس، از مواد مخدر پاکسازی می شود و البته این طرح،  استمرار دارد.  

۱۸۰ هزار نوآموز پیش دبستانی و دانش آموز در بیش از ۲ هزار مدرسه زیر نظر ۱۵ هزار نفر فرهنگی، تحصیل می کنند.  

۷۱۸۵/ ۶۰۴۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سال تحصیلی جدید مدرسه خراسان شمالی آموزش و پرورش پیشگیری از اعتیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۰۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش ثبت نام ۹۰۰ مادر دارای سه فرزند خراسان شمالی در صندوق اجتماعی کشاورزان

ایسنا/خراسان شمالی مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان شمالی گفت: تاکنون ۹۰۰ نفر از زنان دارای سه فرزند و بیشتر در سامانه صندوق پیش ثبت نام داشته‌اند که با توجه با جمعیت مشمول این استان باید بیش از این تعداد ثبت نام کنند.

محمد رضا بیدی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: ۳۰ فروردین ماه، پایان مهلت ثبت نام مشمولین طرح بیمه رایگان مادران غیرشاغل روستایی دارای سه فرزند و بیشتر است.

وی افزود: مرحله نخست بیمه اجتماعی رایگان مادران دارای سه فرزند جهت بهره‌مندی هرچه بیشتر هم استانی‌ها از خدمات بیمه ای رایگان در حال اجرا است.

بیدی ادامه داد: مبلغ حق بیمه ۱۰۰ درصد توسط دولت پرداخت خو اهد شد و از هم استانی ها می خواهیم که از این فرصت برای بهره مندی از مزایای بیمه ای که شامل مستمری پیری، مستمری بازماندگان، مستمری از کار افتادگی کلی و نقل و انتقال سوابق است استفاده کنند.

وی افزود: متقاضیان در این فرصت باقی مانده به آدرس https://www.roostaa.ir بخش "ثبت نام مرحله نخست مادران روستائی و عشایری (غیر شاغل)" اقدام کنند.

وی افزود: با  توجه به آغاز مرحله نخست بیمه اجتماعی رایگان مادران دارای سه فرزند و بیشتر ساکن در مناطق روستایی و عشایری توسط صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر و سهمیه محدود فاز اول اجرای این طرح و جهت بهره مندی هرچه بیشتر هم استانی‌ها این طرح در حال اجرا است.

بیدی گفت: تاکنون ۹۰۰ نفر از زنان دارای سه فرزند و بیشتر  در سامانه صندوق پیش ثبت نام داشته‌اند که با توجه با جمعیت مشمول این استان باید بیش از این تعداد ثبت نام کنند.

وی افزود: این زنان در آینده از مستمری پیری، مستمری بازماندگان، مستمری از کار افتادگی کلی و نقل و انتقال سوابق برخوردار خواهند شد که پس از انجام‌ استعلامات لازم در صورت احراز شرایط ۱۰۰ درصد حق بیمه این افراد توسط دولت پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۳ مدرسه در سایت نهضت ملی مسکن خراسان شمالی احداث می‌شود
  • دستگاه قضایی، حامی دانش آموزان در معرض آسیب است
  • لزوم راه اندازی مرکز شوق زندگی در کرمان/ انسجام بخشی در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی کودکان و نوجوانان
  • نواختن زنگ انتقام سخت در مدارس خراسان شمالی
  • دستگاه قضایی حامی دانش‌آموزان در معرض آسیب است
  • زنگ «انتقام سخت» در مدارس خراسان شمالی نواخته شد
  • دانش آموز والیبالیست خراسان شمالی در اردوی تیم ملی
  • زنگ نقالان سوره با اجرای ۳۸ پرده شهدای خراسان شمالی نواخته می‌شود
  • پیش ثبت نام ۹۰۰ مادر دارای سه فرزند خراسان شمالی در صندوق اجتماعی کشاورزان
  • جمع آوری ۴۵۲ خانه پلاک قرمز در تهران/ شناسایی ۲۶۴ کلنی آسیب‌های اجتماعی در پایتخت