Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم سابق آتزوری، معتقد است میلان برای بازگشت به اوج، بازیکنان باکیفیت تری نیاز دارد.

طرفداری - آنتونیو کاسانو مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا، بر این عقیده است که میلان برای بازگشت به رقابت قهرمانی در اسکودتو، باید 4 یا 5 بازیکن باکیفیت بالا را به خدمت بگیرد. 

به گزارش Football-Italia، شاگردان آنتونیو کونته شنبه شب (21 سپتامبر 2019) با نتیجه 2 بر 0 در مقابل میلان به پیروزی رسیدند و فاتح دربی دلامادونینا لقب گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنتونیو کاسانو که سابقه پوشیدن پیراهن هر دو تیم را در کارنامه اش دارد، در قیاس اینتر و میلان، آینده روشن تری را برای نراتزوری متصور است. او در گفت و گویی اظهار داشت: 

بزرگ ترین موقعیت گل میلان در بازی مقابل اینتر، روی فرار سوسو ایجاد شد که توپ در نهایت با برخورد به پای مدافعین اینتر به بیرون رفت. از نظر من بین دو تیم مخصوصا از لحاظ شخصیت تیمی، فاصله زیادی وجود داشت. البته بر این عقیده نیستم که اینتر بازی بسیار خوبی ارائه داد، اما با کونته آن ها صاحب شخصیت فوق العاده ای هستند. میلان باید 4 یا 5 بازیکن باکیفیت را به خدمت بگیرد، در غیر این صورت همواره با این نفرات دچار مشکل خواهد شد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۰۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاضرم به خاطر اینتر هر کار خطرناکی انجام دهم

به گزارش "ورزش سه"، الساندرو باستونی تایید کرد که بازیکنان اینتر می‌ترسیدند که نسبت به فصل گذشته ضعیف‌تر باشند، اما خریدهای جدید عالی بوده‌اند و توانستند قدرت بیشتری به این تیم بدهند.

باستونی یک روز پس از قهرمانی اینتر در سری A مصاحبه‌ای با ایل جورناله انجام داده است. این ملی پوش ایتالیایی در فصل جاری یکی از بازیکنان کلیدی سیمونه اینزاگی بود.

باستونی در مورد اهمیت بازیکنانی ایتالیایی در اینتر گفت:"همیشه گفته‌ام که ما یک گروه قوی ایتالیایی در تیم داریم. این مهم است چون در سری A تفاوت ایجاد می‌کند. شما باید لیگی را که در آن بازی می‌کنید، بشناسید و DNA مطابق با آن لیگ را داشته باشید."

اینزاگی دوشنبه شب گفت که هیچ یک از بازیکنانش از تمرین سنگین ضربات ایستگاهی در هوای بارانی روز بازی مقابل میلان گلایه نکردند. باستونی تایید کرد:"صبح قبل از بازی، ما یک ساعت را زیر باران گذراندیم تا ضربات ایستگاهی را تمرین کنیم. این کار فصل ما را به خوبی نشان می‌دهد. ما به جزئیات توجه کردیم و هیچ چیز را آسان نگرفتیم. از اشتباهاتی که در گذشته مرتکب شدیم چیزهای زیادی یاد گرفته‌ایم و نمی‌خواستیم آن‌ها را تکرار کنیم. این نقطه قوت ما بود."

اینتر در تابستان گذشته تغییرات زیادی داشت و بازیکنانی مانند آندره اونانا، میلان اشکرینیار، مارسلو بروزوویچ و روملو لوکاکو جدا شدند. باستونی تایید کرد که می‌ترسیده اینتر ضعیف‌تر از فصل قبل باشد:"بله، 12 بازیکن رفته بودند و می‌ترسیدیم ضعیف شده باشیم، چون بازیکنان جدید را به خوبی نمی‌شناختیم. برعکس، بازیکنان جدید نه تنها استعداد داشتند، بلکه میل زیادی برای بازی کردن در اینتر داشتند. ما در مورد استعداد آن‌ها مطمئن بودیم. اکنون می‌توانم بگویم که همه آن‌ها بچه‌های فوق العاده‌ای هستند، چه در داخل و چه خارج از زمین. هماهنگی باورنکردنی بین بازیکنان جدید و قدیمی وجود دارد."

آیا کسب بیستمین اسکودتو در دربی مقابل میلان یک اتفاق بزرگ بود؟ باستونی پاسخ داد:"البته که اینطور بود. باشگاه، ما بازیکنان و علاوه بر این، هواداران چنین چیزی را می‌خواستند. هواداران فوق العاده بودند و همیشه از ما حمایت کردند. ششمین دربی متوالی را بردیم. این مانند صفحه‌ای است که برای همیشه در تاریخ اینتر خواهد ماند. قهرمانی‌ با اینتر بسیار معنی دارد. ما در چند سال گذشته فداکاری‌های زیادی کرده‌ایم. حالا، من به صورت این افراد نگاه می‌کنم و احساس می‌کنم آن‌ها خانواده دوم من هستند.  برای این خانواده حاضرم خودم را در دل آتش قرار دهم و هر کار خطرناکی انجام دهم."

دیگر خبرها

  • حاضرم به خاطر اینتر هر کار خطرناکی انجام دهم
  • پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد
  • لجبازی میلان با اینتر: جشن قهرمانی ممنوع!
  • اینزاگی پس از قهرمانی اینتر؛ این داستان قهرمانان زیادی داشت
  • خلاصه بازی میلان ۱ - ۲ اینتر؛ یک طرفه‌ترین دوران شهر میلان + ویدئو
  • دلیل غیبت رییس اینتر در قهرمانی: ترس از بازداشت!
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • بببینید | خلاصه بازی آث میلان ۱ - اینتر ۲
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد
  • کری جنجالی ستاره اینتر: سرور میلانیم! (عکس)