Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان معرفی و از تلاش های رییس سابق قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، امروز(اول مهر)در مراسم تودیع و معارفه رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به هفته دفاع مقدس؛ این هفته را تجلیل از ایثارگری ها و اخلاص ها و در خدمت نظام اسلامی بودن و حرکت های مؤمنانه و مجاهدانه فرزندان ابن مرز و بوم دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان به موضوع برنامه اشاره و تصریح کرد: صدفی(رییس سابق) مجاهد در عرصه های سخت و تلخ دفاع مقدس است که با امثال خود این صحنه ها را تبدیل به لحظات شیرین، ماندگار، افتخارآفرین و ارزشمند کردند.

 

 

وی با اشاره به اینکه برخورد انسان ها در حیات خود با زندگی و دنیا تفاوت های جدی دارد؛ اظهار داشت: بعضی آن را وقف خدمت و ارزش ها و حرکت در راستای حمایت و حفاظت و حراست از ارزش های دینی و بعضی در نقطه مقابل قرار می دهند و صدفی از جمله چهره هایی است که از زمانی که توانست در صحنه اجتماع حضور پیدا کرده و کار کند؛ کار و خدمت را در راه دفاع ار ارزش های انقلاب و آنچه دوستان خود و جوانان مخلص کشور جان خود را برای آن تقدیم کردند، گذاشتند.

 

 

امام جمعه کرمان برجسته بودن در ۴ ویژگی در رییس سابق شورای کرمان را مورد اشاره قرار داد و افزود: پرکاری و زحمت فراوان اولین ویژگی است؛ در کاری که به او واگذار می شد تلاش می کرد به بهترین وجه ممکن و به صورت مفید و مؤثر انجام شود؛ در کنار سختی کار و موانعی که وجود دارد و گاهی افراد را مأیوس می کند اما او روحیه امیدواری و نشاط و اخلاق حسنه و گشاده رویی در طول دوران کاری و به شهادت همه همکاران داشت.

 

وی خلاقیت در کارها و ارتباط با نسل جوان را از دیگر ویژگی های صدفی نام برد.

 

مهدی صدفی هم با بیان اینکه توفیقاتم را از لطف خدا و همراهی مردم و همکاری مسئولین می دانم؛ گفت: همه استاندارانی که با آنها کار کردم و نیز ائمه جمعه، فرمانداران، شهرداران و... کمک کردند.

 

وی افزود: فقط سنگرم عوض شده و از فردا سه شنبه(۲ مهر)در سنگر دیگری مشغول به خدمت خواهم شد.

 

نصرت الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور هم با اشاره به اینکه هشت سال از بازنشستگی صدفی می گذرد و طی این مدت از همه تبصره ها استفاده کردیم تا از این تجربه گرانسنگ استفاده کنیم؛ افزود: اما حالا باید طبق قانون منع بکارگیری بازنشستگان عمل کنیم.

 

در این مراسم حسین انجام شعاع، معاون مالی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان به ریاست جدید منصوب شد و از همگان تقاضای همکاری در این مسئولیت خطیر کرد.

 

گفتنی است، مهدی صدفی از دوران دفاع مقدس تاکنون مسئولیت های مختلفی داشته که آخرین آن ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان از سال ۱۳۸۳ تاکنون بوده است.

 





 

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس مسجد رژه نیروهای مسلح دفاع مقدس اردبیل گراميداشت هفته دفاع مقدس بندرعباس حسن روحانی روحانی کانون های مساجد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۰۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی مردم گیلان درحمایت از مقاومت مردم مظلوم غزه و عملیات وعده صادق

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با انتشار اطلاعیه‌ای از برگزاری راهپیمایی حمایت ازمقاومت مردم مظلوم و مقتدرغزه و پاسخ مشروع نظام مقدس جمهوری اسلامی به تجاوز رژیم جنایتکار و اشغالگر صهیونیستی، پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه ۳۱ فروردین در سراسر استان گیلان خبر داد.
در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان آمده است: مردم شریف و قدرشناس ایران اسلامی در چند روز اخیر با برگزاری تجمع، راه اندازی کاروان‌های خودرویی وبرپایی جشن و نورافشانی ضمن اعلام قدردانی و حمایت همه‌جانبه از عملیات مقتدرانه و هوشمندانه موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم نامشروع، جنایتکار و متجاوز صهیونیستی و ابراز خوشحالی از پاسخ قاطع نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اقدام تروریستی، ضدبشری و رذیلانه اسرائیل غاصب به بخش کنسولی ایران در دمشق، به شجاعت و اقتدار فرزندان برومند و سلحشور خود افتخار کردند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش و شیطان‌سیرت صهیونیستی و قدردانی از نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انجام عملیات پیروزمندانه «وعده صادق»، از عموم مردم گیلان دعوت کرد، فردا جمعه ۳۱ فروردین پس از اقامه نماز عبادی سیاسی که در همه میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان و در شهر رشت برگزار می‌شود، با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی برگ زرین دیگری بر صحیفه افتخارات گیلانیان غیور و ولایت‌مدار بیفزایند.
راهپیمایی نمازگزاران در مرکز استان شهر رشت از میدان مصلی به سمت میدان فرهنگ برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم گیلان درحمایت از مقاومت مردم مظلوم غزه و عملیات وعده صادق
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای حضور مردم در راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه
  • آیین اختتامیه دهمین هفته هنر انقلاب آغاز شد/چهره‌های هنر انقلاب تجلیل شدند
  • «غریب‌آبادی» رییس ستاد مرکزی افشای حقوق بشر آمریکایی شد
  • مردم ری درحمایت از «وعده صادق» بعد از نماز جمعه راهپیمائی می کنند
  • واکنش فرهنگ وارشاد اسلامی استان به معرفی کرمان در سریال «نون خ»
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی منتشر شد
  • اعلام زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
  • مدیریت شهری از ظرفیت‌ها در تحقق شعار سال بهره بگیرد