Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@22:03:43 GMT

سفر نایب رئیس مجلس به قرقیزستان

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۱۱۱۵۰

سفر نایب رئیس مجلس به قرقیزستان

مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی جهت شرکت در اجلاس رؤسای پارلمان های اوراسیا وارد قزاقستان شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سفارت ایران در قزاقستان اعلام کرد: مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی کشورمان جهت شرکت در چهارمین اجلاس رؤسای مجالس کشورهای اوراسیا ظهر امروز (دوشنبه اول مهرماه) در رأس هیأتی عالی رتبه وارد نور سلطان پایتخت جمهوری قزاقستان شد و مورد استقبال ولادیمیر بوشکوف، معاون رئیس مجلس قزاقستان،  بیبوت مامرایف، رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و قزاقستان و همچنین مجید صابر سفیر کشورمان در قزاقستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در ترکیب هیأت ایرانی نمایندگان مجلس شورای اسلامی از جمله بهروز نعمتی، علی محمد شاعری، سیدمحسن علوی و سمیه محمودی حضور دارند.

 

چهارمین اجلاس رؤسای مجالس کشورهای اوراسیا با موضوع «اوراسیای بزرگ‌تر: گفت‌وگو، اعتماد، همکاری» اول و دوم مهرماه با حضور نمایندگانی از 70 کشور آسیایی و اروپایی در نور سلطان پایتخت جمهوری قزاقستان برگزار خواهد شد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح دفاع مقدس کانون های مساجد مسجد طراز اسلامی کانون های فرهنگی هنری مساجد اربعین حسینی اردبیل بندرعباس پزشکیان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۱۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک سران عربستان، هند و قزاقستان به رئیس جمهور ایران

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، پادشاه و ولیعهد عربستان سعودی، نخست وزیر هند و رئیس جمهور قزاقستان در پیام‌هایی جداگانه از طرف خود و مردم کشورهایشان عید سعید فطر را به دکتر سید ابراهیم رئیسی، دولت و ملت ایران تبریک گفتند و از خداوند متعال برای همه مسلمانان آرزوی بهره‌مندی از برکات این عید بزرگ را مسئلت کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کدام کشور‌ها در کشتی آزاد آسیا سهمیه المپیک گرفتند؟
  • تسلیت قالیباف در پی درگذشت پرویز داوودی
  • قالیباف درگذشت پرویز داوودی را تسلیت گفت
  • عملیات تنبیهی وعده صادق، مسرت و سرافرازی تمام آزادگان جهان را به دنبال داشت
  • نایب رئیس مجلس: برخورد تند در لایحه حجاب با افرادی است که تعمدا هنجارشکنی کنند/ کسانی که حجاب غیرکاملی دارند، داغ و درفش نمی‌شوند
  • پیام تبریک سران عربستان، هند و قزاقستان به رئیس جمهور ایران
  • تمجید نایب رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان از عملیات وعده صادق
  • ایستادگی مقاومت لبنان در مساله فلسطین، مایه افتخار همه ماست
  • تمجید نایب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان از عملیات وعده صادق
  • پیام استاندار خراسان جنوبی و رئیس شورای تأمین استان به مناسبت "روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی ایران"