Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@14:25:16 GMT

زمان مصاحبه کد رشته‌های کنکور ۹۸ اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۱۱۰۹۲

ساعت24-زمان مصاحبه آن دسته از داوطلبان کنکور ۹۸ که در زمان اعلام نتایج نهایی برای آن‌ها کد رشته‌هایی ارسال شده است؛ اعلام شد.

 زمان انجام مصاحبه برخی کد رشته‌های کنکور ۹۸ توسط سازمان سنجش اعلام شد.

زمان انجام مصاحبه آن دسته از داوطلبان آزمون سراسری سال ۹۸ که در زمان اعلام نتایج نهایی برای آن‌ها یکی از کد‌های ۱۱، ۱۲، ۱۴، ۱۵، ۱۷، ۱۸، ۱۹، ۲۰، ۲۱، ۲۲، ۲۳، ۲۴، ۲۵، ۲۶، ۲۹ و ۳۰ ارسال شده است؛ اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوطلبان آزمون سراسری سال ۹۸ که در زمان اعلام نتایج نهایی به جای کد قبولی و یا علاوه بر کد رشته محل قبولی متمرکز برای آنان یکی از کد‌های ۱۱ و ۱۷ «دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی»، ۱۲ «دانشگاه شاهد»، ۱۴ «دانشگاه علوم قضایی»، ۱۵ «مدیریت بیمه اکو دانشگاه علامه طباطبایی»، ۱۸ «دانشکده غیرانتفاعی رفاه»، ۱۹ «دکتری پیوسته بیوتکنولوژی دانشگاه تهران»، ۲۰ «بورسیه سپاه»، ۲۱ «دانشگاه شهید مطهری»، ۲۲ «بورسیه وزارت دفاع»، ۲۳ «دانشگاه صداو سیما»، ۲۴ «دانشگاه غیرانتفاعی امام رضا (ع) مشهد»، ۲۵ «بورسه ارتش»، ۲۶ «بورسیه نیروی انتظامی»، ۲۹ «کاردانی فوریت‌های پزشکی» و ۳۰ «مرکز آموزش عالی تربیت مربی عقیدتی سیاسی سپاه- قم» اعلام شده باید توجه داشته باشند که اسامی آن‌ها در ردیف معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت برای انجام مصاحبه و مراحل گزینش در رشته‌های تحصیلی انتخابی دانشگاه‌ها و موسسات قرار گرفته و باید برای انجام مراحل مصاحبه و گزینش به شرح جدول ذیل و با به همراه داشتن مدارک مورد نیاز که شامل اصل و یک سری تصویر شناسنامه و کارت ملی، تصویر آخرین مدارک تحصیلی «اعم از دیپلم نظام قدیم، نظام جدید، پیش‌دانشگاهی و یا کاردانی» به موسسات ذی‌ربط مراجعه کنند.

منبع: جام جم آنلاین

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۱۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ در مرداد

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه نمرات کنکور سال گذشته داوطلبان همچنان معتبر است، گفت: کارنامه اولیه داوطلبان نوبت اول نیمه مرداد ۱۴۰۳ منتشر و همزمان چند روز بعد انتخاب رشته داوطلبان آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عبدالرسول پور عباس در حاشیه بازدید از جلسه برگزاری نوبت اول آزمون سراسری که در دانشگاه الزهرا (س) برگزار شد، با تاکید بر اینکه آزمون در سراسر کشور با سلامتی آغاز شد، گفت: مشکلی خاصی برای برگزاری این آزمون نداریم به جز در یکی از شهرستان‌ها که امروز سیل آمده و ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز پای کار آمدند و داوطلبان را جابجا می‌کنند. امیدواریم در این شهرستان کار به سامان برسد.

وی در ادامه در خصوص داوطلبان دانشگاه فرهنگیان نیز تصریح کرد: ما ۵ نوبت آزمون داریم در هر ۵ نوبت دفترچه اختصاصی داوطلبان که متقاضیان دانشگاه فرهنگیان هستند را همزمان اجرا می‌کنیم به این صورت که دفترچه‌های تخصصی در ابتدا و انتهای جلسه توسط این داوطلبان پاسخ داده می‌شود.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: حدود ۶۶۰ هزار نفر در مجموع ۵ گروه آزمایشی داوطلب دانشگاه فرهنگیان هستند که همه امور پیش بینی شده است به سلامتی کنکور را پشت سر خواهیم گذاشت.

پورعباس ادامه داد: داوطلبان نوبت اول کنکور به دلیل اینکه ما اردیبهشت ماه را برای برگزاری آزمون انتخاب کردیم از آمادگی بیشتری برای آزمون برخوردار هستند و از این آمادگی استفاده می‌کنند.

وی یادآور شد: نوبت دوم آزمون سراسری تیر ماه برگزار می‌شود و نمرات کنکور سال گذشته همچنان معتبر است؛ یعنی دو آزمونی که سال گذشته برگزار شد، همچنان نمراتشان معتبر است در مقطعی که قرار است انتخاب رشته صورت بگیرد داوطلبان می‌توانند خودشان نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند یا به سازمان سنجش اجازه بدهند نمره بالاتری را برای آنها لحاظ کند.

پور عباس در پایان خاطرنشان کرد: کارنامه اولیه داوطلبان نوبت اول نیمه مرداد ماه جاری اعلام می‌شود و همزمان چند روز بعد انتخاب رشته داوطلبان آغاز می‌شود.

کد خبر 747779

دیگر خبرها

  • رییس دانشگاه شاهد خبر داد: بورسیه برای دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت
  • زمان انتشار نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ مشخص شد
  • آغاز آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در کرمانشاه
  • رییس دانشگاه شاهد : باید بورسیه دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت را در دستور کار خود قرار دهیم/ سال گذشته ۵۰ دانشجو از کشورهای مقاومت را بورسیه کردیم
  • انتشار کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ در مرداد
  • اعلام زمان انتشار نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳
  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان غربی
  • اینترنت در زمان برگزاری نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ قطع نمی‌شود
  • «استرس» و «توکل بر خدا» کلام مشترک این روزهای کنکوری‌ها
  • رقابت ۱۷ هزار دانش آموز قمی برای ورود به دانشگاه