Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@23:37:50 GMT

دانلود قسمت آخر(۳۰) سریال نهنگ آبی

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۱۱۰۸۱

دانلود قسمت آخر(۳۰) سریال نهنگ آبی

قسمت سی ام سریال «نهنگ آبی» با عنوان تاریخ تولد به کارگردانی فریدون جیرانی، توسط سایت دانلود قانونی حلال دانلود توزیع شد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سایت دانلود قانونی حلال دانلود، سریال نهنگ آبی یک مجموعه نمایش خانگی به کارگردانی فریدون جیرانی، محصول سال ۱۳۹۷ است. تهیه‌کنندگی این کار بر عهده سعید ملکان است و این سریال در ۳۰ قسمت تولید و هر هفته منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیلا حاتمی، ساعد سهیلی، حمیدرضا آذرنگ، ماهور الوند، فرهاد آئیش، مجید مظفری، ویشکا آسایش، حسین یاری، آزاده صمدی، پریوش نظریه، الهام کردا، ستاره پسیانی و دیبا زاهدی در «نهنگ آبی» ایفای نقش میکنند.

• نسخه پیش فروش رمزدار این فیلم از روز دوشنبه ۱ مهر ماه قابل دانلود است. که رمز آن در ساعت ۸ صبح روز سه‌شنبه ۲ مهرماه به شماره همراه خریداران ارسال می‌شود. و پس از آن به صورت مستقیم قابل دانلود است.

لینک دانلود با حجم نیم بها

جهت دانلود قانونی قسمت آخر سریال نهنگ آبی با حجم نیم بها اینجا را کلیک کنید.

جهت دانلود قانونی سایر قسمتهای سریال نهنگ آبی اینجا را کلیک کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حلال دانلود سریال نهنگ آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۱۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود «غرغر خان» به باغ شادونه

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ در این قسمت از برنامه شخصیت جدیدی به نام «غرغر خان» وارد باغ شادونه می‌شود و لحظات شیرینی را به همراه خاله شادونه و بقیه شخصیت‌های باغ شادونه برای کودکان رقم می‌زند.

گفتنی است در هر قسمت از «باغ شادونه» ماجرا‌های جدیدی اتفاق می‌افتد که مهارت‌های کودکانه و مفاهیم اخلاقی، دینی، فرهنگی و اجتماعی را در قالب داستان‌هایی شاد و هیجان‌انگیز به بچه‌ها آموزش می‌دهد.

«باغ شادونه» کاری است از گروه کودک و نوجوان شبکه دو به تهیه‌کنندگی محسن مناجاتی، کارگردانی علی مختارزاده و اجرای ملیکا زارعی که جدیدترین قسمت آن پنجشنبه ۶ اردیبهشت حوالی ساعت ۱۷:۱۵ پخش و جمعه در همان ساعت تکرار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ورود شخصيت جديد «غرغر» به باغ شادونه
  • ورود «غرغر خان» به باغ شادونه
  • (ویدئو) تلاش برای نجات ده‌ها نهنگ به گل نشسته در غرب استرالیا
  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان
  • پایان‌ راز آلود قسمت ۱۰ سریال شوگون؛ فصل دوم حماسه پرطرفدار ژاپنی در راه است؟
  • سریال کره‌ای Hide؛ جاذبۀ معماهای تمام‌نشدنی
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم کامل
  • چراغ دریایی
  • شوخی همسفران «نون خ» با مسعود فراستی +فیلم