Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از اجرای طرح ساماندهی و استانداردسازی تابلوها و علائم راه های اصلی، فرعی و روستایی استان خبر داد و گفت: ساماندهی و استانداردسازی تابلوها و علائم در محورهای شریانی، فرعی و روستایی جنوب و شرق گیلان مدنظر است.

محمدرضا نازک کار در گفت وگو با ایسنا، از اجرای طرح ساماندهی و استانداردسازی تابلوها و علائم راه های اصلی، فرعی و روستایی استان خبر داد و اظهار کرد: متعاقب انعقاد تفاهم نامه فی ما بین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و استانداری گیلان جهت اجرای طرح ساماندهی و استانداردسازی تابلوها و علائم راه های اصلی، فرعی و روستایی استان، فاز نخست اجرای طرح مذکور پایان یافت و عملیات اجرایی فاز دوم طرح مذکور در سالجاری آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ارتقای ایمنی تردد، کمک به اعمال قوانین ترافیک و راهنمایی دقیق و مناسب کاربران جاده ها در محورهای اصلی و فرعی مطابق آخرین تغییرات صورت پذیرفته را عمده ترین اهداف اجرای طرح مذکور برشمرده و گفت: 500 میلیارد ریال برآورد اجرای طرح مذکور بوده که طی سال گذشته جهت اجرای فاز نخست این طرح بالغ بر 85 میلیارد ریال اعتبار صرف شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان اضافه کرد: در فاز نخست اجرای طرح ساماندهی و استانداردسازی تابلوها و علائم راه های اصلی، فرعی و روستایی استان گیلان بالغ بر 15 هزار عدد تابلو  و علامت اخطاری، انتظامی و 1300 مترمربع تابلوی اطلاعاتی در مسیرهای اصلی، فرعی و روستایی غرب گیلان شامل شهرستان های آستارا، تالش، رضوانشهر، فومن، صومعه سرا و ماسال با صرف اعتبارات ملی و استانی اجرا شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در فاز دوم طرح نیز، ساماندهی و استانداردسازی تابلوها و علائم در محورهای شریانی، فرعی و روستایی جنوب و شرق گیلان شامل شهرستان های رودبار، سیاهکل، لاهیجان، لنگرود و رودسر مد نظر می باشد.

وی همچنین از آغاز عملیات ترمیم و اجرای آسفالت رگلاژی محور اسالم به خلخال به طول 9 کیلومتر خبر داد و عنوان کرد: عمده ترین دلایل آغاز اجرای این پروژه، سپری شدن عمر مفید رویه آسفالتی محور مذکور در حدفاصل کیلومتر 38 الی 47 و نیز خرابی های ناشی از برفروبی و نمک پاشی و یخبندان زمستان سنوات گذشته بوده است.

نازک کار از رانندگانی که در این ایام قصد تردد از محور اسالم به خلخال را دارند خواست تا ضمن همکاری با عوامل راهداری و توجه به علائم هشداری نصب شده در مسیر با رعایت احتیاط در این مسیر تردد کنند و گفت: سال گذشته نیز اجرای عملیات ترمیم و روکش آسفالت مجموعا در 17 کیلومتر از محور مذکور اجرا شده بود.

مدیرکل راهداری گیلان خاطرنشان کرد: محور اسالم به خلخال مسیری توریستی و یکی از راه های ارتباطی استان گیلان به استان اردبیل بوده و 47 کیلومتر از مسیر مذکور در حوزه استحفاظی شهرستان تالش قرار دارد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۱۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای دو هزار میلیارد تومان طرح راهداری در استان بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، محمدهادی رستمیان در بازدید از طرح‌های راهداری استان بوشهر با بیان این‌که توسعه طرح‌های راه‌سازی استان از اولویت‌های بخش عمرانی است، حجم اعتباری ۹۹ قرارداد راهداری استان بوشهر در سال قبل را معادل دو هزار میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: این میزان سرمایه گذاری در طرح‌ها نسبت به سال پیش‌از آن بیش از دو برابر افزایش یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر نیز از تکمیل ۱۷۵ کیلومتر طرح بهسازی راه‌های روستایی استان خبر داد و گفت: عزم جدی دولت سیزدهم محرومیت‌زدایی در روستاهاست و در این راستا شبکه راه‌سازی استان توسعه یافته است.

عبدالکریم اخترشناس با بیان این‌که ۹۸ درصد راه‌های روستایی بالای ۲۰ خانوار استان بوشهر تکمیل شده است، افزود: میانگین برخورداری از راه مناسب روستایی بالای ۲۰ خانوار در کشور ۸۱ درصد و در استان بوشهر ۹۸ درصد است.

وی نیز با بیان این‌که سال قبل طرح‌های مهمی در حوزه راه‌سازی روستا‌های بالای ۵۰ خانوار استان اجرا و تکمیل شده است، اضافه کرد: اکنون همه این روستا‌ها راه مناسب دارند بنابراین امسال تکمیل راه‌های روستایی بالای ۲۰ خانوار در اولویت قرار گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر یادآور شد: در زمان حاضر طرح‌های راهسازی در ۷ روستای بالای ۲۰ خانوار استان درحال اجراست که با تکمیل آن‌ها همه روستا‌های استان از راه مناسب بهره‌مند می‌شوند.

اخترشناس از اجرای ۳۸ طرح راهداری با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان در استان بوشهر خبر داد و اظهار کرد: اعتبارات اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر در دولت سیزدهم رشد قابل توجهی یافته است به‌گونه‌ای که معاملات متوسط و بزرگ که در سال ۱۴۰۰ حدود ۳۶۷ میلیارد تومان بود، سال قبل افزایش بیش از دو برابری یافت.

دیگر خبرها

  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره
  • ضرب الاجل دستگاه قضایی به متولیان ساماندهی جاده های نهاوند
  • حضور ایران در کمیته فناوری نانو سازمان بین المللی استانداردسازی
  • ضرب الاجل بازرسی لرستان برای ساماندهی و بهبود وضعیت معابر سطح شهر
  • اجرای طرح جمع آوری فاضلاب سیاه اسطلخ رشت از امروز
  • رودخانه های رشت یک گام به احیا نزدیک تر شدند
  • رودخانه های رشت یک گام به احیا نزدیک تر شد
  • بازگشایی ۶۲ راه فرعی و روستایی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • اجرای دو هزار میلیارد تومان طرح راهداری در استان بوشهر
  • نصب ۳۶۰ تابلو و علائم هشدار دهنده جاده‌ای در محور‌های مواصلاتی شهرستان تکاب دریکسال گذشته