Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعلام رأی مربوط به سوپر جام باز هم به تعویق افتاد تا هواداران تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس همچنان در انتظار بمانند. ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رأی مربوط به سوپرجام فصل 97-96 که قرار بود تا پایان شهریور ماه اعلام شود باز هم به تعویق افتاد و به تاریخ 26 مهر ماه موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گویا این تاریخ اعلام شده دیگر به تعویق نخواهد افتاد و هواداران استقلال و پرسپولیس انتظارشان برای مشخص شدن نتیجه این بازی به پایان خواهد رسید.

این در حالی است که قرار است سوپرجام فصل 97-98 نیز قبل از بازی پرسپولیس - پیکان به پرسپولیس، قهرمان فصل پیش رقابت‌های لیگ و جام حذفی اهدا شود.

اهدای جام قهرمانی سوپر جام به پرسپولیس در بازی با پیکانبرانکو: دربی را ندیدم اما برای هواداران پرسپولیس خوشحالم/ گلزن دربی را خوب می‌شناسم

 

انتهای پیام/

R1331/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط استقلال تهران دربی پایتخت پرسپولیس تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال تهران دربی پایتخت پرسپولیس تهران استقلال تهران دربی پایتخت پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۰۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداران نگران نباشند؛ مالک جدید پرسپولیس از استقلال پولدارتر است

به گزارش همشهری آنلاین، بعد از اعتراض هواداران پرسپولیس به واگذاری این تیم به کنسرسیوم بانکی، پیمان حدادی عضو هیئت مدیره سرخ‌ها با انتشار مطلبی در صفحه شخصی به هواداران پرسپولیس اطمینان داد که این کنسرسیوم بانکی مشکلی برای هزینه کردن در فوتبال ندارد تا به این ترتیب هواداران معترض را آرام کند.

کد خبر 845144 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • یک احتمال بعید، ولی فوق‌العاده جذاب/ حساس‌ترین دربی تمام تاریخ در راه است؟
  • استقبال خوب هواداران استقلال از بازی فردا
  • جدال سرنوشت‌ساز صنعت نفت و پرسپولیس در روز دربی تهران
  • معاون وزیر ورزش: واگذاری استقلال و پرسپولیس، آرزوی دیرینه هواداران است
  • وحشت از حذف دوباره؛ هواداران استقلال همچنان نگران هستند!
  • کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال
  • اگر استقلال تقویت می‌شد شرایط بهتری داشت | انتظار قهرمانی از پرسپولیس می‌رود
  • اسبقیان:واگذاری استقلال و پرسپولیس،آرزوی دیرینه هواداران است
  • هواداران نگران نباشند؛ مالک جدید پرسپولیس از استقلال پولدارتر است
  • اعلام زمان جدید برگزاری العین - الهلال