Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه گفت : هفته دفاع‌مقدس فرصتی برای تقویت بنیه دینی و فرهنگی است که باید بازگوکردن خاطرات آن در مدارس با نوگرایی و خلاقیت همراه شود تا بر جذابیت بیشتر آن افزوده شود.

او با اشاره به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس قرار داریم،گفت : همزمانی بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس فرصت ارزشمندی است که باید از آن بهره بیریم و باید با برنامه ریزی منسجم و بهره گیری از رزمندگان و پیشکسوتان، رشادت ها و خاطرات بازگو شود تا بتوانیم در مقابل تهاجم فرهنگی بایستیم و ارزش ها را بهتر احیا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از فرماندهان دفاع مقدس گفت: خاطرات دفاع مقدس مهم ترین گنجینه تاریخی یک ملت بزرگ و بااقتدار است که هشت سال با دست خالی در مقابل قدرت های جهانی جنگیدند آن هم در شرایطی که نظام ۲ قطبی حاکم بوده است.

محمد کرمی راد افزود: در آن شرایط هر انقلابی که در دنیا رخ می داد به یکی از این ۲ قطب گرایش پیدا می کرد که هم اکنون یکی از نتایج مقاومت و ایستادگی این است که یک قطب از ۲ قطب جهان در اریکه قدرت جمهوری اسلامی ایران است که این افتخار تنها با جانفشانی ملت بزرگ ایران به دنبال رهنمودهای امام (ره) و حرکت در مسیر ولایت فقیه محقق شد.

او افزود: مسوولان ذیربط اعم از سپاه و ارتش باید یک سلسله فعالیت هایی برای بازگوکردن خاطرات سالهای جنگ انجام دهند که بخشی در توان آنان است که می توان به نمایش ماکت رزمایش و عملیات ها در قالب نمایشگاه ها اشاره کرد.

او افزود: از سوی دیگر صدا وسیما به عنوان رسانه ملی می تواند گوشه هایی از این رشادت ها را در معرض دید عموم قرار دهد و کار بهتر این است که فرماندهان و پیشکسوتان با حضور دانش آموزان در مکان های گسترده به بیان خاطرات دفاع مقدس بپردازند و کتاب ها و مقالاتی که در این زمینه چاپ شده را معرفی کنند.

 کرمی راد گفت: این اقدام ها بخشی از خاطرات را به نسلی که جنگ و انقلاب را ندیده و درک نکرده منتقل می کند چرا که می تواند در بصیرت افزایی و آگاهی بخشی به نسل جوان تاثیرگذار باشد.

 

 

انتهای پیام/د

تقویت بنیه دینی و فرهنگی

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جنگ تحمیلی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۱۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان اقلیت‌های دینی: خطای اسرائیل بی‌پاسخ نمی‌ماند

نمایندگان اقلیت‌های دینی در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای با تاکید بر اینکه امنیت و صیانت از نظام مقدس و ملت خط قرمز است، اعلام کردند که هرگونه خطای رژیم صهیونیستی و پشتیبانانش بدون پاسخ باقی نخواهد ماند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، نمایندگان اقلیت‌های دینی در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای با تاکید بر اینکه امنیت و صیانت از نظام مقدس و ملت خط قرمز است، اعلام کردند که هرگونه خطای رژیم صهیونیستی و پشتیبانانش بدون پاسخ باقی نخواهد ماند.

 متن بیانیه نمایندگان اقلیت‌های دینی درباره عملیات «وعده صادق» در پاسخ به حمله موشکی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق به شرح زیر است:

«پاسخ کوبنده به اقدام تروریستی و جنایتکارانه رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی حق مسلم و انتظار مشروع ملت ایران و انسان‌های آزاده جهان و تحقق وعده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود، متجاوزان و جنایتکاران تروریست بدانند که امنیت و صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت غیور ایران خط قرمز آحاد ملت به خصوص نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بوده و با تمام قدرت و ظرفیت با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی و آمادگی کامل و روحیه ای مضاعف در پاسداری از آرمان‌ها و اهداف نظام ایستاده‌ایم.

ما نمایندگان جوامع ادیان الهی در مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت از دلاورمردان ستاد کل نیروهای مسلح، وزارت دفاع فرماندهان غیور ارتش و سپاه و به ویژه فرمانده رشید هوافضای سپاه این موفقیت را خدمت رهبر فرزانه انقلاب و ملت سرافراز ایران تبریک عرض نموده و اعلام می‌داریم همواره هرگونه خطای رژیم جعلی اسرائیل و پشتیبانانش بدون پاسخ باقی نخواهد ماند.»

این بیانیه به امضای روبرت بیگلریان نماینده مسیحیان ارمنی اصفهان و جنوب ایران، آرا شاوردیان نماینده مسیحیان ارمنی تهران و شمال ایران، شارلی انور تکیه نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی ایران، اسفندیار اختیاری نماینده زرتشتیان ایران و همایون سامح یه نجف آبادی نماینده کلیمیان ایران رسیده است.»

انتهای‌پیام/

دیگر خبرها

  • سند ملی سبک پوشش ایرانی اسلامی فرصتی برای نظام پوشاک است
  • «تاریخ سازی» با «تاریخ شفاهی»
  • اهتمام مربیان و استاد یاران حلقه‌های صالحین تقویت باور‌های دینی در جامعه
  • استاندار تهران: ​دستگاه‌ ها در حوزه عفاف و حجاب از موازی کاری بپرهیزند/ دشمن از هر فرصتی استفاده می‌کند تا اعتقادات مردم را مورد هدف قرار دهد/ به عنوان افسران جنگ نرم موظف هستیم جلوی جریان سازی های دشمن بایستیم
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی: خطای اسرائیل بی‌پاسخ نمی‌ماند
  • تربیت معلم مهمترین گام در مسیر تقویت تربیت دینی در مدارس است
  • نمایشگاه کتاب فرصتی برای آشنایی با جامعه ادبی ایران و هند
  • ضرورت تحقق منابع تقویت بنیه دفاعی
  • خاطرات رزمندگان دفاع مقدس از شهید چراغی + فیلم
  • فرصتی که هوملز برای جاودانگی از دست داد (عکس)