Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی جهت شرکت در چهارمین اجلاس رؤسای مجالس کشور‌های اوراسیا ظهر امروز (دوشنبه ۱ مهرماه) در رأس هیأتی عالی رتبه وارد نور سلطان پایتخت جمهوری قزاقستان شد.

او در بدو ورود مورد استقبال ولادیمیر بوشکوف معاون رئیس مجلس قزاقستان، بیبوت مامرایف رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و قزاقستان و همچنین مجید صابر سفیر کشورمان در قزاقستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این سفر بهروز نعمتی، علی‌محمد شاعری، سیدمحسن علوی و سمیه محمودی، نائب رئیس مجلس را همراهی می‌کنند.

چهارمین اجلاس رؤسای مجالس کشور‌های اوراسیا با موضوع «اوراسیای بزرگتر: گفتگو، اعتماد، همکاری» اول و دوم مهرماه با حضور نمایندگانی از ۷۰ کشور آسیایی و اروپایی در نورـ سلطان پایتخت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایندگان مجلس اخبار سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۱۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سازمان سنجش به عضویت در گروه‌های تقلب‌رسان

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، محمدحسین حاجیلو در نشست هم افزایی سازمان سنجش آموزش کشور با نمایندگان تام الاختیار دستگاه های اجرایی - قضائی، امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی در خصوص حفاظت آزمون سراسری سال 1403، گفت: شناسایی و پیشگیری از تخلف و مقابله با اقدامات برنامه‌ریزی شده گروه‌های سودجو و اغفال گر که موجب نگرانی داوطلبان پرتلاش و زحمتکش می‌شود، مورد حمایت قاطبه مردم و از جمله مصادیق حقوق عامه است.

قائم مقام رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در مورد عضویت داوطلبان در گروه‌ها و کانال‌های فضای مجازی مدعی تقلب هشدار داد تا داوطلبان عزیز گرفتار سوداگران کنکور نشوند.

رئیس شورای حفاظت آزمون‌ سراسری با اشاره به برخی گزارش‌های دریافتی از شدت یافتن فعالیت عوامل سودجوی مدعی تقلب در شبکه‌های اجتماعی مجازی، گفت: داوطلبانی که در یک سال و یا حتی سال‌ها برای موفقیت در آزمون سراسری برنامه‌ریزی و تلاش کرده‌اند و با صرف وقت و انرژی خود و خانواده‌ها آماده شرکت در کنکور شده‌اند، انتظار دارند که در یک رقابت سالم و ایمن شرکت کنند و شاهد تحقق عدالت آموزشی در جامعه باشند.

حاجیلو با اشاره به اینکه فعالیت مدعیان تقلب در کانال‌ها و گروه‌ها در شبکه‌های اجتماعی مجازی به عنوان مهمترین اقدام پیشگیرانه پیش از اجرای آزمون از مدت‌ها قبل در رصد، شناسایی و تحت کنترل نهادهای اطلاعاتی و امنیتی به ویژه پلیس فتا قرار دارند، گفت: عضویت داوطلبان در گروه‌ها و کانال‌های مجازی مدعی تقلب و همچنین استفاده از ابزارهای ممنوعه تخلف محسوب شده و موجب محرومیت آنان از آزمون است.

رئیس شورای حفاظت آزمون‌ سراسری خاطرنشان کرد: از طرف دیگر کسانی که در این گروه‌ها اقدام به ارسال مدارک و هرگونه پرداخت وجه می‌کنند بامعرفی به مراجع قضایی حسب مورد مطابق با اعمال مجرمانه صورت پذیرفته حتی مشمول مجازات حبس هم می گردند.

قائم مقام رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در پایان تأکید کرد: حفاظت از امنیت آزمون سراسری مطالبه ملی و از مصادیق حقوق عامه است و با توجه به وظایف ذاتی و مصوبه شورای امنیت کشور دستگاه‌های انتظامی، امنیتی و قضایی در حفظ امنیت آزمون سراسری مسئولیت دارند لذا با تمهیدات اندیشیده شده هیچ داوطلب متقلبی وارد دانشگاه نخواهد شد.

دیگر خبرها

  • هشدار سازمان سنجش به عضویت در گروه‌های تقلب‌رسان
  • پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی به مرحله نهایی جوایز اجلاس جامعه اطلاعات راه یافت
  • خراسان جنوبی چهارمین استان کشور در طرح زندگی با آیه‌ها
  • رئیس شورای حفاظت آزمون‌: هیچ کنکوری متقلبی وارد دانشگاه نمی شود
  • امنیت آزمون سراسری مطالبه ملی است
  • تقدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران از شرکت بیمه دی
  • ابقای رییس هیات فوتبال گیلان برای چهارمین دوره متوالی
  • بریکس ظرفیت بالایی برای متوازن‌سازی نظم فعلی جهان و مهار سرکشی غرب به ویژه آمریکا دارد
  • ۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند
  • برگزاری چهارمین همایش کشوری سوارکاری نمایشی اسب در نطنز