Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@09:47:34 GMT

زنگ نمادین مهر ویژه بازگشایی مدارس

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۱۱۲۰۰

زنگ نمادین مهر ویژه بازگشایی مدارس

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،کامران آبی مدیر آموزش و پرورش قصرشیرین با تبریک بهار دانش و هفته دفاع مقدس گفت : دفاع مقدس مبتنی بر دانش بود و امنیت و جایگاه امروز ایران اسلامی مرهون تلاش رزمندگان است.

او گفت : ۲۰۰ کلاس درس با ۴۹ مدرسه و ۴۰۰ پرسنل در شهرستان قصرشیرین برای سال تحصیلی آماده شده اند تا از امروز در خدمت دانش آموزان باشند و بهار تعلیم و تربیت آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: عدالت آموزشی، ارایه مهارت‌های آموزشی برای ورود به جامعه و افزایش سطح آگاهی عمومی جامعه از اهداف آموزش و پرورش است و با توجه به هجمه‌های دشمن امروز این آمادگی برای مقابله با دشمن وجود دارد.

رئیس قرارگاه ویژه اربعین مرز رسمی خسروی با گرامیداشت آغاز بهار علم و دانش و بزرگداشت هفته دفاع مقدس، گفت: ۳۱ شهریور ماه روزی است که این نظام از سوی دشمن متجاوز بعثی مورد تهاجم قرار گرفت و صدام جنایتکار آمده بود که با حمایت استکبار کشور و نظام ما را ساقط کند.

حعفر همتی افزود: رهبری‌های امام راحل و همت و غیرت زنان و مردان ما که در معادلات نظامی ما وجود دارد باعث شکست دشمن شد.

او افزود: امروز ۴۰ سال از انقلاب و عمر نظام ما می‌گذرد و پیشرفت نظام ما مرهون شهادت ۲۳۰ هزار شهید والامقام است و شهدایی داریم که شاخص و در دفاع از این خطه بسیار جانانه جنگیدند که سهم استان کرمانشاه از مجموع این شهدا، ۹ هزار و ۸۰۰ شهید است.

مشاور عالی استاندار کرمانشاه افزود: امروز سال‌های سال از عمر نظام ما می‌گذرد و تقدیم ۶۰۰ هزار جانباز و ۴۰ هزار آزاده در راستای اهداف والای این نظام و امنیت این کشور بوده و اگر امروز مدیون آن‌ها نباشیم باید در قیامت پاسخگو باشیم.

همتی، وظیفه امروز ما را اطاعت از، ولی فقیه و استقلال و خودکفایی کشور بیان کرد.

او استفاده از وصیت نامه شهدا در راستای اهداف آموزشی را از وظایف معلمان بیان کرد.

مشاور عالی استاندار کرمانشاه، تکریم و احترام جایگاه معلم و تحصیل علم و دانش برای طی کردن پله‌های ترقی را از وظایف دانش آموزان بیان کرد.

 

 

انتهای پیام/د

دفاع مقدس مبتنی بر دانش بود

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگیان مطبوعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۱۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه + تصویر

گردنه تته در شهرستان پاوه حدود نیمی از سال را به دلیل بارش سنگین برف مسدود می‌شود و اکنون در آستانه بازگشایی قرار دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، گردنه تته در مسیر ارتباطی شهرستان پاوه در استان کرمانشاه و شهرستان سروآباد در کردستان هر ساله به دلیل بارش سنگین برف حدود 6 ماه از سال را مسدود می‌شود و بازگشایی آن توسط نیروهای راهداری از 14 فروردین‌ماه آغاز می‌شود.

فرهاد شهبازی، معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: بازگشایی این مسیر همه ساله در فصل بهار انجام می‌شود، زیرا به دلیل شرایط جوی موجود امکان برفروبی در فصل زمستان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه ارتفاع برف در برخی از نقاط این گردنه در فصل زمستان به بیش از هشت متر می‌رسد، گفت: عملیات برفروبی این مسیر توسط نیروهای راهداری پاوه و شهرستان سروآباد به صورت همزمان انجام می‌شود.

شهبازی با اشاره به اینکه بیشترین مسافت این گردنه در شهرستان پاوه قرار دارد که عملیات برفروبی آن به اتمام رسیده است افزود: مسیر جاده تته در حدود 21 کیلومتر طول دارد که 17 کیلومتر در محدوده حوزه شهرستان پاوه و مابقی در شهرستان سروآباد قرار دارد و در دیگر ایام سال با مشرف بودن بر کشور همسایه مسافران زیادی را به سمت خود می‌کشاند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشایی گردنه تته بعد از پنج ماه
  • فیلم/ بازگشایی گردنه برفی محور کرمانشاه به کردستان
  • گردنه تته در محور کرمانشاه به کردستان بازگشایی شد
  • بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه + تصویر
  • استقبال ویژه اردوهای مدارس از مجموعه ارم سبز
  • ما باید به دنبال پرورش نخبگان معمولی باشیم
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • اجرای طرح سفیران سلامت در مدارس
  • سومین چمن مصنوعی مدارس استثنایی کردستان بهره‌برداری می‌شود