Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  سردار یدالله بوعلی جانشین فرماندهی سپاه فجر در این مراسم با اشاره به اینکه سربازان از ارکان اصلی تشکیلات و ساختار نیرو‌های مسلح کشو هستند، گفت: دوره خدمت وظیفه عمومی یک دوره آموزشی، تربیتی و تجربه اندوزی برای جوانان است که نسل آینده کشور را برای پذیرفتن مسئولیت‌های مهم در زندگی شخصی و اجتماعی آماده می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او، با تاکید بر اینکه جوانان در زمان خدمت سربازی مسئولیت‌پذیری، مدیریت بهینه امور شخصی و سازمانی و نظم در کار‌ها را تمرین می‌کنند، بیان کرد: دوره‌های آموزشی، عقیدتی و تربیتی متنوعی برای بالا بردن سطح معلومات دینی و مهارت‌های جوانان سرباز در نهاد سپاه پیش‌بینی و برگزار می‌شوند که انجام خدمت وظیفه در این نهاد بهترین فرصت برای جوانان در راستای خودسازی معنوی است.

بوعلی، تصریح کرد: احترام جوانان سرباز به پدر و مادر رمز پیشرفت و موفقیت در زندگی است و یکی از ویژگی‌های افرادی که می‌توان در امور مختلف به آن‌ها اعتماد کرد در نظر گرفتن کمیت و کیفیت احترام آنان به والدینشان است.

جانشین فرماندهی سپاه فجر با بیان اینکه متولیان امور سربازان در نیرو‌های مسلح کشور همواره احترام و محبت واقعی را سرلوحه رفتار خود قرار داده اند، ادامه داد: احترام و محبت واقعی یک رابطه برادرانه و اعتماد متقابل را بین سربازان و مسئولان به وجود می‌آورد.

انتهای پیام/ت

تقدیر از سربازان نمونه سپاه فجر استان فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه قدرت نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۰۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۲۹ زوج دهه شصتی در قزوین

در مراسمی از ۲۹ نفر از زوجین شهرستان قزوین و ۴ نفر از بانوان دهه شصتی دارای فرزند تجلیل به عمل آمد.

علیخانی مدیر کل امور بانوان استانداری در این مراسم گفت: طبق پژوهش‌های انجام شده دهه شصتی‌ها جزو سرمایه‌های این کشور هستند و مسائل و مشکلات خودشان را هم دارند و امیدواریم با توجه به مهارت‌هایی که دارند زندگی آرام و پر مهری را تجربه کنند.

علیخانی افزود: مرکز خدمات ازدواج در حال راه اندازی است و خدماتی در حوزه مشاوره و تسهیلات و مسائل ازدواج به افراد تعلق می‌گیرد که به زودی انجام خواهد شد. افرادی که وارد مرحله زندگی مشترک شده اند می‌توانند از خدمات این مرکز استفاده کنند. چون افراد از دو خانواده متفاوت هستند نیاز به گذشت و مهارت زیادی هست تا زندگی‌ها دوام پیدا بکند و شرایط آرامش برای تربیت خودمان و فرزندانمان فراهم شود.

حجت الاسلام محمد حسینی کارشناس امور خانواده هم در این مراسم گفت: مادران امانت داران فرزندانشان هستند و به گفته شهید مطهری هیچ مقامی بالاتر از مادری برای یک زن نیست.

وی بهترین زمان برای فرزند آوری بعد از ازدواج را شناخت قابلیت‌های لازم برای والد شدن، پذیرش روانی برای بچه دار شدن هر دو زوج، پشتیبانی از همسر عنوان کرد.

خیری فر مشاور امور بانوان اداره کل ثبت اسناد استان گفت: با توجه به کاهش آمار ازدواج جوانان دهه شصت تصمیم شد برای ترغیب به ازدواج از زوجینی که در سال ۱۴۰۲ ازدواج کرده اند تجلیل به عمل آید و برای حمایت از فرزند آوری این افراد هدیه‌ای به مبلغ دو میلیون و پانصد هزارتومان به صورت بن خرید سیسمونی به افراد اهدا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • تجلیل از ۲۹ زوج دهه شصتی در قزوین
  • اجرای ۷۰۰ برنامه توسط سپاه روح الله
  • دهه شصتی های متاهل، تجلیل شدند
  • تجلیل دانش آموزان از عملیات سپاه پاسداران
  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند
  • اعزام ۲۶ کارگر خراسان جنوبی برای دیدار با رهبری
  • تجلیل از نانوایان و کشاورزان نمونه در مرند
  • انتخاب سه کارگر فارس به عنوان نخبه ملی کشور