Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج جامعه زنان سیستان وبلوچستان گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس 19 ویژه برنامه در سایر نقاط استان برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آذر کیخا در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون در تشریح برنامه پیش‌بینی‌شده جامعه زنان استان در هفته دفاع مقدس افزود: زنان در دوران دفاع مقدس با پیروی از مکتب عاشورا و پیام رسان کربلا حضرت زینب(س) حماسه‌های فراموش نشدنی آفریدند، امروز نیز مادران و دختران جامعه با حرکت‌های پر تحرک در عرصه های مختلف و با بصیرت افزایی و آگاهی که از طریق برگزاری نشست های روشنگری، تحکیم خانواده، فرهنگ عفاف و حجاب و کارگاه های مقابله با جنگ نرم می شوند برای همیشه نام خود را تاریخ ماندگار می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی برگزاری کارگاه مادران پرچمداران مقابله با جنگ نرم، برگزاری یادواره شهدای پایگاهی، برگزاری نشست های روشنگری و تحکیم بنیان خانواده را از مهمترین برنامه های بسیج جامعه زنان در هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

مسئول بسیج جامعه زنان استان در ادامه تصریح کرد: برنامه هایی نیز در شهرستانها و نواحی شهرستانی بسیج جامعه زنان به مناسبت هفته دفاع مقدس پیش بینی شده که ازجمله آن برگزاری یادواره شهدا، سرکشی از خانواده شهدا، راهپیمایی روزانه گردان های الزهرا و کوثر، دوره های ترویج فرهنگ عفاف و حجاب چهره به چهره، برگزاری کارگاه ساعت گفت وگو با خدا می باشد.

وی در تکمیل مطلب فوق بیان کرد: برگزاری نشست فرقه شناسی و کارگاه توانمند سازی روان شناختی زنان سرپرست خانواده از دیگر برنامه های مهم در طول هفته دفاع مقدس است.

کیخا در پایان با توجه به جایگاه ویژه زنان در انقلاب خاطر نشان کرد: حضور زنان در دفاع مقدس بیانگر بخشی از آگاهی عمیق آنها نسبت به وظایف عمومی و اجتماعی است و حماسه زنان استان نشان می‌دهد که حضور آنان در تاریخ هشت ساله دفاع مقدس به نوعی هدفمند، هدایت شده و هدایت‌پذیر از سوی جامعه زنان و برپایه اخلاق و مدیریت صورت گرفته است.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۱۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه شماره ۲ پلیس درباره برخورد با کشف حجاب/ تقدیر از روشنفکری آگاهانه زنان

یک روز پس از اجرای طرح پلیس برای برخورد با کشف حجاب که از شنبه، ۲۵ فروردین ماه آغاز شد، فرماندهی انتظامی کل کشور با صدور اطلاعیه‌ای از مردم و به خصوص زنان برای همکاری در اجرای این طرح قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، در دومین اطلاعیه فرماندهی انتظامی کشور پیرامون اجرای طرح برخورد با کشف حجاب که از سوی مرکز اطلاع‌رسانی فراجا منتشر شده، آمده است:‌ « با اجرای طرح نور از روز شنبه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳، خوشبختانه شاهد همکاری وصف ناپذیر مردم عزیز به ویژه بانوان فهیم و قانون‌مدار کشورمان با پلیس هستیم. قاطبه زنان و دختران ایران اسلامی، ارزش وجودی خود را دانسته و نسبت به رعایت قوانین عرصه عفاف و حجاب تمکین دارند که این حاکی از فهم و شعور نهفته در زنان این مرز و بوم است.

تمام تلاش پلیس بر این است که بانوان کشورمان در امنیت و آرامش لازم در جامعه فعالیت های خود را انجام دهند و در سایه همین همکاری و همراهی هاست که فضایی سالم با حفظ حریم افراد در جامعه شکل می‌گیرد و هر روز بر پویایی و پیشرفت آن افزوده می‌شود.

فرماندهی انتظامی کشور به تمام مادران، خواهران و دختران سرزمین ایران اسلامی که با برادران خود در فراجا همگام و همسو بوده و با روشنفکری آگاهانه نسبت به قوانین جامعه ایران اسلامی تمکین دارند، تقدیر و تشکر خالصانه خود را ابراز می‌کند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعلام ویژه برنامه‌های روز ارتش در فارس
  • پرداختن به نقش زنان در جبهه مصداق جهاد تبیین است
  • اعلام ویژه برنامه‌های روز ارتش در استان فارس
  • اجرای طرح و برنامه‌های محله دوستدار کودک
  • اعلام ویژه برنامه‌های روز ارتش در استان فارس + فیلم
  • در اجرای طرح نور؛ پلیس از همکاری مردم قدردانی کرد
  • پخش «سرزمین شعر» با محور مقاومت زنان و کودکان غزه
  • اطلاعیه شماره ۲ پلیس درباره برخورد با کشف حجاب/ تقدیر از روشنفکری آگاهانه زنان
  • ضرورت تشکیل کارگروه ویژه برای بررسی ابعاد آتش‌سوزی انبار دخانیات
  • شاخصه اصلی ارتش، ولایتمداری است