Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-18@23:46:42 GMT

داور بازی اینتر-لاتزیو مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۱۱۴۸۷

داور بازی اینتر-لاتزیو مشخص شد

به گزارش وانانیوز، 

 در حساس ترین دیدار هفته پنجم سری آ ایتالیا تیم اینتر بعد از پیروزی ارزشمند در دربی میلان باید به مصاف لاتزیو برود.

در این راستا کمیته برگزاری مسابقات سری آ ایتالیا اعلام کرد که ماریسکا قضاوت این دیدار حساس را برعهده خواهد داشت.این داور در این فصل بازی اینتر با کالیاری را نیز سوت زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار شاگردان کونته با لاتزیو چهارشنبه این هفته ساعت 22:30 به وقت تهران برگزار می شود. نراتزوری در هفته اخیر در دربی میلان موفق شد با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی برسد.

انتهای پیام/ا

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۱۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج هفته هجدهم لیگ برتر هندبال

آفتاب‌‌نیوز :

هفته هجدهم از سی و ششمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور عصر امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه با برگزاری ۶ دیدار به پایان رسید که طی آن تیم هندبال صنعت مس کرمان به سختی مقابل نفت و گاز گچساران به پیروزی رسید. سپاهان میلیمتری طبس را شکست داد و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و گیتی‌پسند با برد برابر حریفان خود همچنان سایه به سایه در تعقیب یکدیگر هستند.

صنعت مس کرمان که در خانه از نفت و گاز گچساران پذیرایی می‌کرد به سختی توانست پیروزی را از آن خود کند. گچسارانی‌ها در این بازی عملکرد خیره‌کننده‌ای داشتند و در اکثر دقایق بازی با صدرنشین لیگ پایاپای پیش می‌رفتند و اگر در دو دقیقه پایان بازی نیز بدشانس نبودند، می‌توانستند با یک امتیاز به خانه بازگردند که اینگونه نشد.

دد مهمترین دیدار هفته هجدهم لیگ برتر هندبال طلایی پوشان دیار زاینده‌رود مهمان طبس بودند که در ۳۰ دقیقه نخست این دیدار با ارائه نمایشی برتر از تیم میزبان با پیروزی ۱۵ بر ۱۳ به رختکن رفتند. در نیمه دوم نیز برتری شاگردان شهداد مرتجی ادامه یافت و در پایان این سپاهان بود که با حساب ۲۷ بر ۲۶ فاتح این میدان مهم شد تا با کسب دو امتیاز بازی در رده چهارم جا خوش کند.

در دیگر بازی امروز بردی دیگر در کارنامه کازرونی‌ها ثبت شد. نیروی زمینی شهید شاملی کازرون هجدهمین دیدار خود در سی و ششمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور را در شهر خرم آباد مهمان تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد بود که در نهایت توانست با حساب ۳۳ بر ۲۸ پیروز از زمین خارج شود تا همچنان در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گیرد.

در دیگر دیدار هفته هجدهم گیتی پسند که چهار پیروزی متوالی در کارنامه‌شان ثبت کرده‌اند برابر آلومینیوم اراک به زمین رفتند و با وجود اینکه نیمه‌اول را با پیروزی و اختلاف یک‌گله به پایان رساندند، اما در نیمه‌دوم توانستند برتری‌شان را به حریف دیکته کنند و با نتیجه ۲۲ بر ۲۰ پیروز این میدان شوند تا همچون بازی رفت آلومینیوم را از پیش‌رو بردارند.

پیکان سبزوار نیز ششمین پیروزی خود را برابر پرواز هوانیروز کسب کرد و شمار امتیازات خود را به ۱۴ رساند.

فرازبام خائیز دهدشت نیز دست به کار بزرگی زد و توانست در خانه سپاهان نوین را شکست دهد تا دومین پیروزی خود را جشن بگیرد.

نتایج کامل مسابقات هفته هجدهم لیگ برتر هندبال به این شرح است:

صنعت مس کرمان ۲۸ - نفت و گاز گچساران ۲۶
پیکان خراسان ۳۳ - پرواز هوانیروز اصفهان ۲۸
زغال سنگ طبس ۲۶ - فولاد مبارکه سپاهان ۲۷
گیتی پسند اصفهان ۲۲ - آلومینیوم اراک ۲۰
پلیمر خلیج فارس خرم آباد ۲۷ - نیروی زمینی شهید شاملی کازرون ۳۳
فرازبام خاییز دهدشت ۳۰ - فولاد سپاهان نوین ۲۵

با این نتایج صنعت مس با ۳۶ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های نیروی زمینی شهیدشاملی کازرون و گیتی‌پسند با ۳۱ امتیاز دوم و سوم جدول رده بندی قرار دارند

فولاد مبارکه سپاهان با ۲۶، زغال‌سنگ طبس و پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد با ۲۳، نفت و گاز گچساران با ۲۰، پیکان خراسان با ۱۴، سپاهان نوین با ۱۰، آلومینیوم اراک با ۷، پرواز هوانیروز و فراز بام‌خائیز دهدشت با ۶ امتیاز در رده‌های بعدی جای گرفته‌اند.

هفته نوزدهم لیگ سی و ششم ۱۰ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • ده‌روسی: به سبک رئال مادرید صعود کردیم
  • نتایج هفته هجدهم لیگ برتر هندبال
  • لیست داوران جام حذفی انگلیس؛ مایکل اولیور داور دیدار منچسترسیتی - چلسی
  • نساجی چشم انتظار پیروزی پرسپولیس
  • برد ناپلئونی زردها در دربی اصفهان/خواب عمیق ربیعی برای پیروزی
  • پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر (جام یوفا - 17 آوریل، 1986) / فیلم
  • دربی نصف جهان؛ سپاهان محکوم به برد
  • پلی به گذشته - پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر و صعود به فینال جام یوفا (1986/4/16) / فیلم
  • داور دربی اصفهان اعلام شد
  • داور دربی معوقه اصفهان مشخص شد