Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل پتروشیمی جم با اشاره به برنامه‌های در نظرگرفته شده برای توسعه بازارهای خارجی، گفت: یکی از هدف‌های صنعت پتروشیمی، توسعه حضور در بازارهای جهانی در نظر گرفته شده است که در این راستا نیز بازارهای متعددی را همچون چین، هند، آسیا، اوراسیا، ترکیه و بخشی از اروپا را در دست گرفته‌ایم.

به گزارش ایسنا، محمدرضا سعیدی امروز در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاس در نشستی خبری با بیان این‌که پتروشیمی جم یکی از بازیگران محصولات الفین و پلی‌الفین است، گفت: این شرکت نیز همانند تمام بنگاه‌ها، برنامه‌های را در کوتاه‌مدت و بلندمدت برای توسعه صنعت خود به کار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال گذشته نیز برنامه تولید خود را در شش ماه اول کامل کردیم.

وی با تاکید بر این مساله که در حوزه تولید و فروش پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته‌ایم، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توانستیم حضور خوبی را در بازارهای داخلی و خارجی داشته باشیم، علاوه بر این، برای برنامه‌های آتی نیز در تلاشیم رشد توسعه پتروشیمی را دنبال کنیم.

مدیرعامل پتروشیمی جم با بیان این‌که برای این مهم چهار محور نفوذ در بازار توسعه محصول، توسعه بازار و تنوع‌سازی  را در نظر گرفته‌ایم، ادامه داد: در حوزه نفوذ در بازار طبیعی است که با استفاده از ظرفیت‌های موجود به دنبال افزایش سهم بازار، کیفیت بیشتر و بهبود فرآیندها هستیم تا بتوانیم محصولات فعلی را با سهم بیشتری در بازار ارائه کنیم.

وی ادامه داد: در استراتژی توسعه محصول R& را مکلف کرده‌ایم که گریدهای مختلف را توسعه دهند تا بتوانیم حسب نیاز مشتریان تولید را توسعه دهیم.

مدیرعامل پتروشیمی جم با بیان این‌که در این استراتژی نگاه به بازار در راستای توسعه است، گفت: در استراتژی سوم که توسعه بازار است به دنبال توسعه بازار هستیم.

سعیدی با بیان این‌که در حوزه توسعه بازار بحث مارکتینگ و ارتباط بیش‌تر با مشتری در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: هدف این است که شرکت با در نظر گرفتن تمامی مسائل بتواند بازارهای بیش‌تری را توسعه دهد. علاوه بر این بتوانیم با انجام برنامه‌ها و اقداماتی توسعه محصول و توسعه بازار را رقم بزنیم.

وی با اشاره به استراتژی چهارم که تنوع محصول و بازار است، اظهار کرد: هدف این است که بتوانیم محصولات جدیدی را در بازارهای جدید عرضه کنیم که برای این مساله پروژه ای بی اس رابر را در نظر داریم که براساس آن محصول و بازار جدید است و این بخش بیش‌تر در صنعت پایین‌دست پلیمر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به گفته سعیدی پتروشیمی جم در چهار حوزه نفوذ بازار، توسعه محصول، توسعه بازار و تنوع‌ سازی حضور پایداری را خواهد داشت.

مدیرعامل پتروشیمی جم همچنین در بخشی دیگر از صحبت‌های خود با اشاره به اهداف پتروشیمی جم در بازار سرمایه‌، گفت: به دنبال توسعه و ایجاد موقعیت بهتر در پتروشیمی جم در بازارهای سرمایه هستیم و در تلاشیم که در آینده بتوانیم جزو 10 صنعت برتر کل کشور در حوزه بازار سرمایه باشیم که برای این مهم نیز برنامه‌های متعددی را در نظر گرفته‌ایم.

وی با تاکید بر این مساله که پتروشیمی جم از روز اول برای ورود به بازارهای جهانی برنامه‌ریزی کرده است، ادامه داد: یکی از رویکردهای اصلی ما حضور در بازارهای جهانی است که برای این مهم نیز قصد افزایش تولید محصولات را داریم.

مدیرعامل پتروشیمی جم با اشاره به نقش تحریم‌ها در برنامه‌های توسعه‌ای پتروشیمی، اظهار کرد: واضح است که تحریم‌ها یک چالش برای ما بوده اما در حال حاضر توانسته‌ایم به این چالش غلبه کنیم و هم تولید بالایی داشته باشیم و هم در حوزه فروش خارجی بتوانیم گام‌های خوبی را برداریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پتروشیمی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۰۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار نیشابور گفت: ۶۹ پروانه فعالیت و بهره برداری معدن در این شهرستان صادر شده است که از این تعداد فقط ۲۵ معدن، معادل ۴۰ درصد فعال و بقیه راکد هستند.
مسعود اکبری باقرآباد گفت: مشکل اصلی رکود در فعالیت معادن نیشابور مربوط به سرمایه در گردش است.

او افزود: لازم است تامین نقدینگی و سرمایه در گردش معادن راکد شهرستان با تسهیلات بانکی تامین شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار نیشابورگفت: معادن فعال این شهرستان شامل مس، شن، سنگ مرمر، سنگ لاشه و معادن کوچک فیروزه است.

دیگر خبرها

  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور حس می‌شود
  • مشکلات مردم تا پایان برنامه هفتم توسعه کشور مرتفع خواهد شد
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • صادرات مرغ با هدف تعادل بازار و ایجاد درآمد ارزی
  • منتظر ثبت چند اثر جهانی دیگر در قزوین
  • گلایه اهالی بازارهای سیار از افزایش اجاره‌ها
  • رشد بورس با افزایش تولید خودرو و صادرات محصولات پتروشیمی
  • ابلاغ سند توسعه دانش‌بنیان به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • ۴۰ درصد معادن نیشابور فعال است